More

    Κινητήρες υδρογόνου μικρής κινητικότητας

    Yamaha, Honda, Kawasaki και Suzuki θα αναπτύξουν από κοινού κινητήρες υδρογόνου μικρής κινητικότητας

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας ενέκρινε τη Yamaha Motor Co., τη Honda Motor Co, την Kawasaki Motors και τη Suzuki Motor Corporation για τη σύσταση της ένωσης τεχνολογικής έρευνας HySE (Hydrogen Small mobility and Engine technology), η οποία θα αναπτύξει κινητήρες υδρογόνου για μικρές μετακινήσεις – κατάλληλους για τοποθέτηση σε μοτοσυκλέτες, μικρά θαλάσσια σκάφη, εξοπλισμό κατασκευής και μίνι οχήματα από την Ιαπωνία.

    Καθώς ο τομέας της κινητικότητας αναζητά τρόπους απαλλαγής από τον άνθρακα, τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης που στοχεύουν στην εμπορευματοποίηση της κινητικότητας των κινητήρων υδρογόνου αυξάνονται σε αριθμό.

    Ωστόσο, η χρήση του υδρογόνου για την κινητικότητα έρχεται με τις δικές της προκλήσεις. Αυτές περιλαμβάνουν τη γρήγορη ταχύτητα φλόγας και μια μεγάλη περιοχή ανάφλεξης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε ασταθή καύση. Άλλα τεχνικά ζητήματα περιλαμβάνουν την περιορισμένη χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου των μικρότερων οχημάτων.

    Για να ξεπεραστούν τέτοιες τεχνικές προκλήσεις, η κοινοπραξία HySE θα αξιοποιήσει την αντίστοιχη τεχνογνωσία κάθε εταιρείας στους βενζινοκινητήρες για να δημιουργήσει ένα πρότυπο σχεδιασμού για μικρούς κινητήρες υδρογόνου και να προωθήσει την έρευνα σε αυτόν τον τομέα.

    «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε τον προγραμματισμένο σχηματισμό της ένωσης», δήλωσε ο Kenji Komatsu, υποψήφιος πρόεδρος της HySE και εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Τεχνικής Έρευνας και Ανάπτυξης, Yamaha.

    «Υπάρχουν πολλές προκλήσεις στην ανάπτυξη κινητήρων που κινούνται με υδρογόνο, αλλά ελπίζουμε να δούμε τις δραστηριότητες της ένωσης να προωθούν τη θεμελιώδη έρευνα προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτές τις προκλήσεις. Δεσμευόμαστε σε αυτή την προσπάθεια με μια αίσθηση αποστολής να διατηρήσουμε τη χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης, που αποτελούν την επιτομή των μακροχρόνιων προσπαθειών που έχουν επενδύσει οι προκάτοχοί μας».

    Η Honda θα είναι υπεύθυνη για την έρευνα για την ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου βάσει μοντέλου, με τη Suzuki να διεξάγει μελέτες στοιχείων σχετικά με τη λειτουργικότητα, την απόδοση και την αξιοπιστία των κινητήρων. Τόσο η Yamaha όσο και η Kawasaki θα πραγματοποιήσουν φυσική έρευνα χρησιμοποιώντας πραγματικούς κινητήρες υδρογόνου.

    Η Yamaha θα μελετήσει επίσης τις απαιτήσεις για σύστημα ανεφοδιασμού υδρογόνου και δεξαμενές υδρογόνου για μικρές μετακινήσεις, με την Kawasaki να μελετά τον βοηθητικό εξοπλισμό που απαιτείται για ένα σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και τις δεξαμενές και τον εξοπλισμό που είναι εγκατεστημένος μεταξύ της δεξαμενής καυσίμου και του μπεκ ψεκασμού.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα