More

    Κοινοπραξία με την συμμετοχή της ZF για την ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για πούλμαν

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Σε συνεργασία με τους ειδικούς Freudenberg, Flixbus και την ΜΚΟ Atmosfair, η ZF εργάζεται για την ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για εφαρμογή σε πούλμαν μεγάλης εμβέλειας. Ο στόχος του έργου «HyFleet» είναι να σχεδιάσει και να δοκιμάσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο πούλμαν, και έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει για τρία χρόνια.

    «Το ευρύ τεχνολογικό χαρτοφυλάκιο της ZF και η γνώση της ηλεκτροκίνησης καθώς και τα σχετικά συστήματα διευκολύνουν ήδη τη μετάβαση των κατασκευαστών οχημάτων στην ηλεκτροκίνηση. Στο μέλλον, η κυψέλη καυσίμου θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ηλεκτροκίνηση για βαρέα επαγγελματικά οχήματα λόγω της αυτονομίας και των γρήγορων χρόνων ανεφοδιασμού», δήλωσε ο Wilhelm Rehm, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ZF, υπεύθυνος για την τεχνολογία και τα συστήματα ελέγχου εμπορικών οχημάτων.

    «Πάντα επιδιώκαμε τον ηλεκτρισμό με μια ανοιχτόμυαλη προσέγγιση στην τεχνολογία – η κυψέλη καυσίμου έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο ως λύση κίνησης για εμάς από την αρχή».

    Σύμφωνα με την ZF, η μελέτη σκοπιμότητας θα καταστήσει ευκολότερο τον βέλτιστο σχεδιασμό κινητήρων κυψελών καυσίμου για βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Συγκεκριμένα, η έρευνα θα ασχοληθεί με στοιχεία όπως η διαστασιολόγηση της μπαταρίας και της κυψέλης καυσίμου, η ιδέα ψύξης του συστήματος και τα φορτία αιχμής που παρουσιάζονται υπό συνθήκες λειτουργίας.

    Την κοινοπραξία διαχειρίζεται η Freudenberg Fuel Cell e-Power Systems, θυγατρική της Freudenberg Sealing Technologies. Άλλοι συνεργάτες είναι ο πάροχος κινητικότητας Flixbus και η ΜΚΟ Atmosfair.

    «Η Freudenberg θα συνεισφέρει στο έργο την τεχνογνωσία των δεκαετιών κυψελών καυσίμου σε επίπεδο εξαρτημάτων και συστήματος», πρόσθεσε ο Claus Möhlenkamp, Διευθύνων Σύμβουλος της Freudenberg Sealing Technologies. «Θέλουμε να αναπτύξουμε σημαντικά τόσο την ανθεκτικότητα όσο και την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας και έτσι να θέσουμε πρότυπα για το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας».

     

    Πηγή: www.enginetechnologyinternational.com

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα