Νέα γενιά μπαταριών με αξιοπιστία σε δύσκολες συνθήκες και υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης ή ατυχήματος.
Ποια είναι η μπαταρία ιόντων λιθίου;
Η επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να χρησιμοποιηθεί επανειλημμένα και χάρη στα πλεονεκτήματα του συμπαγούς μεγέθους και ελαφρού βάρους χρησιμοποιείται ευρέως και αντικατέστησε τις μπαταρίες υδριδίου μετάλλου νικελίου που χρησιμοποιούνται αρχικά για κινητές εφαρμογές όπως φορητό υπολογιστή, κινητά τηλέφωνα και άλλα.
Σήμερα έχει υιοθετηθεί ως η μπαταρία για αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον για τα ιδιαίτερα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της που αφορούν την καλύτερη απόδοση φόρτισης συγκριτικά με τη μπαταρία μετάλλου υδριδίου νικελίου και την καλύτερη απόδοση χωρίς το φαινόμενο «μνήμης».
Στην πραγματική εφαρμογή για οχήματα, πολλά στοιχεία κυψελών πρέπει να συνδυαστούν ως μονάδα για να σχηματίσουν μια μπαταρία με πρόσθετο κύκλωμα ελέγχου για την παρακολούθηση της τάσης ή της θερμοκρασίας για την εφαρμογή χρήσης με ασφαλείας.
Επιπλέον, από τις μπαταρίες αυτές απαιτείται αξιοπιστία σε δύσκολες συνθήκες και υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης ή ατυχήματος.
Σήμερα το τμήμα έρευνας και τεχνολογίας της Hitachi αναπτύσσει μπαταρίες με “μεγάλη διάρκεια ζωής”, “υψηλή ισχύ”, “υψηλή ενεργειακή πυκνότητα”, “υψηλή ανθεκτικότητα”, “ασφάλεια” και “χαμηλό κόστος” για εφαρμογές αυτοκινήτων.
Κυλινδρική / πρισματική μπαταρία ιόντων λιθίου |
115V μπαταρία ιόντων λιθίου |
Μπαταρία ιόντων λιθίου 173V |
---|
Εφαρμογές:
Οι Μπαταρίες ιόντων λιθίου συμβάλλουν στην κατασκευή οχημάτων χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, χαμηλών εκπομπών καυσαερίων και εξαιρετικής επιτάχυνσης.
Πλεονεκτήματα – Χαρακτηριστικά:
- Είναι δυνατή η παροχή υψηλής απόδοσης και η υψηλή ενεργειακή αναγέννηση επαναφόρτισης.
- Διαθέτουν υψηλή ενεργειακή απόδοση
- Περισσότερα από 10 εκατομμύρια στοιχείων κυψελών κατασκευάζονται και αποστέλλονται στην παραγωγή για υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα
- Σημαντική μείωση των διαστάσεων και την προώθηση της αξιοπιστίας, εισάγοντας το ASIC ( Application-Specific Integrated Circuit) που αναπτύχθηκε πρόσφατα στον ελεγκτή των κυψέλών.