More

    Δείτε το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης βαρέων οχημάτων με μονάδα επέκτασης αυτονομίας φυσικού αερίου της Hyliion [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η αμερικανική εταιρεία Hyliion, η οποία ειδικεύεται στα εξηλεκτρισμένα συστήματα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης για βαρέα επαγγελματικά οχήματα, παρουσίασε το Hypertruck Electric Range Extender (ERX). Πρόκειται για μια ηλεκτρική μονάδα κίνησης σε συνδυασμό με μια γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας που καταναλώνει φυσικό αέριο.

    Το Hypertruck ERX είναι ένα φορτηγό κατηγορίας 8 για τα αμερικάνικα δεδομένα, δηλαδή έχει βάρος άνω των 15 τόνων περίπου. Το «μεγάλης απόστασης, πλήρως ηλεκτρικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης που προσφέρει ανώτερη απόδοση» είναι σχεδιασμένο για να έχει αυτονομία άνω των 1.600 χιλιομέτρων.

    https://www.hyliion.com/wp-content/uploads/2020/06/how_it_works_animation_wide_frame.mp4

    Ενώ το Hypertruck ERX κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες, το φορτηγό δεν είναι καθόλου ένα καθαρά ηλεκτρικό όχημα, καθώς η μονάδα επέκτασης αυτονομίας βασίζεται στο φυσικό αέριο.

    Η Hyliion έχει δηλώσει ότι η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι 40 χιλιόμετρα με μία φόρτιση της μπαταρίας. Αυτό θα επιτρέψει στο Hypertruck ERX να κινείται σε ζώνες με μηδενικές εκπομπές ρύπων κινούμενο με ηλεκτρική ενέργεια μόνο. Κάνοντας υπολογισμούς με βάση την επταετία, η εταιρία αναμένει ότι το λειτουργικό κόστος θα είναι χαμηλότερο από εκείνο των φορτηγών με πετρελαιοκινητήρα, με μπαταρία ή με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου σε αυτόν τον τομέα.

    Η Hyliion δεν έχει κάνει ακόμη δηλώσεις σχετικά με τα ακριβή τεχνικά δεδομένα του συστήματος κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, οι μετατροπείς και οι άξονες λέγεται ότι είναι συγκροτήματα της Dana. Ο προμηθευτής αυτός συνεργάζεται επίσης και με άλλους κατασκευαστές φορτηγών για τη δημιουργία ηλεκτρικών κινητήρων για επαγγελματικά οχήματα.

    https://www.youtube.com/watch?v=SUWUpUAr0T8

    Τα πρώτα δοκιμαστικά οχήματα θα παραδοθούν στους πελάτες το επόμενο έτος, ενώ η Hyliion στοχεύει σε υψηλότερους όγκους το 2022.

    «Η πρακτική μας λύση αντιμετωπίζει τις πιο σημαντικές ανάγκες των σημερινών στόλων: εξοικονόμηση κόστους, χαμηλότερες εκπομπές και υποδομή τροφοδοσίας που μπορεί να υποστηρίξει μεταφορές μεγάλων αποστάσεων», δήλωσε ο Thomas Healy, CEO και ιδρυτής της Hyliion. «Βλέπουμε ήδη έντονο ενδιαφέρον για το Hypertruck ERX από στόλους όπως η Agility που αναζητούν ηλεκτρικές λύσεις που μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα.»

    Η εταιρεία logistics Agility έχει ήδη επιβεβαιώσει μια προπαραγγελία έως και 1.000 φορτηγών με αυτήν τη μονάδα κίνησης. Η Agility επενδύει επίσης σε αυτήν την εξειδικευμένη εταιρία συστημάτων κίνησης, που σχεδιάζει να δημοσιοποιήσει μια συγχώνευση με την εταιρία Tortoise Acquisition. Η συγχωνευθείσα εταιρεία αναμένεται να έχει κεφαλαιοποίηση 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων (1,33 δισεκατομμύρια ευρώ) και θα διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με την ένδειξη «HYLN».

    Πηγή: agility.com, hyliion.com

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα