More

    10 κορυφαία Supercars στο Σαλόνι της Γενεύης [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Δείτε τα δέκα κατά τη γνώμη μας καλύτερα Supercars στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης

    Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, είχε πολλά αυτοκίνητα να δεί κανείς. Σίγουρα όμως, όποιος είχε προγραμματίσει να πάει εκεί, θα έπρεπε οπωσδήποτε να δει τα δέκα, κατά τη γνώμη μας, καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς, τα οποία παραθέτουμε στη συνέχεια…

    Ferrari GTC4Lusso

    86geneva-img-27 

    Η Ferrari GTC4 Lusso προορίζεται ως αντικαταστάτης της Ferrari FF. Το νέο αυτοκίνητο δείχνει μεγαλειώδες και έχει υποστεί πολλές οπτικές διαφορές, ενώ διαθέτει επίσης έναν ακόμη ισχυρότερο κινητήρα V12 κάτω από το καπό, ο οποίος έχει ισχύ 680 ίππους, δίνοντας στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 σε 3,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 334χλμ/ω. Πρέπει να το δείτε για να το πιστέψετε.

    Lamborghini Centenario LP770-4

    86geneva-img-28

    Όπως υποδηλένει το όνομα, η Lamborghini Centenario LP770-4 είναι ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό της επετείου των 100 χρόνων από την γέννηση του ιδρυτή της εταιρείας Feruccio Lamborghini. Τυγχάνει επίσης να είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η εταιρεία, με 760 ίππους διαθέσιμους. Με βάρος μόλις 1250 κιλά, η Centenario καταφέρνει να κάνει το 0-100 σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, προτού φτάσει την μέγιστη ταχύτητα των 350 χλμ/ω. Τρέλα. Αλλά Lamborghini.

    Koenigsegg Regera

    86geneva-img-29

    Το Σοηδικό υπεραυτοκίνητο, το Regera, έχει δημιουργηθεί ως η συγχώνευση τριών πραγμάτων, της ισχύος, της απόκρισης και της πολυτέλειας, και ο αριθμός παραγωγής του είναι μόνο 80 αυτοκίνητα, ώστε να παραμείνει αποκλειστικό. Το Koenigsegg Regera τροφοδοτείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που παράγει 1,100 ίππους. Τον κινητήρα συμπληρώνουν τρία ηλεκτρικά μοτέρ που παράγουν συνολικά 700 ίππους. Χάρη στον τρόπο με τον οποίο συνδέονται ο κινητήρας με τα μοτέρ, η λειτουργική ισχύς φτάνει τους 1,500 ίππους και η ροπή τα 2,000 Nm. Έτσι για το 0-100 απαιτούνται μόλις 2.7 δευτερόλεπτα. Εκπληκτικά νούμερα!

    Porsche 911R

    86geneva-img-30

    Αν και οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS είναι εκπληκτικά αυτοκίνητα, το γεγονός ότι δεν έχουν την επιλογή για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, αποτρέπει αρκετούς. Ακόμη και έτσι, υπάρχει η Porsche Cayman GT4 εάν το μηχανικό κιβώτιο είναι η προτίμησή σας. Τώρα όμως, η Porsche έφερε την 911R. Το αυτοκίνητο έχει πάρει το όνομά του από την 911R του 1967. Η μοντέρνα εκδοχή διατηρεί τον ίδιο κινητήρα με την GT3 RS, καταργεί όμως το επιδεικτικό αεροδυναμικό κιτ και διαθέτει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο βασικό εξοπλισμό. Όντας ελαφρύτερο κατά 50 κιλά από την GT3 RS και με την απουσία των σπόιλερ περιορισμού της ταχύτητας, η 911R πετυχαίνει μέγιστη ταχύτητα 323 χλμ/ω. Αρκετά γρήγορη.

    Pagani Huayra BC

    86geneva-img-31

    Το Pagani Huayra BC βρίσκεται αρκετό καιρό υπό κατασκευή. Περιμέναμε μια ειδική έκδοση του Huayra, ειδικότερα από τη στιγμή που υπήρχαν τόσες πολλές διαφορετικές εκδόσεις του πολυαγαπημένου Pagani Zonda. Δεν βιάστηκαν καθόλου, και στη διαδικασία δημιούργησαν κάτι πραγματικά πολύ ιδιαίτερο. Το αρχικό Huayra είναι εξωφρενικά γρήγορο, και το Pagani Huayra BC πηγαίνει την έννοια ‘γρήγορο’ ένα βήμα παραπάνω. Δεν είμαστε σίγουροι για την μεγάλη αεροτομή, όμως αρέσει σε πολλούς. Δείτε το και αποφασίστε μόνοι σας.

    Jaguar F-Type SVR

    86geneva-img-32

    Τα νούμερα για αυτό το αυτοκίνητο μιλάνε από μόνα τους. Ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 5 λίτρων, ισχύος 567 ίππων και 700 Nm ροπής. 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320χλμ/ω (το κουπέ). Ο ήχος της εξάτμισης θα έκανε κάποιον να σκεφτεί ότι δεν είναι νόμιμο για τον δρόμο. Δείχνει απόλυτα φανταστικό, και σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, πιθανότατα θα σας πάρει τα μυαλά. Πρέπει να ρίξετε μια ματιά στην Jaguar F-Type SVR.

    McLaren P1 Full Carbon

    86geneva-img-33

    Ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα είναι κάτι που εξιτάρει το μυαλό ενός φανατικού των αυτοκινήτων. Στη McLaren έφτασαν στα άκρα (με τη βοήθεια του τμήματος Special Operations) για να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά εκπληκτικό. Το να παίρνεις ήδη υπάρχοντα μοντέλα P1 και να τα μετατρέπεις πλήρως σε ανθρακονημάτινα, τους δίνει μοναδική εμφάνιση και τα μετατρέπει από πολύ αποκλειστικά αυτοκίνητα, σε ακόμη περισσότερο.

    McLaren 570GT

    86geneva-img-34

    Η 570GT είναι ένα μοντέλο που βασίζεται στην McLaren 570S, και είναι σχεδιασμένη περισσότερο ως ‘GT’ σε αντίθεση με τη σκληροπυρηνική 570S. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου και το σασί είναι ρυθμισμένα ώστε να το κάνουν πιο ήπιο, διατηρώντας την ίδια ισχύ στον κινητήρα. Ζυγίζει 37 κιλά περισσότερα από την 570S με αποτέλεσμα το 0-100 να το πετυχαίνει σε 0.2 δευτερόλεπτα αργότερα, στα μόλις 3.4 δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο δείχνει διαφορετικό και διαθέτει αποθηκευτικό χώρο 220 λίτρων στο πίσω μέρος και 150 λίτρων στο μπροστά. Περισσότερο από ένα Ford Focus!

    Aston Martin DB11

    86geneva-img-35

    Ο πολυαναμενόμενος διάδοχος της γερασμένης, αλλά όμορφης, Aston Martin DB9 είναι επιτέλους εδώ. Καλωσορίστε την Aston Martin DB11. Είχαμε δεί μερικές εικόνες, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με το πώς δείχνει το αυτοκίνητο στην πραγματικότητα. Διατηρεί τον V12 κινητήρα, που παρά τον μικρότερο κυβισμό και τον υπερσυμπιεστή δεν λείπει η εκπληκτική ηχητική πανδαισία μιας V12 Aston Martin. Ρίξτε μια ματιά.

    Bugatti Chiron

    86geneva-img-36

    Η Bugatti Chiron είναι ένα αυτοκίνητο αχανών στατιστικών. Το να είσαι στην κορυφή σημαίνει ότι μπορείς να υπερηφανεύεσαι σχεδόν σε κάθε τομέα, και το Chiron δεν απλά εντυπωσιάζει. Έχει την εκπληκτική δυνατότητα να επιταχύνει, γρήγορα. Με τελική τα 420 χλμ/ω για “λόγους ασφαλείας”, το Chiron κάνει το 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα, όπως η απερχόμενη Veyron. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αναμένεται να κάνει προσπάθεια για το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, και στη Bugatti περιμένουν ότι θα επιτύχει ταχύτητα μεγαλύτερη των 435 χλμ/ω, κάτι που είναι άκρως τρελό.


    gen-banner

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα