More

    Ειδήσεις που ηλεκτρίζουν

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Μια ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας για την προώθηση της χρήσης υδρογόνου

    Αφού η E.On και η Nikola ανακοίνωσαν τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι ήθελαν να προωθήσουν από κοινού την απαλλαγή από τον άνθρακα στις βαριές μεταφορές εμπορευμάτων, οι δύο εταιρείες έχουν πλέον γίνει λίγο πιο συγκεκριμένες. Όταν ανακοίνωσε τη συνεργασία πριν από λίγους μήνες, η Nikola είπε ότι ήθελε να προσφέρει στους πελάτες μια ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας για την προώθηση της χρήσης υδρογόνου. Η Νικόλα και η ευρωπαϊκή ενεργειακή εταιρεία E.On είχαν υπογράψει ένα σύμφωνο για να στηρίξουν τη συνεργα-σία και εργάστηκαν για τη διαπραγμάτευση των όρων. Αυτή η δουλειά έχει αποδώσει πλέον καρπούς, με τη Nikola να παρέχει πιο λεπτομερές χρονοδιάγραμμα και αριθμούς.

    EnviTec Biogas προχωρά με 9.000 τόνους bio LNG ετησίως, στον τομέα των μεταφορών

    Η Γερμανική EnviTec Biogas συνεχίζει να προχωρά με τις κατασκευαστικές εργασίες στο εργοστάσιό της για bio-LNG στο Güstrow προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή το επόμενο έτος.
    Σύμφωνα με δήλωση της EnvitTec, η μονάδα της BioEnergie Park Güstrow εγκατέστησε μια δεξαμενή LNG μήκους 37,66 μέτρων που κατασκευάστηκε από την τουρκική Aritas.
    Από την προγραμματισμένη πιλοτική λειτουργία του για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, το εργοστάσιο Güstrow στοχεύει να προμηθεύει 25.000 κιλά bio-LNG κάθε μέρα για τον τομέα των μεταφορών. Πρόκειται για περίπου 9.000 τόνους bio-LNG ετησίως.

    Στόλος 10 φορτηγών που κινούνται με LNG από εταιρεία τσιμέντου στην Ινδία

    Η Ινδική JK Lakshmi Cement συνεργάστηκε με την GreenLine για να προσθέσει στον στόλο της δέκα φορτηγά που κινούνται με LNG κατασκευασμένα από την Blue Energy Motors. Με αυτό, η K Lakshmi Cement έγινε η πρώτη εταιρεία τσιμέντου της Ινδίας που απόκτησε φορτηγά που κινούνται με LNG για τις μεταφορές της.
    Σε μια τελετή έναρξης, που πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο της εταιρείας Sirohi στο Ρατζαστάν, ένας στόλος 10 φορτηγών που κινούνται με LNG αναχώρησε για τη μονάδα παραγωγής της εταιρείας στο Surat.

    Ο στόχος, τα πλήρως ηλεκτροκίνητα πούλμαν

    Από τα τέλη αυτής της δεκαετίας, η Daimler Buses θέλει να προσφέρει πλήρως ηλεκτροκίνητα πούλμαν με τις μάρκες Mercedes-Benz και Setra. Για να επιταχύνει την ανάπτυξη, η Daimler Buses ένωσε τις δυνάμεις της με ερευνητικά ινστιτούτα και επαγγελματίες από τη βιομηχανία για να σχηματίσουν το έργο Electrified Coach που ονομάζεται ELCH. Το έργο χρηματοδοτείται από τη Γερμανική κυβέρνηση, αν και η Daimler Buses δεν έχει αποκαλύψει το ποσό στην ανακοίνωσή της. Ο στόχος είναι να αναπτυχθεί ένα αρθρωτό σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα περιλαμβάνει δύο οχήματα επίδειξης τα επόμενα τέσσερα χρόνια, τα οποία στη συνέχεια θα δοκιμαστούν υπό πραγματικές συνθήκες λειτουργίας. Τα ευρήματα από την κατασκευή των οχημάτων επίδειξης θα αποτελέσουν στη συνέχεια τη βάση για τον «σχεδιασμό οικονομικά αποδοτικών διαδικασιών παραγωγής και συναρμολόγησης για ηλεκτροκίνητα πούλμαν», σύμφωνα με την Daimler Buses.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα