More

    Οι βέλτιστες πρακτικές για την αποφυγή της μόλυνσης από τον κορονοϊό στα λεωφορεία, σύμφωνα με τη MAN

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η υγεία των επιβατών και των οδηγών είναι η πρώτη προτεραιότητα για τις εταιρίες που έχουν στόλους τουριστικών και αστικών / υπεραστικών λεωφορείων. Αυτό γίνεται ακόμη πιο σημαντικό στην εποχή του κοροναϊού. Παράλληλα με τους γενικούς κανόνες υγιεινής και απόστασης που ισχύουν ήδη, η εστίαση στρέφεται ολοένα και περισσότερο στον καλύτερο τρόπο χρήσης συστημάτων κλιματισμού. Η MAN Truck & Bus σχετικά με το θέμα αυτό έχει να κάνει ορισμένες σημαντικές συστάσεις.

    Ο Heinz Kiess, Head of Product Marketing Bus της MAN Truck & Bus, εξηγεί τι ακριβώς πρέπει να έχουν κατά νου τώρα οι εταιρίες αλλά και οι οδηγοί των λεωφορείων για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος μόλυνσης στην περιοχή των επιβατών.

    Τι πρέπει να γίνει για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος μόλυνσης;

    Οι οδηγοί και οι εταιρίες πρέπει να λάβουν διάφορα μέτρα για να μειώσουν την πιθανότητα εξάπλωσης του ιού σε όλη την περιοχή των επιβατών από το σύστημα κλιματισμού του λεωφορείου. Πρώτον, το σύστημα κλιματισμού πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο στη λειτουργία καθαρού αέρα – όπου είναι δυνατόν – και χωρίς επανακυκλοφορία αέρα.

    Επίσης, το σύστημα δεν πρέπει να απενεργοποιείται χειροκίνητα χρησιμοποιώντας το διακόπτη, καθώς έτσι απενεργοποιείται μόνο ο συμπιεστής του ψυκτικού μέσου και όχι ο ανεμιστήρας. Για να αποφευχθεί η μείωση της ποσότητας καθαρού αέρα στην περιοχή των επιβατών, οι στροφές λειτουργίας του ανεμιστήρα δεν πρέπει επίσης να μειωθούν χειροκίνητα.

    Στα λεωφορεία που υπάρχουν σετ με θυρίδες αερισμού και χειριστήρια για τους επιβάτες, συνιστούμε το κλείσιμο τους πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην άνεση των επιβατών, καθώς δεν θα βρίσκονται πλέον υπό την άμεση ροή αέρα. Αντ ‘αυτού, ο αέρας θα προέρχεται μόνο από τους αεραγωγούς της οροφής. Για να αυξηθεί η καθαρότητα του αέρα, τα εσωτερικά φίλτρα αέρα στο σύστημα κλιματισμού που είναι τοποθετημένο στην οροφή και την μπροστινή περιοχή πρέπει επίσης να αντικαθίστανται σε τακτά, σύντομα διαστήματα.

    Πώς λειτουργεί γενικά ένα σύστημα κλιματισμού λεωφορείου;

    Η οριζόμενη θερμοκρασία στην περιοχή των επιβατών ρυθμίζεται χρησιμοποιώντας θερμαντικά στοιχεία. Αυτά βρίσκονται τόσο κάτω από τα καθίσματα όσο και στα πλευρικά τοιχώματα.
    Το μπροστινό κιβώτιο και το σύστημα κλιματισμού που τοποθετείται στην οροφή βοηθούν επίσης στη διατήρηση της οριζόμενης θερμοκρασίας. Με αυτά, η αναλογία του φρέσκου και του ανακυκλοφορούμενου αέρα ρυθμίζεται σύμφωνα με τις συνθήκες περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας το «χειριστήριο περιοχής επιβατών».

    Εδώ, ο αέρας φιλτράρεται μέσω των εσωτερικών φίλτρων αέρα που αποτελούν βασικό εξοπλισμό και, σε κάποιο βαθμό, από φίλτρα ενεργού άνθρακα. Περαιτέρω, ο χρησιμοποιημένος αέρας εκκενώνεται μέσω ξεχωριστών αγωγών. Με τον ενεργό αερισμό, ο χρησιμοποιημένος αέρας καθαρίζεται μόνιμα από το εσωτερικό του οχήματος μέσω αυτών των αγωγών, γεγονός που εγγυάται την απρόσκοπτη κυκλοφορία του αέρα.

    man apolimansi

    Πόσο υψηλός είναι ο κίνδυνος μόλυνσης από το σύστημα κλιματισμού;

    Θεωρητικά, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε πλήρως την πιθανότητα μόλυνσης από τον κορονοϊό λόγω του συστήματος κλιματισμού των λεωφορείων. Ωστόσο, εκτιμούμε ότι ο κίνδυνος είναι πολύ χαμηλός. Άλλοι παράγοντες – κυρίως η μη τήρηση των γενικών κανόνων υγιεινής και απόστασης – ενέχουν πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο μόλυνσης.

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα προτεινόμενα εθνικά και διεθνή μέτρα ασφαλείας που ορίζονται ή συνιστώνται από τις αρμόδιες αρχές πρέπει να τηρούνται και στα λεωφορεία. Επιπλέον, οι οδηγοί λεωφορείων και οι εταιρίες πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι χειρολαβές και οι ιστοί τους απολυμαίνονται τακτικά. Πιστεύουμε επίσης ότι είναι πολύ λογικό να εφαρμόζουμε πρακτικές καλής υγιεινής και να παρέχουμε κάποιο απολυμαντικό στην είσοδο του λεωφορείου.

    Υπάρχουν άλλα μέτρα προστασίας ειδικά για τους οδηγούς;

    Πολλοί κατασκευαστές και χειριστές σκέφτονται επί του παρόντος να διαχωρίσουν την καμπίνα του οδηγού από την περιοχή επιβατών με μια επιφάνεια από Plexiglas ή κάτι παρόμοιο. Αυτή η λύση θα μπορούσε να παρέχει πιο αποκλειστική προστασία για τους οδηγούς.

    Ορισμένες λύσεις όπως αυτό έχουν ήδη εφαρμοστεί. Λαμβάνουμε πολλά αιτήματα σχετικά με αυτό το θέμα, ειδικά από την αγορά αστικών λεωφορείων. Για τη νέα μας γενιά αστικών λεωφορείων, σύντομα θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε προστατευτική επιφάνεια για το χώρο εργασίας του οδηγού ως ειδικό εξοπλισμό εγκατεστημένο στο εργοστάσιο – και ως μετασκευασμένη λύση μέσω του After Sales.

    Λάβαμε επίσης αιτήματα για όλα τα άλλα οχήματα που κατέχουν οι πελάτες μας, όπως είναι τα υπεραστικά λεωφορεία. Στο MAN Modification Center στο Plauen, μπορούμε να εφαρμόσουμε γρήγορα προσαρμοσμένες λύσεις για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Υπάρχουν ήδη μερικές ιδέες για τουριστικά λεωφορεία που αναπτύσσονται σε στενή συνεργασία με τις αντίστοιχες εταιρείες. Προς το παρόν, οι κανονισμοί και οι προδιαγραφές σε διεθνές επίπεδο είναι πολύ ασυνεπείς, γι ‘αυτό προσπαθούμε να συζητήσουμε και να εφαρμόσουμε καλές ιδέες που ξεπερνούν τα εθνικά σύνορα.

    Πηγή: https://www.mantruckandbus.com/

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα