More

    Υδρογονοκίνητο Cargo ποδήλατο – το πρώτο του είδους του [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η LAVO και η Studio MOM ενώθηκαν για να δημιουργήσουν ένα ποδήλατο με υδρογόνο, σχεδιασμένο να εκμεταλλεύεται την υψηλότερη αναλογία ενέργειας – βάρος που προσφέρουν οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

    Η υβριδική μπαταρία υδρογόνου της LAVO χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια για να εξάγει υδρογόνο από το νερό. Αυτό το σύστημα αναπτύχθηκε από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας.

    Image credits: Studio MOM – Τροφοδοτείται από μια υβριδική μπαταρία υδρογόνου

    Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που αναφέρονται είναι η αναποτελεσματικότητά του.
    Η διαδικασία παραγωγής πράσινου υδρογόνου έχει βρεθεί ότι είναι αναποτελεσματική, λόγω των ενεργειακών απαιτήσεων της ηλεκτρόλυσης.

    Ο σχεδιασμός ενσωματώνει την υβριδική μπαταρία υδρογόνου της LAVO, η οποία χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια για να εξάγει υδρογόνο από το νερό.

    Image credits: Studio MOM – Η φωτογραφία δείχνει την μπαταρία του cargo ποδηλάτου

    Η Αυστραλιανή εταιρεία πιστεύει ότι αυτό το σύστημα, το οποίο αναπτύχθηκε από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας, είναι η πρώτη εμπορική χρήση αυτής της τεχνολογίας στον κόσμο.

    Χρησιμοποιώντας ενέργεια που προέρχεται από φωτοβολταϊκά, χρησιμοποιεί μια διαδικασία ηλεκτρόλυσης για να διαχωρίσει το οξυγόνο και το υδρογόνο που βρίσκονται στη χημική σύνθεση του νερού. Το υδρογόνο στη συνέχεια απορροφάται σε ένα κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υδρίδιο μετάλλου, το οποίο το μετατρέπει σε ισχύ μπαταρίας.
    Ο σχεδιασμός του Studio MOM ενσωματώνει αυτήν την μπαταρία ως μέρος ενός αρθρωτού πλαισίου που χωράει μεταξύ τους, “σαν μπλοκ Lego”.

    «Έχει σχεδιαστεί ως εργαλειοθήκη για έναν νέο τρόπο μεταφοράς χωρίς εκπομπές», είπε το στούντιο. “Ως εκ τούτου, η ιδέα προσαρμόζεται εύκολα από ποδήλατο πόλης σε ποδήλατο μεταφοράς για χρήση σε μικρές επιχειρήσεις.”

    H φωτογραφία δείχνει το κάθισμα του cargo ποδηλάτου και πώς συνδέεται με άλλα μέρη. Image credits: Studio MOM

    Η LAVO το λανσάρισε το 2020, με φιλοδοξία να παρέχει καθαρότερη και πιο αξιόπιστη ενέργεια σε σπίτια και επιχειρήσεις.

    Το σύστημά του βασίζεται στην παραγωγή πράσινου υδρογόνου, μια πιο βιώσιμη εναλλακτική λύση στο μπλε ή γκρι υδρογόνο, καθώς δεν χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα στην παραγωγή του.

    Η μάρκα ισχυρίζεται ότι μια μονάδα LAVO μπορεί να αποθηκεύσει έως και 40 kWh υδρογόνου, το οποίο θα μπορούσε να τροφοδοτήσει το μέσο αυστραλιανό σπίτι εκτός δικτύου για έως και δύο ημέρες.

    Η εικόνα δείχνει τον τροχό και την αλυσίδα του cargo ποδηλάτου.
    Image credits: Studio MOM

    Η εταιρεία προσέγγισε το Studio MOM για να συνεργαστεί σε ένα ποδήλατο, καθώς το γραφείο με έδρα το Άρνεμ έχει εργαστεί στο παρελθόν σε σχέδια για τις ολλανδικές μάρκες Gazelle και Cortina.

    Ενώ η LAVO είχε φανταστεί έναν εξαιρετικά ελαφρύ σχεδιασμό, η ομάδα σχεδιασμού του Studio MOM θεώρησε ότι ένα ποδήλατο φορτίου θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για τη βελτιστοποίηση των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η ισχύς υδρογόνου.

    «Επειδή ειδικότερα οι λύσεις cargo μεγάλης εμβέλειας απαιτούν πολλή ενέργεια», είπε το στούντιο. «Τότε μια επιπλέον δεξαμενή υδρογόνου 1,2 κιλών είναι σίγουρα προτιμότερη από μια επιπλέον μπαταρία που ζυγίζει έξι κιλά».

    Ο σχεδιασμός αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Elian Cycles, έναν κατασκευαστή που ειδικεύεται στα ποδήλατα cargo.

    Το ποδήλατο LAVO δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν στην αγορά, αλλά θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο στο μέλλον. Η LAVO ελπίζει να κυκλοφορήσει μια σειρά προϊόντων lifestyle που θα χρησιμοποιούν την υβριδική μπαταρία υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένου ενός μπάρμπεκιου.

    Δεν είναι όλοι πεπεισμένοι για τη βιωσιμότητα των μπαταριών υδρογόνου ως πηγής ενέργειας. Ο Έλον Μασκ το περιέγραψε ως «απίστευτα ηλίθιο» σε συνέντευξή του το 2019.
    Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που αναφέρονται είναι η αναποτελεσματικότητά του. Η διαδικασία παραγωγής πράσινου υδρογόνου έχει βρεθεί ότι είναι αναποτελεσματική, λόγω των ενεργειακών απαιτήσεων της ηλεκτρόλυσης.

    Ωστόσο, οι επενδύσεις στο υδρογόνο συνεχίζουν να αυξάνονται. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δηλώσει ότι αναμένει να δαπανήσει 470 δισεκατομμύρια ευρώ (402 δισεκατομμύρια £) για πράσινο υδρογόνο μέχρι το 2050.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα