More

    Συνεργασία Freudenberg και ZF για μονάδες κίνησης κυψελών καυσίμου

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Freudenberg και η ZF Friedrichshafen AG υπέγραψαν μια μακροπρόθεσμη στρατηγική συμφωνία για την ανάπτυξη ενός υβριδικού συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου/μπαταριών για φορτηγά και πούλμαν. Τα πρώτα πρωτότυπα οχήματα αναμένεται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους μέχρι το 2023, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα κυψελών καυσίμου/μπαταριών υψηλής απόδοσης που αντικαθιστά τον συμβατικό κινητήρα ντίζελ. Η έναρξη της σειράς παραγωγής έχει προγραμματιστεί αμέσως μετά.

    Οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού καθαρές λύσεις «powerpack» e-Drive, αποτελούμενες από ένα σύστημα κυψελών καυσίμου και συστήματος μετάδοσης κίνησης, καθώς και από κοινού εξαρτήματα για μια ποικιλία εφαρμογών. Ο αρχικός στόχος της συμφωνίας είναι η ανάπτυξη μιας εξαιρετικά ολοκληρωμένης λύσης e-drive κυψελών καυσίμου για επαγγελματικά οχήματα. Ενώ η Freudenberg θα προσφέρει κλιμακούμενα συστήματα e-power σε μορφή κιτ με διάφορες εξόδους ισχύος, η ZF θα προσφέρει πλήρη ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης έως 360 kW συνεχούς ισχύος. Η ZF είπε ότι αυτή η κίνηση είναι σύμφωνη με τη νέα της ηλεκτρική κεντρική μονάδα CeTrax 2 για βαρέα οχήματα.

    Το 2021, οι Freudenberg και ZF ξεκίνησαν το ερευνητικό πρόγραμμα HyFleet για την ανάπτυξη μονάδων κίνησης κυψελών καυσίμου για νέες πλατφόρμες λεωφορείων μεγάλων αποστάσεων. Τώρα, ο στόχος είναι να αναπτυχθεί ένα εξαιρετικά ενσωματωμένο υβριδικό σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου/μπαταρίας και τα εξαρτήματα που είναι κρίσιμα για τη λειτουργία του, ειδικά για βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Αυτό θα επικεντρωθεί αρχικά σε εφαρμογές φορτηγών και λεωφορείων, αλλά αργότερα μπορεί επίσης να επεκταθεί σε συστήματα σιδηροδρομικών και ειδικών οχημάτων – όπως οχήματα κατασκευών και γεωργικών οχημάτων – καθώς και σε θαλάσσιες εφαρμογές.

    «Επενδύουμε πολλά στην κινητικότητα του μέλλοντος»

    Δρ. Mohsen Sohi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Freudenberg

    δήλωσε ο Δρ. Mohsen Sohi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Freudenberg.

    «Στην τεχνολογία μπαταριών, υδρογόνου και κυψελών καυσίμου καθώς και στην ανάπτυξη εξαρτημάτων υψηλής τεχνολογίας για ηλεκτρικά οχήματα. Η μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη ZF υπογραμμίζει τη στρατηγική σημασία και τις δυνατότητες ανάπτυξης που εμείς στην Freudenberg βλέπουμε σε αυτόν τον τομέα».

    Δρ. Mohsen Sohi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Freudenberg

    «Η απανθρακοποίηση είναι ένας σημαντικός στόχος της βιομηχανίας μεταφορών, και μέσα σε αυτό, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου θα αλλάξει το παιχνίδι»,

    Wilhelm Rehm, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ZF

    δήλωσε ο Wilhelm Rehm, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ZF με ευθύνη για τις λύσεις εμπορικών οχημάτων, τη βιομηχανική τεχνολογία και τη διαχείριση υλικών.

    «Μαζί με τη Freudenberg, μπορούμε να προσφέρουμε μια λύση «ενιαίας εξυπηρέτησης» που δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να φέρουν γρήγορα λύσεις ηλεκτρονικής κινητικότητας στην αγορά και να υποστηρίζουν τον μετασχηματισμό του κλάδου προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Η συνεργασία της ZF με τη Freudenberg θα αναπτύξει άκρως ολοκληρωμένες λύσεις e-drive κυψελών καυσίμου για τη βιομηχανία επαγγελματικών οχημάτων. Μειώνοντας το κόστος ανάπτυξης και έργου των κατασκευαστών, οι λύσεις powerpack μας θα συμβάλουν επίσης στη μείωση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας».

    Wilhelm Rehm, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ZF

    Σχεδιασμένες για μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλή απόδοση συστήματος, οι κυψέλες καυσίμου Freudenberg είναι ειδικά σχεδιασμένες για εφαρμογές βαρέως τύπου. (Photo: Freudenberg/ZF)

    Η Freudenberg e-Power Systems ακολουθεί μια σπονδυλωτή προσέγγιση με την ανάπτυξη του συστήματος κυψελών καυσίμου που προορίζεται να φιλοξενήσει διαφορετικές κατηγορίες απόδοσης ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη και των εφαρμογών, ενώ προσφέρει επίσης απλή ενσωμάτωση οχημάτων plug-and-play. Το επίκεντρο της ανάπτυξης είναι η διάρκεια ζωής και η αποτελεσματικότητα των επιμέρους εξαρτημάτων και των αντίστοιχων υποσυστημάτων.

    Για εφαρμογές βαρέως τύπου, όλες οι πτυχές του συστήματος πρέπει να σχεδιάζονται για μεγάλη διάρκεια ζωής και την υψηλότερη δυνατή απόδοση συστήματος, είπε η εταιρεία. Ενώ τα επιβατικά αυτοκίνητα λειτουργούν για περίπου 8000 ώρες κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, τα φορτηγά περνούν τουλάχιστον 35.000 ώρες στο δρόμο. Επιπλέον, η Freudenberg είπε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επιτευχθεί η υψηλότερη δυνατή συνολική απόδοση του συστήματος. Σε ονομαστικό φορτίο και λαμβάνοντας υπόψη τις ενεργειακές απαιτήσεις του BoP, η Freudenberg είπε ότι προσπαθεί για συνολική απόδοση 50%.

    «Στόχος μας είναι να σχεδιάσουμε το σύστημα κίνησης μπαταρίας κυψελών καυσίμου για μεγάλη διάρκεια ζωής και πραγματικές προφίλ βαρέως τύπου»,

    Δρ Max Kley, Διευθύνων Σύμβουλος της Freudenberg e-Power Systems.

    δήλωσε ο Δρ Max Kley, Διευθύνων Σύμβουλος της Freudenberg e-Power Systems.

    «Αυτό διασφαλίζει ότι οι πελάτες μας επωφελούνται όχι μόνο από μια βιώσιμη λύση χωρίς εκπομπές ρύπων στις μεταφορές βαρέων επαγγελματικών χώρων, αλλά και ότι τους αποδίδει οικονομικά καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής των συστημάτων. Η Freudenberg και η ZF είναι μακροχρόνιοι, έμπειροι παίκτες στον κλάδο και διαθέτουν συμπληρωματική τεχνογνωσία. Μέσω της συνεργασίας μας, ομαδοποιούμε αυτήν την εμπειρία για να αναπτύξουμε καθαρές λύσεις ηλεκτρονικής κίνησης και έτσι να παρέχουμε στοχευμένη υποστήριξη στη βιομηχανία για την επίτευξη των κλιματικών στόχων της».

    Δρ Max Kley, Διευθύνων Σύμβουλος της Freudenberg e-Power Systems.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα