More

    Ο Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού [Video]

    Αποκλειστικό Ρεπορτάζ

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Επειδή απλά ακούμε για την κλιματική αλλαγή και την κλιματική κρίση, νέους όρους που εισάγονται στην καθημερινότητά μας, αντιλαμβανόμαστε ότι πρέπει να δούμε από κοντά τα φαινόμενα να τα κατανοήσουμε και να «εκπαιδεύσουμε την κοινωνία και το αναγνωστικό μας κοινό γιατί το πρόβλημα είναι κοινωνικό.

    • 10 συνεχείς ημέρες οδοιπορικό στην Νορβηγία (από το Oslo μέχρι το Trondheim)
    • Κάλυψη 2.500 χλμ οδικά.
    • 60 και πλέον ώρες βάδισμα πεζοί
    • Επίσκεψη σε 10+ μικρές και μεγάλες πόλεις της χώρας
    • 1000 και πλέον φωτογραφίες και Video.

    Διασχίσαμε και τον πασίγνωστο δρόμο του Ατλαντικού Ωκεανού.

    Ο Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού είναι ένα τμήμα με μήκος 8,3 χλμ. στη Νορβηγία, που βρίσκεται στο χωριό Henningsvær και ενώνει τα νησάκια της περιοχής, συνδέοντας τις πόλεις Molde και Kristiansund. Στο Νορβηγικό εθνικό οδικό δίκτυο είναι ενταγμένος ως Εθνική οδός 64. Ο δρόμος διασχίζει το αρχιπέλαγος της Νορβηγικής Θάλασσας, με μια σειρά από 12 γέφυρες, που όλες στηρίζονται σε διαδοχικές νησίδες. Είναι ένας δρόμος στον ωκεανό, όπως λένε οι ντόπιοι, και προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες.

    Πολλοί είναι αυτοί που διασχίζουν το δρόμο για τη μοναδική αίσθηση που προσφέρει. Ωστόσο, στο μέσο μιας καταιγίδας τα πράγματα γίνονται πιο επικίνδυνα, καθώς η οργή της φύσης ξεσπά στον αυτοκινητόδρομο. Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να παρατηρήσει κάποιος φάλαινες ή φώκιες καθώς διασχίζει τον δρόμο.

    Μάλιστα έχει ανακηρυχθεί ως η καλύτερη διαδρομή με αυτοκίνητο.

    H Ιστορία για τον δρόμο του Ατλαντικού

    Η κατασκευή του δρόμου αυτού είχε συζητηθεί στις αρχές του 20ού αιώνα, ως σιδηροδρομική γραμμή, αλλά η ιδέα αυτή σύντομα εγκαταλείφθηκε. Τα σχέδια για τη δημιουργία αυτού του δρόμου ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1970, ενώ η κατασκευή ξεκίνησε την 1η Αυγούστου του 1983. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, ο δρόμος χτυπήθηκε από 12 σφοδρές καταιγίδες.

    Τελικώς, εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου του 1989 και κόστισε 122 εκατομμύρια Νορβηγικές κορόνες, από τις οποίες το 25% καλύφθηκε από την είσπραξη διοδίων και το 75% από κρατικούς πόρους.

    Η είσπραξη διοδίων διήρκεσε 10 έτη, αλλά τον Ιούνιο του 1999 ο δρόμος αποπληρώθηκε και οι μπάρες των διοδίων απομακρύνθηκαν. Αυτά όμως στην Νορβηγία γιατί στην Ελλάδα δεν θα απομακρύνονταν μάλλον ποτέ. Για να δούμε πχ. με την Αττική οδό;

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα