More

    Η Volkswagen στοχεύει στην προσέγγιση της μηχανικής συστημάτων για την ανάπτυξη οχημάτων

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Volkswagen αλλάζει εκ νέου το τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης (TD) στο Βόλφσμπουργκ. Αυτό θα περιλαμβάνει τη μετατροπή της μεγαλύτερης μηχανικής μονάδας του ομίλου, με 11.500 υπαλλήλους, σε αιχμή του δόρατος για αυτό που η εταιρεία οραματίζεται ως μετάβαση σε εταιρεία τεχνολογίας.

    Κύρια έμφαση θα δωθεί στον πλήρη επανασχεδιασμό της διαδικασίας ανάπτυξης, με τη VW να θέλει να την καταστήσει διεπιστημονική. Επικεντρωμένη αποκλειστικά στο λογισμικό, τις απαιτήσεις των πελατών και το SSP (η ηλεκτρική πλατφόρμα της Volkswagen του μέλλοντος) και επικεντρωμένη σε λειτουργίες και όχι μεμονωμένα στοιχεία. Ο στόχος είναι να μειωθεί ο χρόνος ανάπτυξης κατά περίπου 1/4, να αυξηθεί η ταχύτητα των νέων εκδόσεων λογισμικού και επίσης να επιταχυνθούν σημαντικά οι διαδικασίες κατασκευής στην παραγωγή.

    «Εάν το αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα ηλεκτροκίνητο προϊόν λογισμικού, τότε η ανάπτυξή του πρέπει επίσης να εξελιχθεί σε όλες τις διαστάσεις. Κάνουμε την Τεχνική Ανάπτυξη πιο συνδεδεμένη και πιο αποτελεσματική εστιάζοντας τις διαδικασίες και την οργάνωσή μας σε συστήματα και λειτουργίες και όχι σε εξαρτήματα. Πρώτα το λογισμικό αντί πρώτα το υλικό. Αυτό θα μας επιτρέψει να μειώσουμε τους χρόνους ανάπτυξης κατά 25% – στο μέλλον, τα έργα οχημάτων θα ολοκληρώνονται σε 40 μήνες από το σημείο στο οποίο θα έχει τεθεί σε εφαρμογή η βασική αρχιτεκτονική λογισμικού, αντί για 54 μήνες όπως πριν», δήλωσε ο Thomas Ulbrich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου που είναι αρμόδιο για την Τεχνική Ανάπτυξη.

    «Φέτος, ο μετασχηματισμός θα γίνει ορατός και εκτός του ομίλου με το κέντρο ανάπτυξης Campus Sandkamp που έχει προγραμματιστεί για το Wolfsburg. Θα επενδύσουμε 800 εκατομμύρια ευρώ για να κάνουμε το Campus Sandkamp το πιο προηγμένο κέντρο ανάπτυξης οχημάτων στον κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, επισημαίνουμε ότι η Τεχνική Ανάπτυξη επιταχύνει τον ρυθμό μετατροπής της Volkswagen σε εταιρεία τεχνολογίας».

    Η VW δηλώνει ότι η αυξανόμενη συνδεσιμότητα των οχημάτων και η συνεχώς αυξανόμενη εστίαση στην εμπειρία χρήστη απαιτούν επανασχεδιασμό της διαδικασίας ανάπτυξης και τονίζει ότι το σημείο εκκίνησης στην ανάπτυξη οχημάτων είναι οι νέες λειτουργίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Ως εκ τούτου, απαιτείται μια αναθεωρημένη διαδικασία ανάπτυξης για να επικεντρωθεί σε λειτουργίες και συστήματα και όχι σε εξαρτήματα.

    Η Μηχανική Συστημάτων είναι μια κοινή προσέγγιση σε πολύπλοκα αναπτυξιακά έργα στη βιομηχανία, όπως στην κατασκευή αεροσκαφών, αλλά λιγότερο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, η VW ισχυρίζεται ότι ένα όχημα πρέπει να θεωρείται ως ένα σύστημα σε ολόκληρο το οικοσύστημα ενός πελάτη και να επικοινωνεί απρόσκοπτα με όλα τα συστήματα εκτός του οχήματος. Για το σκοπό αυτό, ειδικοί από διαφορετικές εξειδικευμένες μονάδες πρέπει να διευκρινίσουν τις απαιτήσεις και τις αλληλεξαρτήσεις σε πρώιμο στάδιο και να διασφαλίσουν ότι τα συστήματα και τα εξαρτήματα έχουν διαμορφωθεί και σχεδιαστεί κατάλληλα, ώστε όλες αυτές οι λειτουργίες να μπορούν να συνδυάζονται απρόσκοπτα.

    Σε στενή συνεργασία με το σκέλος παραγωγής της, η Τεχνική Ανάπτυξη θα επικεντρωθεί στη βελτιστοποίηση της κατασκευής, στοχεύοντας έναν πιθανό χρόνο παραγωγής περίπου 10 ωρών ανά όχημα.

    Το νέο κέντρο ανάπτυξης Campus Sandkamp θα «ανεβάσει τον πήχη στην ανάπτυξη οχημάτων», αναφέρει η VW. Στεγάζοντας 4.000 υπαλλήλους, η εγκατάσταση θα λειτουργεί ως ομπρέλα σχεδιασμού, ιδεών, εμπειρίας χρήστη, στρατηγικής προϊόντων, σειρών μοντέλων, τεχνικής διαχείρισης έργου και μελών της ομάδας έργου από άλλα τμήματα.

    Photo by Cesar Salazar on Unsplash

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα