More

    Audi RS Q e-tron E2 : Ολοκλήρωσε το πρόγραμμα δοκιμών αντοχής

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Πριν από την είσοδο στο πρώτο του ράλι, το Audi RS Q e-tron E2 υποβλήθηκε σε αυστηρές δοκιμές τον Σεπτέμβριο του 2022 στους αμμόλοφους του Μαρόκου. Και οι έξι οδηγοί και συνοδηγοί – Mattias Ekström και Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel και Edouard Boulanger και Carlos Sainz και Lucas Cruz – ήταν παρόντες στις δοκιμές.

    «Το σχέδιό μας ήταν να έχουμε εννέα ημέρες δοκιμών, έτσι ώστε κάθε ζεύγος οδηγού/συνοδηγού να μπορεί να συνεργαστεί με το όχημα δοκιμής για τρεις ημέρες», εξήγησε ο Arnau Niubó Bosch, επικεφαλής του έργου πίστας, Audi. «Υπήρχαν δύο κύριοι στόχοι: η ανάπτυξη της δεύτερης εξέλιξης για το Ράλι Ντακάρ και η εξοικείωση των ομάδων οδηγών με τις νέες εξελίξεις. Η μείωση βάρους δημιουργεί νέες ευκαιρίες για το στήσιμο της ανάρτησης, τις οποίες θέλουμε να εκμεταλλευτούμε. Προχωράμε σε καλή κατεύθυνση. Η ηλεκτρική κίνηση με όλα τα συστήματά της λειτουργεί επίσης πιο ομαλά από ό,τι στη δοκιμή πριν από ένα χρόνο».

    «Σε σχεδόν 40°C, οι θερμοκρασίες είναι ακραίες και ωθούν το αυτοκίνητο, αλλά και τα πληρώματα, στα όριά τους», πρόσθεσε ο Uwe Breuling, επικεφαλής του τμήματος οχημάτων της Audi Sport. «Ομοίως, οι πίστες δοκιμών είναι πολύ δυσπρόσιτες φέτος, κάτι που εμφανώς επιβαρύνει τεράστια την τεχνολογία. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που θα σταματήσει το αυτοκίνητο, μόνο μια μικρή ζημιά που πρέπει να επισκευάσουμε».

    Έχοντας κάνει μια σειρά από αναθεωρήσεις στο πρωτότυπο, όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί λέγεται ότι εξεπλάγησαν από το χαμηλότερο συνολικό βάρος του. «Όχι μόνο το βάρος, αλλά και η κατανομή του είναι πιο ευνοϊκή τώρα», εξήγησε ο Sainz. “Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο παρασύρεται λιγότερο, αισθάνεται πιο ευέλικτο και είναι πιο εύκολο να ελεγχθεί”.

    Ο Peterhansel πρόσθεσε, «Όταν οδηγούμε σε μεγάλες, γρήγορες στροφές, υπάρχουν λιγότερες φυγόκεντρες δυνάμεις. Έτσι, είναι πολύ πιο εύκολο να μείνετε στο εσωτερικό της γωνίας. Ομοίως, η θέση των καθισμάτων μας είναι καλύτερη από πριν».

    Εκτός από τη βελτίωση του RS Q e-tron E2 για οδηγούς, οι μηχανικοί της Audi βελτιστοποίησαν επίσης το περιβάλλον του πιλοτηρίου για τους συνοδηγούς της ομάδας, ομαδοποιώντας διάφορα χειριστήρια.

    «Θέλαμε να μπορούμε να χειριζόμαστε πιο εύκολα τα πολύπλοκα συστήματα», εξήγησε ο Bergkvist. «Αυτό έχει επιτευχθεί καλά με την τελευταία εξέλιξη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα συστήματα ανταποκρίνονται πλέον σε προειδοποιήσεις χωρίς χειροκίνητη παρέμβαση».

    Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Μαρόκο, το πρωτότυπο συμπλήρωσε 4.218 χλμ. Σε συνδυασμό με τις προηγούμενες δοκιμές που έγιναν στην Ευρώπη, το Audi RS Q e-tron E2 έχει διανύσει μέχρι στιγμής 6.424 χλμ.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα