More

    Υδρογονοηλεκτρικό φορτηγό βαρέως τύπου από την HVS

    Η Hydrogen Vehicle Systems (HVS) είναι ένας νέος OEM στην κατηγορία βαρέων επαγγελματικών οχημάτων

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Hydrogen Vehicle Systems (HVS), παρουσίασε ένα εκ του μηδενός σχεδιασμένο υδρογόνο-ηλεκτρικό όχημα βαρέων εμπορευμάτων (HGV). Η εταιρεία είπε ότι παρουσιάζοντας αυτό το σύστημα σε ένα πραγματικό όχημα 40 τόνων, θέτει ως στόχο της να αποτελέσει το πρώτο εγχώριο υδρογόνο-ηλεκτρικό όχημα HGV που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για την αγορά.

    Η εταιρεία Ιδρύθηκε το 2017, στη Γλασκώβη της Σκωτίας, και εστιάζει στον αρχικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η εταιρεία αποτελείται από ειδικούς του κλάδου, με εμπειρία στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, της ενέργειας, της τεχνολογίας υδρογόνου, των ηλεκτρονικών ισχύος, της βιωσιμότητας και της περιβαλλοντικής διαχείρισης.

    Μαζί με τη χρηματοδότηση από το Advanced Propulsion Centre, Innovate UK, Scottish Enterprise and Energy Technology Partnership, η HVS δήλωσε ότι ο στρατηγικός επενδυτικός εταίρος της είναι η εταιρεία πρατηρίων καυσίμων και παντοπωλείων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, EG Group, που προσφέρει υποδομές ανεφοδιασμού με υδρογόνο, βάση πελατών στόλου και δυνατότητες για παγκόσμια επεκτασιμότητα.

    «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψουμε το όχημα επίδειξης HGV 40 τόνων», δήλωσε ο Jawad Khursheed, Διευθύνων Σύμβουλος της HVS. «Αυτή η επίδειξη τεχνολογίας παρουσιάζει την πρωτοποριακή σχεδίαση επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου-ηλεκτρικών οχημάτων και την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων. Τα φορτηγά μας με μηδενικές εκπομπές ρύπων αποτελούν βασικό μέρος της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές στον τομέα της εφοδιαστικής. Το υδρογόνο είναι το τέλειο καύσιμο για τη βιομηχανία μεταφορών, προσφέροντας μεγάλες αποστάσεις και γρήγορο ανεφοδιασμό, χάρη στους σταθμούς που ενσωματώνονται εύκολα στα υπάρχοντα βασικά δίκτυα μεταφορών. Επιπλέον, θα προμηθεύουμε τους πελάτες μας με το πιο προηγμένο HGV στον κλάδο, προσφέροντας μια σταδιακή αλλαγή στην οδηγική εμπειρία και την αποτελεσματικότητα».
    Η HVS είπε ότι οι μονάδες της θα κατασκευαστούν σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, σχεδιασμένο γύρω από το σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου. Αναπτύχθηκε εσωτερικά από τον Pete Clarke, επικεφαλής σχεδιασμού.

    Το σύστημα μετάδοσης κίνησης χρησιμοποιεί ένα σύστημα κυψελών καυσίμου και σύστημα αποθήκευσης ενέργειας για την ανάπτυξη ηλεκτρικής ενέργειας σε έναν ηλεκτροκινητήρα για τη μετάδοση ισχύος στους τροχούς. Χρησιμοποιεί το KERS (Kinetic Energy Recovery System) για να ανακτήσει την ενέργεια κατά την πέδηση και ενώ το φορτηγό επιβραδύνει. Το ενσωματωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης ελέγχεται με το προηγμένο σύστημα ελέγχου της εταιρείας, SEMAS, το οποίο παρακολουθεί τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των οδηγών και των συστημάτων ελέγχου, προσφέροντας κορυφαία απόδοση καυσίμου στην κατηγορία και ανθεκτικότητα.

    Η εταιρεία είπε ότι η κυψέλη καυσίμου επιτρέπει μεγαλύτερη εμβέλεια, μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς φορτίου και ταχύτερο ανεφοδιασμό από ό,τι θα ήταν δυνατό μόνο με την τεχνολογία ηλεκτρικής μπαταρίας: ο τυπικός χρόνος ανεφοδιασμού είναι συγκρίσιμος με το ντίζελ, περίπου 20 λεπτά για την αναπλήρωση των δεξαμενών υδρογόνου υψηλής πίεσης.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα