More

    Είναι όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φιάσκο;

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ο Marty Robinowich γράφει για τα ηλεκτρικά του οχήματα και αξίζει πραγματικά να διαβάζουμε μικρές ιστορίες Ηλεκτροκίνησης την απόσυρση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

    Λατρεύω απόλυτα το Nissan LEAFιάσκο του 2015! Το αγόρασα καινούργιο και η μέγιστη εμβέλειά του ήταν περίπου 80 μίλια. Λόγω της κανονικής υποβάθμισης της μπαταρίας, η μέγιστη εμβέλεια είναι τώρα περίπου 70 μίλια. Το χρησιμοποιώ για να μετακινούμαι στη δουλειά σε κακές καιρικές συνθήκες (αλλιώς μετακινούμαι με ηλεκτρικό ποδήλατο ή ηλιακό/ηλεκτρικό τρίκυκλο), για ψώνια, μεταφέροντας τα εγγόνια και για να κάνω δουλειές στην πόλη. Είμαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου με βενζίνη που χρησιμοποιείται μόνο για μεγάλα ταξίδια. Η τελευταία φορά που το γέμισα με καύσιμο ήταν στα τέλη του 2021 και απομένει ακόμα το 1/8 στο τεπόζιτο.

    Λίγο μετά την αγορά του LEAF, αγόρασα έναν φορτιστή επιπέδου 2 από την Costco, αγόρασα το κατάλληλο βύσμα NEMA, και συνέδεσα τα πάντα για λιγότερο από 400 δολάρια. Ο πάροχος ρεύματος μου προσφέρει έκπτωση 10% για φόρτιση μεταξύ 9μ.μ. και 5π.μ.

    Αφού οδήγησα λίγο πάνω από 50.000 μίλια, τα μόνα έξοδα συντήρησης ήταν ένα σετ ελαστικών, 2 σετ μάκτρων υαλοκαθαριστήρα και ένα φίλτρο καμπίνας. Μόνο αυτά. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, αυτό το μικρό LEAF μπορεί να επιταχύνει σαν πύραυλος και η συμπεριφορά του στο δρόμο θυμίζει σπορ αυτοκίνητο. Συνήθως το οδηγώ σε λειτουργία ECO με μέγιστη αναγεννητική φόρτιση για μεγιστοποίηση της εμβέλειας.

    Αυτά είναι τα ηλεκτρικά μου οχήματα…

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα