More

    Η Toyota προετοιμάζεται για την αυτοματοποιημένη οδήγηση

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Toyota προετοιμάζεται για την αυτοματοποιημένη οδήγηση μέσω της περαιτέρω ανάπτυξης του λογισμικού προσομοίωσης δοκιμών πρόσκρουσης THUMS

    Προχωρώντας το πρόγραμμα λογισμικού Total Human Model for Safety (THUMS), η Toyota στοχεύει να χρησιμοποιήσει προσομοίωση υπολογιστή για να κατανοήσει καλύτερα και να αναλύσει τους τραυματισμούς που προκλήθηκαν κατά τη διάρκεια ατυχημάτων οχημάτων. Η τελευταία εξέλιξη του OEM περιλαμβάνει αλλαγή στάσης των επιβατών όταν χρησιμοποιούνται αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης.

    Η έκδοση 7 του THUMS διαθέτει επίσης βελτιωμένα μοντέλα ανθρώπινου σώματος, με βασικά μέρη του σώματος – όπως η λεκάνη, τα κοιλιακά όργανα, η σπονδυλική στήλη και τα πλευρά – να επωφελούνται από πρόσθετη ακρίβεια. Το πρόγραμμα του OEM είναι πλέον πιο ικανό να προβλέψει τον αντίκτυπο στα ανθρώπινα οστά, όργανα και μύες όταν οι επιβάτες βρίσκονται σε ανάκλιση, επιπλέον του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αλλάζουν τις θέσεις τους ή τεντώνουν τους μύες τους όταν κάνουν ελιγμούς σε ένα όχημα κατά τη διάρκεια έκτακτης ανάγκης ή όταν αναπτύσσονται συστήματα ασφαλείας.

    Η ενημέρωση λογισμικού αντιμετωπίζει επίσης αλλαγές στη στάση των επιβατών όταν χρησιμοποιούνται αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης. Εάν χρησιμοποιείται σύστημα SAE Level 3 ADAS, ο οδηγός μπορεί να καθίσει πίσω και να αφήσει το όχημα να πραγματοποιήσει ελιγμούς. Ως αποτέλεσμα, ο οδηγός θα βρίσκεται τώρα σε ανάκλιση, που σημαίνει ότι το αμάξωμα θα αντιδρά διαφορετικά με τα συστήματα συγκράτησης του καθίσματος και του οχήματος. Αυτές οι αλλαγές μπορούν να οδηγήσουν σε πολύ διαφορετικά αποτελέσματα και τραυματισμούς όταν συμβεί μια πρόσκρουση.

    «Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη διασφάλιση ότι η λεκάνη παραμένει στο κάθισμα τη στιγμή της σύγκρουσης»,

    εξήγησε η Sabine Compigne, τεχνική υπεύθυνη στις δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης ασφάλειας της Toyota.

    «Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την αποφυγή του «φαινομένου βύθισης» όπου ο επιβάτης γλιστρά έξω κάτω από τη ζώνη της αγκαλιάς, κινδυνεύοντας να τραυματιστεί στην κοιλιά. Η καλή συγκράτηση της λεκάνης βοηθά στον περιορισμό της συμπίεσης στη σπονδυλική στήλη και έτσι στην πρόληψη των τραυματισμών της σπονδυλικής στήλης».

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα