More

    Το Αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να μεταφέρει επιβάτες στη Νορβηγία!

    Η Karsan επιτυγχάνει μια σημαντική καινοτομία στην Ευρώπη

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Μεταφέροντας τις μελλοντικές τεχνολογίες στο παρόν και διαμορφώνοντας τη βιομηχανία με τις πρωτοποριακές της κινήσεις, η Karsan συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους με τις καινοτομίες της στην αγορά των ηλεκτρικών δημόσιων μεταφορών στην Ευρώπη. Το e-ATAK, με τεχνολογία αυτονομίας Επιπέδου-4 που μπορεί να κινείται αυτόνομα σε προγραμματισμένη διαδρομή, μπορεί να εκτελέσει την αυτόνομη οδήγηση με ταχύτητα 50 km/h, μέρα ή νύχτα, σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Το αυτόνομο e-ATAK, το οποίο εκτελεί λειτουργίες χωρίς οδηγό, όπως η προσέγγιση των στάσεων, η διαχείριση των διαδικασιών επιβίβασης και αποβίβασης, η παροχή διαχείρισης και διαχείρισης σε διασταυρώσεις και διασταυρώσεις και φανάρια, άρχισε να εξυπηρετεί στο Stavanger της Νορβηγίας. Η τελετή έναρξης για επίσημη χρήση πραγματοποιήθηκε στο Stavanger με τη συμμετοχή του Νορβηγού Υπουργού Μεταφορών Jon-Ivar Nygård, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Karsan Okan Baş, του Διευθύνοντος Συμβούλου της ADASTEC Ali Ufuk Peker, του νορβηγικού υπουργείου, πολλών μελών Τύπου και ανώτερων στελεχών των Karsan, ADASTEC, VY Buss., Kolumbus και εταιρείες Εφαρμοσμένης Αυτονομίας που συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου.

    Η Karsan και η ADASTEC πέτυχαν μια σημαντική καινοτομία στην Ευρώπη!

    Τονίζοντας ότι η Karsan έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσει τεχνολογίες που προστατεύουν το μέλλον με το όραμά της για το e-Volution ο Διευθύνων Σύμβουλος της Karsan, Okan Baş δήλωσε

    Με το όραμά μας να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά στο μέλλον της κινητικότητας, διαμορφώνουμε το μέλλον των μεταφορών με καινοτόμα προϊόντα που έχουμε αναπτύξει ως Karsan. Το αυτόνομο e-ATAK χρησιμοποιείται τώρα για να ξεκινήσει την υπηρεσία δημόσιας συγκοινωνίας χωρίς οδηγό στη Νορβηγία στο πλαίσιο αυτού του έργου, αμέσως μετά το όχημά μας χωρίς οδηγό που χρησιμοποιήθηκε σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας στην πανεπιστημιούπολη του Michigan State University. Αυτό είναι ένα πρώτο στην Ευρώπη. Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που οι αστικές δημόσιες συγκοινωνίες θα εξυπηρετούνται για πρώτη φορά στην Ευρώπη με το αυτόνομο ηλεκτρικό λεωφορείο Karsan Autonomous e-ATAK.

    Διευθύνων Σύμβουλος της Karsan, Okan Baş

    Είμαστε πολύ περήφανοι που βλέπουμε ότι το ταξίδι που ξεκινήσαμε με την αποστολή της ενεργοποίησης οχημάτων εξοπλισμένων με τις τελευταίες τεχνολογίες αιχμής στις δημόσιες συγκοινωνίες και η ανάπτυξη έξυπνων πόλεων χρησιμοποιείται πλέον ενεργά. Η Νορβηγία είναι μία από τις χώρες όπου η κινητικότητα αναπτύσσεται στο υψηλότερο επίπεδο. Υπό αυτή την έννοια, εμείς είμαστε ενθουσιασμένοι που θα γίνουμε συνεργάτης σε αυτό το έργο που θα επιταχύνει τις προσπάθειες έρευνας και ανάπτυξης και θα αναπτύξει περαιτέρω την πλατφόρμα λογισμικού αυτοματοποιημένης οδήγησης SAE Level-4 της flowride.ai για επαγγελματικά οχήματα, όχι μόνο σε αυτήν τη διαδρομή, αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα και παγκοσμίως. Η χρήση αυτού του νέου λεωφορείου χωρίς οδηγό Επιπέδου 4 στη Νορβηγία σηματοδοτεί σήμερα ένα σημαντικό ορόσημο όσον αφορά τον ηγετικό μας ρόλο στις αυριανές μεταφορές και τη συμβολή μας στην κινητικότητα του μέλλοντος.

    Ο Ali Ufuk Peker, Διευθύνων Σύμβουλος της ADASTEC, ο οποίος είναι ο τεχνολογικός συνεργάτης του αυτοοδηγούμενου Karsan e-ATAK, το οποίο είναι το πρώτο στην Ευρώπη,

    Αυτονομία Επιπέδου-4 εξοπλισμένη με ειδικό αισθητήρα

    Το e-ATAK, το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει το περιβάλλον του χωρίς να είναι απαραίτητος ο οδηγός, διαθέτει πολλούς αισθητήρες LiDAR που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία του οχήματος. Επιπλέον, πολλές καινοτόμες τεχνολογίες όπως η προηγμένη τεχνολογία ραντάρ στο μπροστινό μέρος, η επεξεργασία εικόνας υψηλής ανάλυσης με κάμερες RGB και η επιπλέον περιμετρική ασφάλεια χάρη στις θερμικές κάμερες είναι μεταξύ των χαρακτηριστικών του e-ATAK. Το e-ATAK, το οποίο μπορεί να προσφέρει όλες αυτές τις τεχνολογίες στο Επίπεδο Αυτονομίας 4, μπορεί να κινηθεί αυτόνομα σε μια προγραμματισμένη διαδρομή. Το όχημα, το οποίο μπορεί να οδηγεί αυτόνομα με ταχύτητα
    50 km/h σε όλες τις καιρικές συνθήκες, μέρα ή νύχτα, εκτελεί όλες τις λειτουργίες ενός οδηγού λεωφορείου χωρίς οδηγό, όπως η προσέγγιση των στάσεων στη διαδρομή, η διαχείριση των διαδικασιών επιβίβασης και αποβίβασης και η παροχή διαχείρισης και διαχείρισης στο διασταυρώσεις και διαβάσεις και φανάρια.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα