More

    EQ – Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Ηλεκτροκίνηση με τα μοντέλα EQ της Mercedes-Benz.

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Πλήρως ηλεκτρική κινητικότητα σημαίνει σχεδόν αθόρυβη οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές και μια εντελώς καινούργια αίσθηση. Με λίγα λόγια, μια εντελώς πρωτόγνωρη αίσθηση οδήγησης και μια επαναστατική μορφή κινητικότητας, που θυμίζει εκείνο το πρωτοποριακό επίτευγμα πριν από 130 χρόνια.

    Μοντέλα Mercedes-Benz EQ

    Δυναμικά, σχεδόν αθόρυβα και χωρίς τοπικές εκπομπές.

    Είτε επιθυμείτε σπορ SUV είτε οικογενειακό van, η γκάμα πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes-Benz έχει το κατάλληλο μοντέλο για εσάς.

    EQC 400 4MATIC

    EQC 400 4MATIC: Κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (σε μικτό κύκλο): 25.0-22.3 και εκπομπές CO2 σε g/km (σε μικτό κύκλο): 0[1]

    [1] Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις “Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153). Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.mercedes-benz.com/wltp. Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.

    Κύρια χαρακτηριστικά αυτοκινήτου

    Όλα συνηγορούν υπέρ της νέας EQC.

    Με εκπληκτική αυτονομία, εκτενείς υποδομές φόρτισης και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, η EQC προσφέρει μια συναρπαστική νέα αίσθηση της ηλεκτρικής οδήγησης.

    To νέο EQV 300

    EQV 300: κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (μικτός κύκλος): 26,4 – 26,3, εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0.[1]

    [1] EQV 300 κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο δοκιμών 26,4 – 26,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 0 g /km. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία εξαρτώνται από τη διαμόρφωση οχήματος. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 2017/1151/ΕΕ. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία εξαρτώνται από τη διαμόρφωση οχήματος.

    Η πραγματική αυτονομία εξαρτάται, επίσης, από το προσωπικό στιλ οδήγησης, τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση του συστήματος κλιματισμού/θέρμανσης κι άλλων ηλεκτρικών καταναλωτών.

    Κύρια χαρακτηριστικά αυτοκινήτου

    Όλα συνηγορούν υπέρ της νέας EQV.

    Επιλεγμένα κύρια χαρακτηριστικά:

    • Mercedes-Benz User Experience (MBUX)
    • Προκλιματισμός
    • Ηχοσύστημα Surround Burmester®
    • Ατμοσφαιρικός φωτισμός στο κόκπιτ
    • Αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMOTRONIC

    Περισσότερα για την άνεση

    EQV 300: κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (μικτός κύκλος): 26,4 – 26,3, εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0.[1]

    [1] EQV 300 κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο δοκιμών 26,4 – 26,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 0 g /km. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία εξαρτώνται από τη διαμόρφωση οχήματος. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 2017/1151/ΕΕ. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία εξαρτώνται από τη διαμόρφωση οχήματος.

    Η πραγματική αυτονομία εξαρτάται, επίσης, από το προσωπικό στιλ οδήγησης, τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση του συστήματος κλιματισμού/θέρμανσης κι άλλων ηλεκτρικών καταναλωτών.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Επισκόπηση των χαρακτηριστικών και των στοιχείων για την EQV.

    • Μεγάλο (πολύ μεγάλο) μήκος οχήματος 5.140 mm (5.370 mm)
    • Ισχύς 150 kW (204 hp)
    • Χώρος για έως και 8 άτομα

    Περισσότερα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά

    EQV 300: κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (μικτός κύκλος): 26,4 – 26,3, εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0.[1]

    [1] EQV 300 κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο δοκιμών 26,4 – 26,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 0 g /km. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία εξαρτώνται από τη διαμόρφωση οχήματος. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 2017/1151/ΕΕ. Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία εξαρτώνται από τη διαμόρφωση οχήματος.

    Η πραγματική αυτονομία εξαρτάται, επίσης, από το προσωπικό στιλ οδήγησης, τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση του συστήματος κλιματισμού/θέρμανσης κι άλλων ηλεκτρικών καταναλωτών.

    Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης

    Ανακαλύψτε τα στοιχεία του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

    Ηλεκτροκινητήρας

    Οι ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα μετατρέπουν την ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία υψηλής τάσης σε μηχανική και προσφέρουν εντυπωσιακή πρόωση από την πρώτη περιστροφή.

    Για τη μείωση της κατανάλωσης ρεύματος και τη βελτίωση της δυναμικής, ρυθμίζεται συνεχώς η αποδοτική κατανομή των κινητήριων δυνάμεων ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.

    Σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας

    Για το «συν» στην αυτονομία: Η σημαντική δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης οφείλεται στην αύξηση της ανάκτησης ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση (ανάκτηση ενέργειας).

    Ακολουθεί πάντα μια έξυπνη κατανομή των ροπών επιβράδυνσης, που προσαρμόζεται στον βαθμό απόδοσης. Όταν πατάτε το πεντάλ φρένου, την επιβράδυνση αναλαμβάνει αρχικά ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος ενεργεί ως δυναμό. Επιπλέον, μπορείτε να επηρεάζετε σε πολλές βαθμίδες την ισχύ ανάκτησης ενέργειας μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

    Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης

    Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης είναι ο κεντρικός συσσωρευτής ενέργειας για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τόσο η αυτονομία όσο και η αποδοτικότητα εξαρτώνται άμεσα από τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας.

    Η μπαταρία φορτίζεται εξωτερικά από το δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος. Επιπλέον, ανακτάται ενέργεια χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και το ρολάρισμα. Η μπαταρία τοποθετείται στο υποδάπεδο για χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, άρα και για βελτιωμένη δυναμική.

    Σύστημα φόρτισης

    Χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται με όλες τις διαθέσιμες επιλογές φόρτισης. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι οικιακές πρίζες, τα Wallbox, οι σταθμοί φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) και οι σταθμοί ταχείας φόρτισης (DC).
    Ο φορτιστής οχήματος είναι μόνιμα εγκατεστημένος στο όχημα και πραγματοποιεί τη φόρτιση μέσω του δημόσιου δικτύου ρεύματος, μετατρέποντας την τάση εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) σε τάση συνεχούς ρεύματος (DC). Εκτός από τη δυνατότητα φόρτισης σε μια «κανονική» σύνδεση στο δίκτυο (AC), το όχημα μπορεί να φορτίζεται και σε σταθμούς φόρτισης DC (σταθμούς ταχείας φόρτισης).

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα