More

    Τελικές δοκιμές για το H2 FC φορτηγό της Daimler Trucks

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ένα βελτιωμένο πρωτότυπο GenH2 Truck με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου της Daimler Trucks έλαβε έγκριση από τις γερμανικές αρχές για χρήση σε δημόσιους δρόμους.

    Τον Απρίλιο, ο κατασκευαστής φορτηγών άρχισε να διεξάγει δοκιμές του GenH2 Truck στις πίστες δοκιμών του, μετά την αποκάλυψη του φορτηγού το προηγούμενο έτος. Κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής, το φορτηγό διένυσε επιτυχώς αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Η Daimler στοχεύει το όχημα να επιτύχει αυτονομία έως και άνω των  1.000 km χωρίς καμία στάση για ανεφοδιασμό.

    Τώρα, οι δοκιμές επεκτείνονται σε δημόσιους δρόμους, συμπεριλαμβανομένου του δρόμου B462 κοντά στο Rastatt της Γερμανίας. Εκεί, ως μέρος του ευρύτερου έργου eWayBW, οι εμπορευματικές διαδρομές θα ηλεκτροδοτηθούν για τη δοκιμή οχημάτων που χρησιμοποιούν εναέρια καλώδια τροφοδοσίας, ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία και φορτηγά κυψελών καυσίμου σε λειτουργία.

    Το πρώτο φορτηγό παραγωγής GenH2 αναμένεται να παραδοθεί στους πελάτες το 2027. Η Daimler Trucks λέει ότι σκοπεύει να προσφέρει μόνο νέα οχήματα που είναι ουδέτερα σε εκπομπές άνθρακα κατά την οδήγηση («tank-to-wheel») σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική έως το 2039. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ακολουθεί μια στρατηγική διπλής τροχιάς με τη χρήση συστημάτων πρόωσης τόσο με μπαταρίες όσο και με υδρογόνο. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογιών, αναφέρει η Daimler, θα της επιτρέψει να προσφέρει στους πελάτες τις καλύτερες επιλογές οχημάτων για συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης: όσο πιο ελαφρύ είναι το φορτίο και όσο μικρότερη είναι η απόσταση, τόσο πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιηθούν μπαταρίες, όσο πιο βαρύ είναι το φορτίο και όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση, τόσο πιο πιθανό είναι οι κυψέλες καυσίμου να είναι το σύστημα επιλογής.

     

    Πηγή: www.enginetechnologyinternational.com

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα