More

    Η Toyota ξεκινά την παραγωγή υβριδικού κινητήρα 5ης γενιάς στην Ευρώπη

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η τελευταία υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία της Toyota θα εμφανίζεται στo νέo Corolla

    • Η νέα επένδυση ανέρχεται συνολικά σε 77,5 εκατομμύρια ευρώ στην Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) και την Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) για την αναβάθμιση επτά γραμμών παραγωγής
    • Η υβριδική τεχνολογία 5ης γενιάς βελτιώνει την απόδοση και μειώνει τις εκπομπές CO2

    Ξεκινά η παραγωγή υβριδικών κινητήρων 5ης γενιάς

    Η Toyota Motor Europe ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής των υβριδικών κινητήρων της 5ης γενιάς για τo νέo Corolla. Οι πιο πρόσφατοι υβριδικοί ηλεκτρικοί κινητήρες χαμηλών εκπομπών ρύπων της Toyota θα κατασκευαστούν στην Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) και στην Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) για τα νέα Corolla που κατασκευάζονται στην TMUK και την Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT).

    Ελαφρύτερο, πιο συμπαγές και με περισσότερη ισχύ

    Η έναρξη παραγωγής υβριδικών κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων 5ης γενιάς ακολουθεί την αναβάθμιση επτά γραμμών παραγωγής που υποστηρίζονται από νέες επενδύσεις €77 εκατομμυρίων και €541 χιλ. στα εργοστάσια στην Πολωνία και στο Ηνωμένο Βασίλειο αντίστοιχα.

    Η TMMP παράγει υβριδικά ηλεκτρικά κιβώτια ταχυτήτων, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων MG1 και MG2, αναπόσπαστα ηλεκτρικά στοιχεία του υβριδικού κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτά τα προϊόντα θα συνδυαστούν με τον νέο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων που παράγεται στο TMUK για να σχηματίσουν το υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 5ης γενιάς.

    Αυτή η υβριδική τεχνολογία Toyota 5ης γενιάς έχει ελαφρύτερους, πιο συμπαγείς και υψηλότερης ισχύος ηλεκτροκινητήρες, γεγονός που αυξάνει την αναλογία ηλεκτρικής μετάδοσης στο υβριδικό σύστημα. Ως αποτέλεσμα των βελτιωμένων βαθμονομήσεων του κινητήρα, το όχημα έχει περισσότερη ισχύ, καλύτερη συνολική απόδοση και οδηγική ικανότητα με αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές CO2 για την έκδοση 1,8 λίτρων. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος κίνησης με τον κινητήρα 1,8 λίτρων είναι 140 ίπποι, μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,7 δευτερόλεπτα, σε 9,2 δευτερόλεπτα.

    Το νέο υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 5ης γενιάς αντικαθιστά τα συστήματα 4ης γενιάς που κατασκευάζονταν προηγουμένως στην TMMP και την TMUK από το 2018 και το 2016 αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου η TME επιτάχυνε τις επενδύσεις της στην υβριδική τεχνολογία και τα τελευταία τέσσερα χρόνια, το συνολικό ηλεκτρισμένο μείγμα στις συνολικές ευρωπαϊκές πωλήσεις της Toyota αυξήθηκε από 30% σε 66%.

    Η Toyota πιστεύει ότι όταν οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να κινούνται, όλα είναι δυνατά. Στην επιδίωξη της «Κινητικότητας για Όλους», η Toyota στοχεύει να δημιουργήσει ασφαλέστερη, πιο συνδεδεμένη, χωρίς αποκλεισμούς και βιώσιμη κινητικότητα για να επιτύχει την αποστολή της να παράγει «Ευτυχία για Όλους». Στην Ευρώπη, η TME λάνσαρε το εμπορικό σήμα KINTO mobility, το οποίο προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες κινητικότητας σε 14 χώρες και αυξάνει τις πωλήσεις προϊόντων κυψελών καυσίμου μηδενικών εκπομπών από επιχείρηση σε επιχείρηση και τεχνική υποστήριξη. Συμβάλλοντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Toyota εργάζεται για την επίτευξη ουδετερότητας εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρη την επιχείρησή της σε όλη την Ευρώπη. Ιστορικός ηγέτης στη μείωση του CO2 στην Ευρώπη, η TME στοχεύει να επιτύχει 100% μείωση CO2 σε όλα τα νέα οχήματα στη Δυτική Ευρώπη έως το 2035 και θα συνεχίσει να προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτροκίνητων κινητήρων σε πελάτες σε όλη την περιοχή με το υβριδικό, plug-in υβριδικό της , ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και κυψέλες καυσίμου. Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, η Toyota έχει δεσμευτεί να πάει Πέρα από το Μηδέν (Beyond Zero).

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα