More

    Η εικονική νέα σειρά 5 της BMW: Δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου της επόμενης γενιάς με πλήρως αυτοματοποιημένη τεχνολογία μετρήσεων υψηλής ακριβείας

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     

    Το BMW Group είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που παρουσιάζει μια ιδέα ενός μοναδικού συστήματος το οποίο διαθέτει μια πλήρως αυτοματοποιημένη κυψέλη οπτικών μετρήσεων στο πιλοτικό εργοστάσιο στο Μόναχο.

    • Μια μοναδική ιδέα ενός συστήματος, με πλήρως αυτοματοποιημένη κυψέλη οπτικών μετρήσεων, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία
    • Τα στοιχεία των μετρήσεων δημιουργούν ένα πλήρες εικονικό αυτοκίνητο
    • Πλεονεκτήματα από αυτή τη διαδικασία για την επόμενη γενιά των sedan BMW σειράς 5

    Ελεύθερα κινούμενοι ρομποτικοί βραχίονες χρησιμοποιούν αισθητήρες για να δημιουργήσουν μια τρισδιάστατη απεικόνιση ολόκληρου του αυτοκινήτου και να δημιουργήσουν από τα στοιχεία των μετρήσεων ένα 3D μοντέλο, με ακρίβεια μικρότερη από 100 μικρά. Αυτό επιτρέπει την αναγνώριση σε πρώιμο στάδιο ακόμη και των ελάχιστα ορατών αποκλίσεων.

    Η κυψέλη οπτικών μετρήσεων έχει αναπτυχθεί για τη διασύνδεση μεταξύ της ανάπτυξης και της σειράς παραγωγής. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής του γκρουπ για την ψηφιοποίηση της παραγωγής και υποστηρίζει τα υψηλά στάνταρ ποιότητας των αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας. Η επόμενη γενιά των sedan BMW σειράς 5 θα είναι η πρώτη που θα ωφεληθεί από αυτή τη νέα τεχνολογία.

    bmw 3d1i

    Ο κος Eduard Obst, Επικεφαλής Geometric Analysis, Measuring Technology και Cubing, Total Vehicle, εξηγεί: «Είμαστε ευχαριστημένοι που καταφέραμε να φτάσουμε αυτό το ορόσημο στην προπαραγωγή με την κυψέλη οπτικών μετρήσεων. Μια μόνο μέτρηση μας παρέχει ένα 3D μοντέλο ολόκληρου του αυτοκινήτου. Δεν απαιτούνται πλέον χρονοβόρες μεμονωμένες μετρήσεις και συλλογή στοιχείων – εξοικονομώντας χρόνο και βελτιώνοντας την ποιότητα στην αρχή της σειράς παραγωγής».

    Ένας ρομποτικός βραχίονας σε ράγες αναρτημένος σε κάθε άξονα της κυψέλης οπτικών μετρήσεων κινείται ελεύθερα καθώς χαρτογραφεί το αυτοκίνητο στο χώρο. Καταλαμβάνοντας σχετικά μικρό εμβαδό, αυτή η διάταξη επιτρέπει δύο μικρούς, ευέλικτους ρομποτικούς βραχίονες να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα στη βέλτιστη περιοχή εργασίας. Συγκριτικά με προηγούμενες διαδικασίες, στις οποίες οι ρομποτικοί βραχίονες χρησιμοποιούν έναν μόνο αισθητήρα για την καταγραφή κάθε πλευράς του αυτοκινήτου μετά την άλλη, οι μετρήσεις τώρα χρειάζονται περίπου τον μισό χρόνο και ολοκληρώνονται εντός λίγων ημερών.

    bmw 3d2

    Οι ρομποτικοί βραχίονες είναι εξοπλισμένοι με δύο αισθητήρες που καταγράφουν σημεία αναφοράς και έπειτα συλλαμβάνουν μεμονωμένες περιοχές διάστασης περίπου 80 Χ 80 εκ. ο καθένας. Αυτές συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια σάρωση ολόκληρου του αυτοκινήτου. Η ανάλυση των στοιχείων αποκαλύπτει οποιαδήποτε απόκλιση, επιτρέποντας στους τεχνικούς ειδικούς του τμήματος παραγωγής να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες στα πρώιμα στάδια.

    Η τρισδιάστατη σάρωση οχημάτων μπορεί να αυτοματοποιηθεί πλήρως και να πραγματοποιηθεί σε ώρες μικρού φόρτου εργασίας ή ακόμη και τη νύχτα, έτσι μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως. Με τα αποτελέσματα να είναι άμεσα, οι χρόνοι αναβάθμισης είναι συντομότεροι ή και καθόλου απαραίτητοι πλέον. Τα στοιχεία των μετρήσεων και τα ευρήματα των αναλύσεων διαμοιράζονται στο δίκτυο της παραγωγής και είναι διαθέσιμα στο υπεύθυνο για την παραγωγή της σειράς εργοστάσιο ώστε να βοηθήσουν στις προετοιμασίες τους.

    bmw 3d3

    Η πλήρως αυτοματοποιημένη κυψέλη οπτικών μετρήσεων αποκτά αυξανόμενη σημασία εντός του BMW Group. Αυτή η τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί επιτυχώς στην κατασκευή εργαλείων στο Μόναχο από το 2015 για την πλήρη μέτρηση ανεξάρτητων εξαρτημάτων φύλλων μετάλλου, καθώς επίσης και για επιθεώρηση εργαλείων.

    Το BMW Group διερευνά επί του παρόντος την χρήση αυτοματοποιημένων οπτικών μετρήσεων στα εργοστάσια αυτοκινήτων.

    bmw 3d5

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα