More

    Το Drive Pilot της Mercedes-Benz πιστοποιείται για χρήση στη Νεβάδα

    Αποτελεί το πρώτο σύστημα Επιπέδου Αυτονομίας 3 που εγκρίθηκε για αυτοκινητόδρομους στις ΗΠΑ

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Mercedes-Benz αποτελεί την πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο που πιστοποιεί το σύστημα SAE Level 3 για την αγορά των Η.Π.Α.

    Η Mercedes-Benz έφερε με επιτυχία την αυτοματοποιημένη οδήγηση SAE Level 3 στις ΗΠΑ, με τη Νεβάδα να είναι η πρώτη πολιτεία που επιβεβαίωσε τη συμμόρφωση του συστήματος Drive Pilot της αυτοκινητοβιομηχανίας με τους κρατικούς κανονισμούς. Ως εκ τούτου, το Drive Pilot είναι το πρώτο και μοναδικό σύστημα SAE Level 3 σε όχημα παραγωγής που έχει εγκριθεί για χρήση σε δημόσιους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

    Σε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Κεφαλαίου 482Α της Νεβάδα για Αυτόνομα Οχήματα, το Drive Pilot θα επιτρέψει στον οδηγό να παραδώσει το καθήκον δυναμικής οδήγησης στο όχημα υπό ορισμένες συνθήκες σε κατάλληλα τμήματα του αυτοκινητόδρομου. Η Mercedes-Benz ελπίζει να ακολουθήσει το παράδειγμά της στην Καλιφόρνια αργότερα φέτος με τα έγγραφα πιστοποίησης που έχουν ήδη κατατεθεί στις κρατικές αρχές.

    Το Drive Pilot θα είναι διαθέσιμο στην αγορά των ΗΠΑ ως προαιρετική επιλογή για τα μοντέλα Mercedes-Benz S-Class και EQS Sedan 2024, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στους πελάτες το δεύτερο εξάμηνο του 2023.

    «Στον σύγχρονο κόσμο, ο χρόνος είναι ένα από τα πιο πολύτιμα αγαθά και το να δώσουμε χρόνο στους πελάτες μας είναι βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας για την κατασκευή των πιο επιθυμητών αυτοκινήτων στον κόσμο»

    Markus Schäfer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes. -Benz Group AG, CTO, υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τις προμήθειες

    δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes. -Benz Group AG, CTO, υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τις προμήθειες.

    «Το Drive Pilot κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για να το πετύχει αυτό και μας τοποθετεί στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας στον κρίσιμο τομέα της αυτοματοποιημένης οδήγησης. Το Drive Pilot αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι το πρωτοποριακό μας πνεύμα είναι μέρος του DNA μας. Η πιστοποίηση στη Νεβάδα σηματοδοτεί την έναρξη της διεθνούς κυκλοφορίας και, μαζί της, την ανατολή μιας νέας εποχής».

    Markus Schäfer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes. -Benz Group AG, CTO, υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τις προμήθειες

    Πως λειτουργεί

    Σε κατάλληλα τμήματα του αυτοκινητόδρομου και όπου υπάρχει υψηλή πυκνότητα κυκλοφορίας, το Drive Pilot μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα να αναλάβει τη δυναμική οδήγηση, έως την ταχύτητα των 40 μιλίων/ώρα. Τα κουμπιά ελέγχου που χρειάζονται για αυτό βρίσκονται στο χείλος του τιμονιού, αριστερά και δεξιά πάνω από τις εσοχές του αντίχειρα. Όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το σύστημα υποδεικνύει τη διαθεσιμότητα στα κουμπιά ελέγχου. Όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το Drive Pilot, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα και την απόσταση και καθοδηγεί αβίαστα το όχημα εντός της λωρίδας του. Το προφίλ διαδρομής, τα συμβάντα που συμβαίνουν στη διαδρομή και τα σήματα κυκλοφορίας λαμβάνονται αντίστοιχα υπόψη. Το σύστημα αντιδρά επίσης σε απροσδόκητες καταστάσεις κυκλοφορίας και τις χειρίζεται ανεξάρτητα, για παράδειγμα με ελιγμούς αποφυγής εντός της λωρίδας ή με ελιγμούς πέδησης.

    «Μια ακλόνητη δέσμευση στην καινοτομία καθοδηγούσε σταθερά τη Mercedes-Benz από την αρχή»,

    Dimitris Psillakis, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz USA (MBUSA)

    πρόσθεσε ο Dimitris Psillakis, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz USA (MBUSA).

    Είναι μια πολύ περήφανη στιγμή για όλους να συνεχίσουν αυτή την ηγεσία και να γιορτάσουν αυτό το μνημειώδες επίτευγμα ως η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που πιστοποιήθηκε για την αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3 στην αγορά των ΗΠΑ.

    Dimitris Psillakis, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz USA (MBUSA)

    Αισθητήρας Lidar και πλεονάζοντα συστήματα

    Η Mercedes-Benz δηλώνει ότι το Drive Pilot βασίζεται στους αισθητήρες surround του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης και περιλαμβάνει πρόσθετους αισθητήρες που η Mercedes-Benz θεωρεί απαραίτητους για την ασφαλή αυτοματοποιημένη οδήγηση υπό όρους. Αυτά περιλαμβάνουν το lidar, καθώς και μια κάμερα στο πίσω παράθυρο και μικρόφωνα για την ανίχνευση οχημάτων έκτακτης ανάγκης, καθώς και έναν αισθητήρα υγρασίας δρόμου στο φρεάτιο του τροχού. Ένα όχημα εξοπλισμένο με το προαιρετικό σύστημα Drive Pilot διαθέτει επίσης περιττούς ενεργοποιητές διεύθυνσης και πέδησης και πλεονάζον ηλεκτρικό σύστημα, έτσι ώστε να παραμένει ευέλικτο ακόμα και αν κάποιο από αυτά τα συστήματα αποτύχει και να διασφαλίζεται η ασφαλής παράδοση στον οδηγό.

    Εάν ο οδηγός δεν ανακτήσει τον έλεγχο ακόμη και μετά από όλο και πιο επείγουσα προτροπή και λήξη του χρόνου παραλαβής (π.χ. λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας), το σύστημα φρενάρει το όχημα μέχρι να ακινητοποιηθεί ελεγχόμενα ενώ ανάβουν τα αλάρμ. Μόλις το όχημα ακινητοποιηθεί, ενεργοποιείται το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz και οι πόρτες ξεκλειδώνουν για να κάνουν το εσωτερικό προσβάσιμο για τους πρώτους ανταποκριτές.

    Σύστημα εντοπισμού θέσης υψηλής ακρίβειας

    Η ακριβής θέση ενός οχήματος εξοπλισμένου με Drive Pilot προσδιορίζεται χρησιμοποιώντας ένα σύστημα εντοπισμού θέσης υψηλής ακρίβειας που είναι πολύ πιο ισχυρό από τα συμβατικά συστήματα GPS. Εκτός από τα ανώνυμα δεδομένα που συλλέγονται από αισθητήρες lidar, κάμερα, ραντάρ και υπερήχους, ένας ψηφιακός χάρτης HD παρέχει μια τρισδιάστατη εικόνα του δρόμου και του περιβάλλοντος χώρου με πληροφορίες για τη γεωμετρία του δρόμου, τα χαρακτηριστικά διαδρομής, τα σήματα κυκλοφορίας και τα ειδικά κυκλοφοριακά συμβάντα (πχ. ατυχήματα ή οδικά έργα). Αυτό διατίθεται και ενημερώνεται μέσω μιας σύνδεσης backend.

    Αυτός ο χάρτης υψηλής ακρίβειας διαφέρει από τους χάρτες για συσκευές πλοήγησης, μεταξύ άλλων, από την υψηλότερη ακρίβειά του στο εύρος εκατοστών και όχι στο μέτρο και με το λεπτομερές μοντέλο διασταύρωσης και διαδρομής. Τα δεδομένα χάρτη αποθηκεύονται σε κέντρα δεδομένων υποστήριξης και ενημερώνονται συνεχώς. Κάθε όχημα αποθηκεύει επίσης μια εικόνα αυτών των πληροφοριών χάρτη επί του σκάφους, τη συγκρίνει συνεχώς με τα δεδομένα υποστήριξης και ενημερώνει το τοπικό σύνολο δεδομένων όπως απαιτείται. Όλα αυτά επιτρέπουν τη σταθερή και ακριβή τοποθέτηση μέσω μιας αναπαράστασης του περιβάλλοντος που είναι ανεξάρτητη από παράγοντες όπως οι σκιές ή οι βρώμικοι αισθητήρες.

    Ένα ισχυρό chipset στο εσωτερικό της κεντρικής μονάδας ελέγχου παρέχει τις απαραίτητες εξελιγμένες λειτουργίες λογισμικού για αυτοματοποιημένη οδήγηση υπό όρους, ενώ σημαντικοί αλγόριθμοι υπολογίζονται άσκοπα στο πλαίσιο μιας σύγχρονης αρχιτεκτονικής ασφάλειας.

    Κατά τη διάρκεια του αυτοματοποιημένου ταξιδιού υπό όρους, το Drive Pilot επιτρέπει στον οδηγό να απομακρύνει το μυαλό του από την κυκλοφορία και να επικεντρωθεί σε ορισμένες δευτερεύουσες δραστηριότητες. Όταν το Drive Pilot είναι ενεργό, οι εφαρμογές μπορούν να ενεργοποιηθούν στην ενσωματωμένη κεντρική οθόνη του οχήματος που διαφορετικά μπλοκάρονται κατά την οδήγηση.

    Αρχικά παρουσιάστηκε στη Γερμανία τον Μάιο του 2022, το εξαιρετικά εξελιγμένο σύστημα Drive Pilot της Mercedes-Benz ήταν το πρώτο σύστημα SAE Level 3 στον κόσμο που πληρούσε τις απαιτητικές νομικές απαιτήσεις του UN-R157. Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Αυτοκινήτων Μεταφορών (KBA) χορήγησε για πρώτη φορά έγκριση συστήματος με βάση τον κανονισμό UN-R157, ανοίγοντας το δρόμο για την προσφορά Drive Pilot διεθνώς, όπου το επιτρέπει η νομοθεσία.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα