More

    Τα τέσσερα σημεία κλειδιά για την επανεκκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Καθώς η Ευρώπη αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 στην υγεία, τον κοινωνικό και τον οικονομικό τομέα, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) θέτει θέσει τέσσερα σημεία – κλειδιά για την επιτυχή επανεκκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη. Επανεκκίνηση μιας βιομηχανίας που είναι ζωτικής σημασίας για την ευρύτερη οικονομική ανάκαμψη της Ευρώπη.

    «Είναι προς το συμφέρον της Ευρώπης αυτός ο βασικός στρατηγικός τομέας όχι μόνο να ανακάμψει, αλλά και να αναζωογονηθεί προκειμένου να συμβάλει σημαντικά στη βιομηχανική στρατηγική της ΕΕ, στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, καθώς και στην παγκόσμια ηγεμονία της Ευρωπαϊκής ηπείρου στην παγκόσμια καινοτομία», δήλωσε ο Eric-Mark Huitema, Γενικός Διευθυντής της ACEA, της ένωσης που εκπροσωπεί τους 16 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, φορτηγών και λεωφορείων στην Ευρώπη.

    Τα τέσσερα σημεία – κλειδιά είναι:

    1. Καθορισμός μιας συντονισμένης στρατηγικής για την ασφαλή επανεκκίνηση της παραγωγής οχημάτων το συντομότερο δυνατό

    Μόλις σταματήσει η κρίση, είναι ζωτικής σημασίας τα εργοστάσια τόσο των κατασκευαστών όσο και των προμηθευτών να λειτουργήσουν γρήγορα και ταυτόχρονα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού και σε όλες τις χώρες. Διαφορετικά, θα είναι αδύνατη η επιστροφή στην παραγωγή πλήρους κλίμακας. Συνεπώς, η ACEA ζητά υποστήριξη σε όλη την ΕΕ για συντονισμένη επανεκκίνηση δραστηριοτήτων και επενδύσεων σε όλο το μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας.

    «Μια κορυφαία προτεραιότητα είναι η προστασία της υγείας όλων όσων εργάζονται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε ο κ. Huitema. «Για το σκοπό αυτό, χρειαζόμαστε σαφήνεια σχετικά με τους σχετικούς κανόνες υγείας και ασφάλειας σε κάθε χώρα κατά την επανεκκίνηση της παραγωγής».

    2. Τόνωση της ζήτησης στην αγορά για όλες τις κατηγορίες οχημάτων

    Ο κ. Huitema δήλωσε τα εξής: «Καθώς η Ευρώπη θέλει να επανεκκινήσει την οικονομία της, ζωτικής σημασίας θα είναι οι καθαρές οδικές μεταφορές και το γεγονός ότι η κινητικότητα πρέπει να είναι προσιτή σε όλους, σε ολόκληρη την ήπειρο. Δεδομένης της εύθραυστης οικονομικής κατάστασης, ωστόσο, πολλοί καταναλωτές και επαγγελματικοί φορείς των μεταφορών δεν θα μπορούν να αγοράσουν νέα οχήματα.» Ως εκ τούτου, θα χρειαστούν προγράμματα ενίσχυσης για την ανανέωση του στόλου οχημάτων για όλες τις κατηγορίες σε ολόκληρη την ΕΕ για να ενισχυθεί η επανεκκίνηση της ζήτησης για τις σύγχρονες τεχνολογίες οχημάτων.

    3. Ξεμπλοκάρισμα των διαδικασιών εγκρίσεων τύπου και των ταξινομήσεων για τα οχήματα τελευταίας τεχνολογίας

    Το σημερινό αδιέξοδο στον κλάδο, τις τεχνικές υπηρεσίες και τις εθνικές αρχές έγκρισης τύπου διαταράσσει ευλόγως τις διαδικασίες έγκρισης τύπου και των πιστοποιήσεων των καινούργιων οχημάτων, γεγονός που σημαίνει ότι τα οχήματα αυτά δεν μπορούν να πωληθούν. Ομοίως, εάν οι αρχές που πραγματοποιούν τις διαδικασίες ταξινόμησης των οχημάτων είναι κλειστές και δεν μπορούν να κάνουν τις ταξινομήσεις, οι επιχειρήσεις και οι πελάτες δεν μπορούν να θέσουν σε κυκλοφορία τα καινούργια οχήματά τους. Επομένως, η ACEA καλεί τις αρχές των κρατών μελών της ΕΕ να επιταχύνουν τις διαδικασίες έγκρισης τύπου και ταξινόμησης των οχημάτων στο μέγιστο δυνατό βαθμό, δεδομένων των περιορισμών που υπάρχουν επί του παρόντος.

    4. Επιτάχυνση των επενδύσεων στις υποδομές επαναφόρτισης και ανεφοδιασμού

    Ένα δίκτυο υποδομών φόρτισης και ανεφοδιασμού σε πανευρωπαϊκό επίπεδο είναι το κλειδί για να διασφαλιστεί ότι οι στόλοι οχημάτων μπορούν να ανεφοδιαστούν με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, σύμφωνα με την ACEA.

    Πηγή: https://www.acea.be/

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα