More

    Περίβλημα μπαταριών για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα

    Οι εταιρείες FEV και ITL αναπτύσσουν περίβλημα μπαταριών για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η εταιρεία μηχανικής και κινητικότητας FEV και η ειδική εταιρεία διαμόρφωσης θερμών φύλλων αλουμινίου Impression Technologies (ITL) παρουσίασαν μια ιδέα περιβλήματος μπαταριών για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Hot Form Quench (HFQ), η λύση βελτιστοποιεί τον χώρο που απαιτείται για την αποθήκευση των μπαταριών.

    Η ιδέα του περιβλήματος λειτουργεί τοποθετώντας όλα τα δομικά σχετικά εξαρτήματα στο εξωτερικό και ενσωματώνοντας το περίβλημα της μπαταρίας στο συνολικό όχημα. Αυτό δημιουργεί χώρο για πρόσθετες μπαταρίες παρέχοντας μεγαλύτερη εμβέλεια ή, εναλλακτικά, επιτρέπει την εγκατάσταση μπαταρίας που καταλαμβάνει λιγότερο χώρο παρέχοντας την ίδια εμβέλεια.

    «Με την τελευταία μας ανάπτυξη στέγασης μπαταριών, αποδεικνύουμε για άλλη μια φορά ότι η FEV σκέφτεται προς πολλές κατευθύνσεις όσον αφορά τη βιώσιμη κινητικότητα», δήλωσε ο καθηγητής Stefan Pischinger, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, FEV Group. «Προσφέρουμε λύσεις που απαιτεί η αγορά – για παράδειγμα, για να αυξήσουμε το εύρος της ηλεκτροκίνησης. Στην ITL, βρήκαμε τον ιδανικό συνεργάτη για ελαφριές κατασκευές σε αυτό το έργο, ώστε η ιδέα να γίνει απτή για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας με τη μορφή επίδειξης».

    Η απαιτούμενη δομική απόδοση της λύσης παρέχεται χρησιμοποιώντας μια ιδέα εξωσκελετού, η οποία «πραγματοποιεί μια ροή ισχύος πάνω και κάτω από το πακέτο μπαταριών», λέει η FEV. Αυτό διατηρεί τα φορτία που μπορεί να προκύψουν σε περίπτωση σύγκρουσης μακριά από τον χώρο εγκατάστασης που χρησιμοποιείται για τις κυψέλες της μπαταρίας, επιπλέον της ενίσχυσης της ακαμψίας του συνολικού συστήματος – συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας και του περιβλήματος του αμαξώματος.
    Η απαιτούμενη δομική απόδοση της λύσης – με τις πολύπλοκες δομές της με χαμηλές ακτίνες και γωνίες βύθισης – κατέστη δυνατή χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αλουμινίου HFQ της ITL. Η FEV και η ITL σχεδιάζουν να κατασκευάσουν και να παρουσιάσουν ένα πραγματικό μοντέλο επίδειξης τους επόμενους μήνες.

    «Η τεχνολογία HFQ διευρύνει το χαρτοφυλάκιό μας με πιθανές τεχνολογίες κατασκευής για νέες εξελίξεις και μας δίνει τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε πιο σύνθετες δομές σε σύγκριση με τις τεχνολογίες ψυχρής διαμόρφωσης», δήλωσε ο Christian Kürten, επικεφαλής αρχιτεκτονικής οχημάτων, FEV Vehicle. «Σε αυτό προστίθεται η χρήση κραμάτων αλουμινίου υψηλής αντοχής, τα οποία, σε συνδυασμό με τη διαδικασία HFQ, προσφέρουν τελικά την απαιτούμενη απόδοση σε βελτιστοποιημένο χώρο εγκατάστασης».

    «Η πρωτοποριακή προσέγγιση της FEV στην ανάπτυξη νέων ιδεών και λύσεων ελαφρού βάρους για ηλεκτρικά οχήματα ταιριάζει πολύ στην ITL και στα οφέλη της τεχνολογίας ελαφρού βάρους της HFQ», δήλωσε ο Jonathan Watkins, Διευθύνων Σύμβουλος, Impression Technologies. «Με την τεχνογνωσία μας στον χαρακτηρισμό κράματος αλουμινίου εξαιρετικά υψηλής αντοχής, τη σχεδίαση για την κατασκευή, την προσομοίωση και την παραγωγή μορφοποίησης και το παγκόσμιο δίκτυο της FEV στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια και διασφαλίζουμε ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μπορούν να επωφεληθούν από το νέο τύπο στέγασης των μπαταριών.»

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα