More

    Σε εμπορική εκμετάλλευση το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με μονάδα επέκτασης αυτονομίας υδρογόνου σε ρυμουλκούμενο φορέα

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Ολλανδική εταιρία Connexxion έθεσε σε υπηρεσία το πρώτο λεωφορείο που χρησιμοποιεί ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου. Το λεωφορείο αυτό είναι κατασκευασμένο από την VDL Bus & Coach. Η VDL Bus & Coach, όπως η Connexxion επισημαίνει, πρόκειται να παραδώσει μια παρτίδα τεσσάρων τέτοιων οχημάτων υδρογόνου, τα οποία κατασκευάζονται με την προσθήκη ενός ρυμουλκούμενου φορέα στο λεωφορείο. Στον φορέα αυτό είναι τοποθετημένο το συγκρότημα των ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε ένα ηλεκτρικό λεωφορείο με μια μονάδα επέκτασης της αυτονομίας που λειτουργεί με τα ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου.

    Το σύστημα επέκτασης της αυτονομίας είναι κατασκευασμένο από την Bosch Engineering GmbH και την VDL Enabling Transport Solutions με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα GiantLeap. Τα ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου είναι κατασκευασμένα από την ElringKlinger.

    Η VDL έχει ήδη παραδώσει πάνω από 100 ηλεκτρικά λεωφορεία μπαταρίας στην Connexxion, η οποία ανήκει στον όμιλο Transdev και είναι υπεύθυνη για το μεταφορικό έργο από και προς το κοντινό αεροδρόμιο Schiphol (γραμμή Amstelland-Meerlanden), όπου ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου μεγάλου στόλου ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ευρώπη το 2018. Η Connexxion θα παραλάβει λάβει επίσης 156 ηλεκτρικά λεωφορεία από την Ebusco για τις γραμμές Amstelland-Meerlanden και Haarlem-IJmond.

    Μετά από μια σύντομη περίοδο εκπαίδευσης για τους οδηγούς, τα λεωφορεία υδρογόνου της VDL πρόκειται να τεθούν σε εμπορική εκμετάλλευση στη γραμμή R-Net 436. Η Connexxion αγόρασε αυτά τα λεωφορεία πριν από λίγα χρόνια, αλλά η έναρξη της εκμετάλλευσης τους καθυστέρησε λόγω των περίπλοκων νόμων και κανονισμών σχετικά με τη χρήση λεωφορείων υδρογόνου.

    Οι οδηγοί λεωφορείων και οι μηχανικοί που θα συντηρούν αυτά τα λεωφορεία έχουν πλέον αποκτήσει άδεια οδήγησης κατηγορίας E εκτός από την άδεια οδήγησης κατηγορίας D, ώστε να μπορούν να τα οδηγούν στο δρόμο.

    Το πλεονέκτημα αυτής της επιλογής είναι ότι το επιπλέον βάρος του εξοπλισμού H2 δεν θα μειώνει τον αριθμό των επιβατών του λεωφορείου. Ο αριθμός των επιβατών είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτόν ενός λεωφορείου με πετρελαιοκινητήρα, σύμφωνα με την Connexxion.

    Τα λεωφορεία έχουν αυτονομία περίπου 350 χιλιομέτρων. Ο ανεφοδιασμός γίνεται στον σταθμό υδρογόνου της Air Liquide στο Rhoon. Αυτός βρίσκεται εντός της διαδρομής της γραμμής 436. Το 2021, ο αριθμός των λεωφορείων υδρογόνου στη γραμμή Hoeksche Waard – Goeree Overflakkee θα αυξηθεί χάρη στην αγορά 20 νέων λεωφορείων από τη Solaris.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα