Στα τέλη Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους, 530 ημέρες από την έναρξη της και αφού διανύθηκαν περισσότερα από 180.000 χιλιόμετρα, ολοκληρώθηκε επιτυχώς η δοκιμαστική λειτουργία των δύο πρώτων αμαξοστοιχιών στον κόσμο, που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου.
Στα πλαίσια αυτών των δοκιμών δύο αμαξοστοιχίες προπαραγωγής Coradia iLint της Alstom μεταφέρουν επιβάτες από τον Σεπτέμβριο του 2018.
Από το 2022, 14 αμαξοστοιχίες Coradia iLint θα αντικαταστήσουν πολλές πετρελαιοκίνητες μονάδες. Το Τοπικό Υπουργείο Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας ήταν ο πρώτος φορέας που πίστεψε στο υδρογόνο, επενδύοντας σε αυτό με την παραγγελία των 14 μονάδων Coradia iLint και σε ένα συμβόλαιο συντήρησης και παροχής υδρογόνου για 30 χρόνια.
Το υδρογόνο για τα τρένα θα παρέχεται από τον Όμιλο Linde. Το Coradia iLint μπορεί να καλύψει έως και 1.000 χιλιόμετρα (621 μίλια) με έναν ανεφοδιασμό των δεξαμενών υδρογόνου και η μέγιστη ταχύτητα του ανέρχεται σε έως και 140 km / h (87 mph). Αξίζει να σημειωθεί ότι, μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό αν για την παραγωγή του υδρογόνου θα χρησιμοποιείται ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Η Alstom, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σιδηροδρομικών οχημάτων στην Ευρώπη, θα κατασκευάσει τα τρένα και θα είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση τους στις εγκαταστάσεις της Salzgitter. Η εταιρεία Linde θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει ένα σταθμό πλήρωσης υδρογόνου για τα τρένα της σειράς αυτής κοντά στο σταθμό Bremervoerde.
Πηγή: https://www.alstom.com/