More

    Ο Όμιλος Volkswagen δημιουργεί Ευρωπαϊκή εταιρεία για μπαταρίες

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=
    • Το Salzgitter μετατρέπεται στο ευρωπαϊκό κέντρο μπαταριών του ομίλου
    • Ίδρυση ευρωπαϊκής εταιρείας για τη διαχείριση των δικών του δραστηριοτήτων μπαταριών και τη δημιουργία εργοστασίων κυψελών στην Ευρώπη
    • Gigafactory Salzgitter: Επένδυση περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κυψελών μπαταριών από το 2025
    • Νέα επιχειρηματικά μοντέλα και συνεργασίες κατά μήκος της αλυσίδας αξίας

    Η Volkswagen συγκεντρώνει ακόμη περισσότερη ισχύ μπαταρίας στο Salzgitter/Γερμανία

    Η Volkswagen ιδρύει μια ευρωπαϊκή εταιρεία (Société Européenne) για να ενοποιήσει τις δραστηριότητες κατά μήκος της αλυσίδας αξίας για τις μπαταρίες – από την επεξεργασία πρώτων υλών έως την ανάπτυξη μιας ενοποιημένης μπαταρίας Volkswagen έως τη διαχείριση των ευρωπαϊκών μεγαλοεργοστασίων. Το πεδίο εφαρμογής της εταιρείας θα περιλαμβάνει νέα επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται στην επαναχρησιμοποίηση απορριπτόμενων μπαταριών αυτοκινήτων και στην ανακύκλωση των πολύτιμων πρώτων υλών που περιέχουν. Ο Όμιλος δημιουργεί έτσι αποτελεσματικές και απροσδόκητες δομές για την ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση μπαταριών. Ως μέρος της στρατηγικής του NEW AUTO, ο Όμιλος Volkswagen στοχεύει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως. Για το σκοπό αυτό, επεκτείνει τις δραστηριότητές του που σχετίζονται με τις μπαταρίες και τις καθιστά μια από τις βασικές του αρμοδιότητες.

    Ο Thomas Schmall, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την τεχνολογία της Volkswagen AG και Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Group Components, και συνεπώς υπεύθυνος για τις μπαταρίες, τη φόρτιση και την ενέργεια καθώς και για την εσωτερική παραγωγή εξαρτημάτων, λέει τα εξής:

    «Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ισχυρές, φθηνές και βιώσιμες μπαταρίες οχημάτων, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε ενεργοί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας αξίας των μπαταριών που είναι κρίσιμα για την επιτυχία. Συνδυάζουμε τώρα τη δύναμή μας στο Salzgitter, με στόχο να ενθαρρύνουμε την καινοτομία και να εξασφαλίσουμε την υποστήριξη των καλύτερων συνεργατών για τη νέα μας εταιρεία στο μέλλον. Έχουμε ήδη μια ισχυρή ομάδα στο Salzgitter που αποτελείται από 500 υπαλλήλους από 24 χώρες – και συνεχίζουμε να ενισχύουμε αυτή την ομάδα σε επίπεδο ηγεσίας».

    Thomas Schmal

    Υπό τη διαχείριση του αφεντικού μπαταριών Frank Blome, ο Soonho Ahn θα αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη κυψελών μπαταρίας. Μετά από ραντεβού στην LG και τη Samsung, η πιο πρόσφατη θέση του Ahn ήταν ως Global Head of Battery Development στην Apple. Ο Kai Alexander Müller της Barclays Investment Bank, Λονδίνο, θα μεταβεί επίσης στο Salzgitter, όπου θα συνεισφέρει την οικονομική του εμπειρία στην κεφαλαιαγορά και στην έρευνα μετοχών.

    Η Volkswagen σχεδιάζει να ιδρύσει έξι γιγα-εργοστάσια στην Ευρώπη για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για κυψέλες μπαταριών εντός του Ομίλου. Η παραγωγή κυψελών μπαταριών στο Salzgitter πρόκειται να ξεκινήσει το 2025. Το gigafactory στην Κάτω Σαξονία θα παράγει ενοποιημένες κυψέλες μπαταριών για την κατηγορία όγκου του Ομίλου Volkswagen. Στην αρχική του φάση, το εργοστάσιο έχει οριστεί να έχει ετήσια δυναμικότητα 20 γιγαβατώρες. Αυτό έχει προγραμματιστεί να διπλασιαστεί σε 40 γιγαβατώρες σε μεταγενέστερο στάδιο. Με βάση τον τρέχοντα γύρο προγραμματισμού, ο Όμιλος Volkswagen επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της παραγωγής κυψελών μπαταριών στο Salzgitter. Συνολικά, 2 δισεκατομμύρια ευρώ έχουν προβλεφθεί για την κατασκευή και τη λειτουργία του γιγαφουργείου Salzgitter μέχρι την έναρξη της παραγωγής.

    Η κατασκευή κυψελών μπαταριών στο Salzgitter αναμένεται να προσφέρει θέσεις εργασίας σε περισσότερα από 2.500 άτομα στο μέλλον. Αυτοί οι υπάλληλοι θα είναι κυρίως προσωπικό από το εργοστάσιο κινητήρων του Salzgitter, το οποίο θα επανεκπαιδευτεί για να αναλάβει αυτούς τους νέους ρόλους. Μερικοί από αυτούς τους υπαλλήλους φέρνουν τεχνογνωσία – για παράδειγμα στον σχεδιασμό ή την επιμελητεία – που θα είναι χρήσιμη στην κατασκευή του εργοστασίου. Όπου είναι απαραίτητο, αυτή η μεταφορά τεχνογνωσίας θα συμπληρωθεί με νέες αρμοδιότητες, για παράδειγμα με την πρόσληψη προσωπικού στο εξωτερικό.

    Η τοποθεσία στο Salzgitter της Κάτω Σαξονίας θα συγκεντρώσει την ανάπτυξη, τον προγραμματισμό και τον έλεγχο της παραγωγής κάτω από μια στέγη και έτσι θα γίνει το κέντρο μπαταριών του Ομίλου Volkswagen. Υπάρχουν σχέδια για την κατασκευή επιπλέον γιγα-εργοστασίων σε τοποθεσίες στην Ισπανία και την Ανατολική Ευρώπη. Οι ακριβείς τοποθεσίες για τα gigafactories 3 και 4 πρόκειται να αποφασιστούν το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η Volkswagen σκοπεύει να ανοίξει δύο ακόμη εργοστάσια κυψελών μπαταριών στην Ευρώπη έως το 2030.

    Παράλληλα με την ανάπτυξη αυτών των πέντε γιγα εργοστασίων από τη νεοσύστατη ευρωπαϊκή εταιρεία, η σουηδική νεοσύστατη εταιρεία Northvolt AB –στην οποία η Volkswagen έχει ποσοστό περίπου 20%– θα κατασκευάσει ένα ακόμη εργοστάσιο στο Skellefteå στη βόρεια Σουηδία. Αυτό θα παράγει κυψέλες μπαταριών για την κατηγορία της premium αυτοκινητοβιομηχανίας από το 2023. Η Northvolt έχει ήδη μια καθιερωμένη συνεργασία με τον Όμιλο Volkswagen στον τομέα των κυψελών μπαταριών premium.

    Η Volkswagen προχωρά με την εκβιομηχάνιση της τεχνολογίας μπαταριών σε όλα τα επίπεδα της αλυσίδας αξίας. Αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία συμφώνησε δύο στρατηγικές συνεργασίες με την Umicore και την 24M καθώς και μια μακροπρόθεσμη συμφωνία προμήθειας με την Vulcan Energy Resources.

    Στόχος των συνεργασιών είναι να βοηθήσουν την κατασκευή και την προμήθεια πρωτογενών υλικών καθώς και να βελτιστοποιήσουν την κατασκευή κυψελών μπαταριών στα προγραμματισμένα γιγαεργοστάσια. Οι συνεργασίες έχουν σχεδιαστεί για τη δημιουργία τεχνογνωσίας στην τεχνολογία μπαταριών και τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης κόστους.

    Ο Όμιλος Volkswagen επιδιώκει αυτό που πιθανώς κατατάσσεται ως η πιο ολοκληρωμένη ηλεκτρική στρατηγική στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Τα επόμενα πέντε χρόνια, ο Όμιλος θα επενδύσει περίπου 52 δισεκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων ηλεκτρικών οχημάτων. Η στρατηγική NEW AUTO καλύπτει επίσης την ανάπτυξη των νέων επιχειρηματικών πεδίων μπαταριών, φόρτισης και ενέργειας. Επιπλέον, ο Όμιλος δημιουργεί αποκλειστικές τεχνολογικές πλατφόρμες που επιτρέπουν συνέργειες μεταξύ επωνύμων, συμπεριλαμβανομένης της αρθρωτής ηλεκτρικής μήτρας κίνησης MEB και μιας πλατφόρμας SSP, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026.

    Photo by Erik Mclean on Unsplash

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα