More

    Αποκλειστικό: Η μυστική μπαταρία της Tesla στο “million mile” στοχεύει στην αναδιατύπωση των μαθηματικών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το δίκτυο

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Οι νέες, χαμηλού κόστους μπαταρίες έχουν σχεδιαστεί για να διαρκέσουν για ένα εκατομμύριο μίλια χρήσης και επιτρέπουν στην ηλεκτρικά Tesla να πωλούνται κερδοφόρα στην ίδια τιμή ή λιγότερο από ένα βενζινοκίνητο όχημα.

    Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla Inc (TSLA.O) σκοπεύει να εισαγάγει μια νέα μπαταρία χαμηλού κόστους και μεγάλης διάρκειας ζωής στο Model 3 sedan στην Κίνα αργότερα αυτό το έτος ή στις αρχές της επόμενης εποχής που αναμένει ότι θα φέρει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων σύμφωνα με τα μοντέλα βενζίνης και επιτρέπουν στις μπαταρίες EV να έχουν δεύτερη και τρίτη ζωή στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

    Για μήνες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Elon Musk ηλεκτρίζει τους επενδυτές και τους αντιπάλους του, με τις υποσχέσεις να αποκαλύψει σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία της μπαταρίας κατά τη διάρκεια μιας «Ημέρας Μπαταρίας» στα τέλη Μαΐου

    Νέες μπαταρίες χαμηλού κόστους που έχουν σχεδιαστεί για να διαρκέσουν για ένα εκατομμύριο μίλια χρήσης και επιτρέπουν στα ηλεκτρικά Tesla να πωλούνται κερδοφόρα στην ίδια τιμή ή λιγότερο από ό, τι ένα βενζινοκίνητο όχημα είναι μόνο μέρος της ατζέντας του Musk, ανέφεραν στο Reuters άνθρωποι που γνωρίζουν τα σχέδια.

    tesla2

    Με έναν παγκόσμιο στόλο περισσότερων από 1 εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων που είναι σε θέση να συνδέονται και να μοιράζονται ισχύ με το δίκτυο, ο στόχος της Tesla είναι να επιτύχει το καθεστώς μιας εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας, ανταγωνιζόμενη τους παραδοσιακούς παρόχους ενέργειας όπως η Pacific Gas & Electric (PCG_pa. A) και Tokyo Electric Power (9501.T), ανέφεραν αυτές οι πηγές.

    Η νέα μπαταρία «εκατομμυρίων μιλίων» στο κέντρο της στρατηγικής της Tesla αναπτύχθηκε από κοινού με την Κινεζική Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL) (300750.SZ) και αναπτύσσει τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Tesla σε συνεργασία με μια ομάδα ακαδημαϊκών εμπειρογνωμόνων μπαταριών που προσλήφθηκαν από το Musk, τρεις λένε άνθρωποι εξοικειωμένοι με την προσπάθεια.

    Τελικά, βελτιωμένες εκδόσεις της μπαταρίας, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και χωρητικότητα αποθήκευσης και ακόμη χαμηλότερο κόστος, θα εισαχθούν σε επιπλέον οχήματα Tesla σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Αμερικής, ανέφεραν οι πηγές.

    Το σχέδιο της Tesla να λανσάρει πρώτα τη νέα μπαταρία στην Κίνα και δεν έχει αναφερθεί προηγουμένως η ευρύτερη στρατηγική της για την επανατοποθέτηση της εταιρείας. Η Tesla αρνήθηκε να σχολιάσει.
    Οι νέες μπαταρίες της Tesla θα βασίζονται σε καινοτομίες όπως χημεία μπαταριών χαμηλού κοβαλτίου ή και χωρίς κοβάλτιο και τη χρήση χημικών προσθέτων, υλικών και επικαλύψεων που θα μειώσουν την εσωτερική πίεση και θα επιτρέψουν στις μπαταρίες να αποθηκεύουν περισσότερη ενέργεια για μεγαλύτερες περιόδους, ανέφεραν πηγές.

    Η Tesla σχεδιάζει επίσης να εφαρμόσει νέες, υψηλής ταχύτητας, πολύ αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής μπαταριών που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν το κόστος εργασίας και να αυξήσουν την παραγωγή σε τεράστιa «terafactories» περίπου 30 φορές το μέγεθος του εκτεταμένου «gigafactory» της Νεβάδας – μια στρατηγική τηλεγραφημένη στα τέλη Απριλίου σε αναλυτές από τον Musk.

    Η Tesla εργάζεται για την ανακύκλωση και την ανάκτηση τόσο δαπανηρών μετάλλων όπως το νικέλιο, το κοβάλτιο και το λίθιο, μέσω της θυγατρικής της Redwood Materials, καθώς και νέες εφαρμογές «δεύτερης ζωής» ηλεκτρικών μπαταριών οχημάτων σε συστήματα αποθήκευσης δικτύου, όπως αυτή της Tesla που χτίστηκε στο Νότiο Αυστραλία το 2017. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε επίσης ότι θέλει να παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, αλλά δεν έχει παράσχει λεπτομέρειες.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα