More

    Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων ως power bank

    Μπαταρίες που βρίσκονται στο τέλος της ζωής τους, ως power bank για οικιακή χρήση.

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Επειδή οι κυψέλες λιθίου εκφυλίζονται με αρκετά γραμμικό τρόπο…

    …από τη στιγμή που έχουν φτάσει στο 75%, είναι μια αξιοσημείωτη μείωση της εμβέλειας για χρήση σε ένα ηλεκτρικό όχημα, αλλά έχουν ακόμα χρόνια ζωής, απλώς μειωμένη χωρητικότητα.

    Δεν μπορείτε απλά να “προσθέσετε ένα δεύτερο σετ μπαταριών” σε ένα ηλεκτρικό όχημα – το επιπλέον βάρος σημαίνει περαιτέρω μείωση της εμβέλειας – αλλά για ένα σπίτι που δεν χρειάζεται να μεταφέρει τις μπαταρίες του – είναι λογικό να επαναχρησιμοποιηθούν αυτές οι κυψέλες σαν ένα «powerbank» – ειδικά καθώς οι απαιτήσεις των περισσότερων σπιτιών είναι πολύ λιγότερες ακόμη και από τα καλύτερα EV.

    Πολλά σπίτια χρησιμοποιούν 10 kwh τη νύχτα ή λιγότερο, έτσι μια πρώην μπαταρία αυτοκινήτου χωρητικότητας 100 kw, ακόμη και στο 75% της αρχικής χωρητικότητάς της, θα λειτουργεί σε ένα σπίτι για πάνω από μια εβδομάδα.

    Επομένως, η οικιακή χρήση είναι πολύ λιγότερο απαιτητική (που σημαίνει ότι η «φθαρμένη» μπαταρία πρώην BEV θα διαρκέσει ακόμη περισσότερο στο νέο της ρόλο ως «powerwall») και επιτρέπει την επαναχρησιμοποίηση αυτών των παλαιών μπαταριών χωρίς να χρειάζεται «πλήρης ανακύκλωση»
    Έτσι, αντί να «χάνονται», μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για πιθανώς άλλα 10-15 χρόνια τουλάχιστον – διατηρώντας τον ρυθμό κύκλου χαμηλό μπορεί να διαρκέσουν ακόμη περισσότερο.

    Σίγουρα οι «νέες μπαταρίες» στο powerbank μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο – αλλά θα αυξήσουν σημαντικά την τιμή και σημαίνει ότι έχετε ακόμα έναν μεγάλο αριθμό κυψελών που έχουν αρκετή διάρκεια ζωής χωρίς χρήση.

    Ακόμα κι αν είχαν μόνο το 25% της αρχικής τους χωρητικότητας – φυσικά δεν μπορείς να βάλεις 4 σε ένα αυτοκίνητο και να περιμένεις την ίδια εμβέλεια – αλλά βάλε 4 σε ένα σπίτι και θα έχεις κυριολεκτικά μια παροχή, ακόμη και με τέσσερα πρώην πακέτα BEV.

    Αυτή είναι μια συστοιχία μπαταριών Tesla, 100 kwh (αποτελεί το «δάπεδο» σε ένα Tesla) – προφανές από τα «λακκάκια».

    Θα μπορούσατε να στοιβάζετε δύο κάθετα στον μικρότερο τοίχο ενός γκαράζ και άλλες τέσσερις στον μακρύτερο τοίχο – κάντε το ίδιο και στον άλλο «μακρύ τοίχο» και έχετε 10 x 100 kwh «πρωτότυπου» αποθηκευτικού χώρου – ακόμα κι αν ήταν τόσο κακές όσο το 50% της χωρητικότητας που απέμεινε – εξακολουθεί να είναι μισή μεγαβατώρα αποθήκευσης – για ένα σπίτι που χρησιμοποιεί 10 kwh τη νύχτα – δηλαδή 500 ώρες χρήσης – χωρίς διακοπή – χωρίς να μπαίνει ούτε ένα ηλεκτρόνιο ηλεκτρικής ενέργειας.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα