More

    Το πρώτο αυτοκίνητο “Diesel Blend” κυκλοφόρησε

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     

    Το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο με ανάμειξη καυσίμου πετρελαίου – υγραερίου κυκλοφόρησε στους δρόμους της συμπρωτεύουσας. Το “Σ” ήταν εκεί.

    Φαίνεται ότι αίρονται όλοι οι περιορισμοί και οι διάφορες αρνητικές ερμηνείες τις σχετικής νομοθεσίας για την κίνηση των οχημάτων με αέρια καύσιμα και συγκεγκριμένα με την ανάμειξη πετρελαίου με υγραέριο ή φυσικό αέριο. Η μετατροπή ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος και μάλιστα κάτω από 3,5 τόνους έγινε στην Θεσσαλονίκη με θεαματικά αποτελέσματα για την απόδοση, την οικονομία και την συμπεριφορά του οχήματος.

    Το “Σ” παρακολούθησε από κοντά την εξέλιξη των γεγονότων, κατέγραψε, φωτογράφησε, δοκίμασε την λειτουργία του συστήματος ανάμειξης πετρελαίου υγραερίου, και σας παρουσιάζει τα αποτελέσματα. Η εγκατάσταση του συστήματος (DIESEL GAS AUSTRALIA) έγινε από τον Έλληνα αντιπρόσωπο της Θεσσαλονίκης, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Diesel Gas. Οι οδηγίες εγκατάστασης και ρύθμισης έγιναν διαδικτυακά με την βοήθεια των τεχνικών της μαμάς εταιρείας DIESEL GAS AUSTRALIA.

    Θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο όρος “Diesel Blend” σημαίνει ανάμειξη του πετρελαίου με ένα άλλο αέριο καύσιμο που μπορεί να είναι το υγραέριο (LPG) ή το φυσικό αέριο (CNG).
    Το σύστημα ανάμειξης πετρελαίου κάνει δυνατή τη μετατροπή των πετρελαιοκινητήρων σε κινητήρες δύο καυσίμων με την αντικατάσταση μιας συγκεκριμένης ποσότητας πετρελαίου από LPG ή CNG.

    ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

    Το σύστημα ανάμειξης πετρελαίου τοποθετείται παράλληλα στο αρχικό σύστημα διαχείρισης κινητήρα και κατά βάση είναι κατάλληλο για όλους τους πετρελαιοκινητήρες (προδιαγραφών Euro 3 και μετά). Το σύστημα επικοινωνεί με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) μέσω ενός διαύλου CAN για να εξασφαλιστεί ο πλήρως ελεγχόμενος από εγκέφαλο ψεκασμός της σωστής ποσότητας LPG ή CNG, ανάλογα με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του πετρελαιοκινητήρα.

    Χρησιμοποιώντας παραμέτρους όπως:

    • οι στροφές του κινητήρα,
    • η πίεση του turbo,
    • η ποσότητα του ψεκαζόμενου πετρελαίου,
    • η θέση του πεντάλ γκαζιού,
    • η ροπή του κινητήρα,
    • η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του κινητήρα

    Το σύστημα προσδιορίζει τη βέλτιστη ισορροπία αναλογίας μεταξύ του πετρελαίου και του LPG ή CNG.

    Εξαρτήματα

    Τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος έχουν όλα ποιότητα OEM και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτές τις εφαρμογές. Όλα τα εξαρτήματα ικανοποιούν αυστηρούς κανονισμούς και πιστοποιήσεις. Η εγκατάσταση των εξαρτημάτων είναι πολύ εύκολη εξαιτίας της συμπαγούς σχεδίασης τους.

    Διάγνωση βλαβών

    Τα αντίστοιχα διαγνωστικά με το κατάλληλο και συνήθως αποκλειστικό λογισμικό κάνουν δυνατή τη λεπτομερή ρύθμιση του συστήματος ανάμειξης καυσίμου για βέλτιστη απόδοση και μείωση των εκπομπών καυσαερίων.

    Δεξαμενές καυσίμου

    Για την αποθήκευση του LPG ή CNG υπάρχουν διαθέσιμες διαφορετικές επιλογές δοχείων αποθήκευσης, ανάλογες με αυτών των συστημάτων βενζινοκινητήρων.

    diesel-blend

    DIESEL BLEND

    Πλεονεκτήματα ανάμιξης Diesel & LPG

    Η τεχνολογία ανάμειξης Diesel / LPG δεν επιτρέπει μόνο τη μείωση των εκπομπών άνθρακα ενώ γίνεται χρήση της υπάρχουσας υποδομής της τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρων, αλλά δημιουργεί επίσης και μια σημαντική μείωση κόστους κατανάλωσης του καυσίμου ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανεύει σε ετήσια βάση το όχημα.

    Στα οφέλη μπορούν να απαριθμηθούν ως σημαντικά τα ακόλουθα:

    • Έως 16% μείωση στο κόστος καυσίμου ανά έτος*
    • Έως 11% μείωση στις εκπομπές CO2 ανά έτος*
    • Με χαμηλότερο κόστος καυσίμου και χαμηλότερο ποσοστό λειτουργίας σε LPG σε σχέση με το Diesel, το κόστος θα μειωθεί σημαντικά και να αποσβεστεί σε 19 μήνες ή και λιγότερο ανάλογα με το όχημα και τα χιλιόμετρα που διανύει.
    • Καλύτερη απόδοση του κινητήρα, καθαρότερη λειτουργία
    • Μείωση της αιθάλης και των επικαθήσεων ανθρακωμάτων στον κινητήρα.

    * Ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το όχημα.

    Η βιομηχανία μεταφορών σήμερα αντιμετωπίζει ένα πραγματικό δίλλημα.

    Υπάρχει μια αυξανόμενη πίεση για μείωση των εκπομπών άνθρακα, συγκεκριμένα με την εισαγωγή της Δέσμευσης Μείωσης Άνθρακα. Το ερώτημα είναι πώς να προσαρμοστεί κάποιος σε αυτές τις νέες πιέσεις χωρίς να αυξηθεί το κόστος.

    Ένα απλό σύστημα ψεκασμού μπορεί να κάνει δυνατή μια μερική υποκατάσταση του συστήματος τροφοδοσίας πετρελαίου υψηλού κόστους με ένα χαμηλού κόστους και καθαρότερο σύστημα LPG σε έναν συμβατικό πετρελαιοκινητήρα.

    Παρά το γεγονός ότι αυτή η τεχνολογία υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, η κατασκευαστική εμπειρία, η έρευνα, η εξέλιξη και η μοντέρνα τεχνολογία των ψηφιακών ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου (ECU) έχει ως αποτέλεσμα σημαντικά πλεονεκτήματα.

    Διάφορες εταιρείες συνεργάζονται με κορυφαίους προμηθευτές συστημάτων, που επιτρέπουν σε μεγάλους πετρελαιοκινητήρες να λειτουργούν σε επίπεδα υψηλής απόδοσης με ένα μείγμα Diesel και LPG.

    Οι εταιρείες προτιμούν να υποβοηθούν τα ήδη εγκατεστημένα συστήματα παροχής καυσίμου πετρελαίου και μετρούν προσεκτικά το ρυθμό του υποκατάστατου καυσίμου (στην συγκεκριμένη περίπτωση LPG), βελτιστοποιώντας τη χρήση του καυσίμου.

    Η αναλογία υποκατάστασης του πετρελαίου με LPG ποικίλει ανάλογα με την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα και μπορεί να να κυμαίνεται από 0% έως 49%.

    Σε όλα τα συστήματα, το πετρέλαιο θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τον κινητήρα, με την τροφοδοσία του LPG να γίνεται από ένα δευτερεύον σύστημα που είναι τοποθετημένο παράλληλα στο όχημα.

    Πάντα όμως ο κινητήρας παραμένει κυρίως ένας πετρελαιοκινητήρας με το LPG ως ένα δευτερεύον καύσιμο.

    lpg-bookΓια περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες εγκατάστασης απευθυνθήτε ή αποκτήστε το βιβλίο “Τεχνολογία Οχημάτων – Υγραέριο (LPG) & Φυσικό αέριο (CNG) των εκδόσεων ΙΔΕΕΑ ΕΠΕ.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα