More

    Aνάπτυξη μπαταριών εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης

    Συνεργασία Castrol και Sprint Power για ανάπτυξη μονάδων μπαταριών εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Συνεργασία δημιουργήθηκε μεταξύ της Castrol και της Sprint Power για την ανάπτυξη κυψελών εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και πακέτων μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) και υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCHEV).

    Η συνεργασία είναι άμεσο αποτέλεσμα του Project CELERITAS, ενός έργου 9,7 εκατομμυρίων £ (11,1 εκατομμυρίων $) με 4,8 εκατομμύρια £ (5,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) που χρηματοδοτείται μέσω του 18ου γύρου Advanced Propulsion Center (APC), με στόχο να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με τη φόρτιση EV. Η Sprint Power έχει σχεδιάσει δύο μονάδες μπαταρίας – μία για BEV και μία για υβριδικές εφαρμογές – οι οποίες θα χρησιμοποιούν τα θερμικά υγρά ON EV της Castrol για να προσφέρουν φόρτιση 80% σε 12 λεπτά. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μονάδες μπαταριών EV που χρησιμοποιούν ψυκτικά υγρά νερού-γλυκόλης που βρίσκονται μέσα σε κανάλια, οι μονάδες μπαταριών που αναπτύχθηκαν ως μέρος της συνεργασίας, χρησιμοποιούν το θερμικό υγρό ON EV της Castrol.

    Το διηλεκτρικό υγρό κυκλοφορεί εντός των μονάδων και έρχεται σε άμεση επαφή με τις μεμονωμένες μπαταρίες, αυξάνοντας την επιφάνεια της θερμικής διαχείρισης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερη φόρτιση και βελτιώνει τη θερμική διαχείριση σε μια σειρά συνθηκών για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Αυτός ο τρόπος ψύξης μειώνει επίσης τον κίνδυνο θερμικής διαρροής και θερμικής διάδοσης.

    Και οι δύο λύσεις ενσωματώνουν όλα τα ηλεκτρονικά του συστήματος και πολλαπλά πρωτόκολλα φόρτισης για μείωση βάρους και χώρου. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο μετατροπέα DC-DC 800V σε 14V, σύστημα διαχείρισης μπαταρίας 800V (BMS) και δυνατότητες άμεσης ψύξης – όπου οι κυψέλες βυθίζονται σε μια μη αγώγιμη λύση ψύξης. Το κύριο BMS της Sprint Power διαθέτει έναν μικροελεγκτή ασφαλείας για υποστήριξη κυβερνοασφάλειας, δυνατότητα διάγνωσης σφαλμάτων και δυνατότητα υποστήριξης προτύπων φόρτισης CHAdeMO ή CCS. Το σύστημα μπορεί να παρέχει τάση 8-16V και μπορεί να λειτουργήσει σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -40°C έως 85°C. Επιπλέον, ένας αρθρωτός σχεδιασμός μπλοκ κυψελών διασφαλίζει ότι οι μονάδες μπορούν να προσαρμοστούν για μια σειρά διαφορετικών εφαρμογών.

    Η υβριδική μονάδα μπαταρίας της Sprint Power έχει αναπτυχθεί για πιθανή εφαρμογή σε FCEV και στοχεύει σε αναλογία ισχύος προς βάρος 3 kW/kg, εξαιρουμένου του μετατροπέα DC/DC. Η μονάδα μπορεί να αποδώσει 5 kWh αξιοποιήσιμης ενέργειας, με μέγιστο ρυθμό φόρτισης/εκφόρτισης 230 kW (105 kW συνεχόμενη). Για εφαρμογές σπορ αυτοκινήτων, η λύση μπορεί να παρέχει 76 kWh αξιοποιήσιμης ενέργειας, με μέγιστο ρυθμό φόρτισης/εκφόρτισης 800 kW (700 kW συνεχόμενη).
    Ένας ενσωματωμένος μονόδρομος μετατροπέας DC-DC 800V σε 14V διαχειρίζεται μέγιστη ισχύ εξόδου 3,5 kW σε ένα συμπαγές, πυκνό πακέτο ισχύος 0,8 kW/λίτρο. Ο μετατροπέας DC-DC είναι εξαιρετικά αποδοτικός, με μέγιστη απόδοση 97%.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα