More

    Γερμανία: πώληση κινητήρων ΜΕΚ με e-fuel πέραν του 2035

    Η Γερμανία κερδίζει την αλλαγή του κανονισμού

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

        Έχει αναφερθεί από διάφορα μέσα ενημέρωσης ότι η γερμανική κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σύμφωνα με την οποία τα επιβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά συνθετικά καύσιμα, τα επονομαζόμενα e-fuels να εξαιρούνται από τη γενική απαγόρευση πώλησης οχημάτων με Κινητήρες ΜΕΚ που αναμένεται να εφαρμοστούν το 2035.

        «Βρήκαμε μια συμφωνία με τη Γερμανία για το μέλλον των e-fuels στα αυτοκίνητα»,

        δήλωσε ο Φρανς Τίμερμανς, επικεφαλής της Πράσινης Συμφωνίας της ΕΚ σε ανάρτηση στο Twitter.

        «Θα εργαστούμε τώρα για να εγκριθούν τα πρότυπα CO2 για τα αυτοκίνητα το συντομότερο δυνατό».

        Η συμφωνία κλείνει ένα πιθανό μπλοκάρισμα της γενικής απαγόρευσης που είχε οργανωθεί από τη Γερμανία και ορισμένες συμμαχικές χώρες, λίγες μέρες πριν η απαγόρευση των πωλήσεων ΜΕΚ το 2035 επρόκειτο να λάβει επίσημη έγκριση.

        Ο Timmermans αναφέρεται ότι είπε ότι η Επιτροπή θα προσπαθήσει τώρα να μετατρέψει αυτό που προηγουμένως ήταν ένα μη δεσμευτικό παράρτημα του νόμου σε μια συγκεκριμένη λύση που θα επιτρέπει την πώληση οχημάτων ΜΕΚ που χρησιμοποιούν e-fuels. Αυτό πιθανότατα θα λάβει τη μορφή μιας προσθήκης μόνο για e-fuels καύσιμα στους κανονισμούς συμμόρφωσης με το Euro 6.

        Η Γερμανία είχε απαιτήσει να συμπεριληφθεί ένα νομικό στοιχείο στη νομοθεσία για να διασφαλιστεί η ικανοποίηση των αιτημάτων, ακόμη και αν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ή τα δικαστήρια είχαν προσπαθήσει να εμποδίσουν ή να τροποποιήσουν την προσθήκη.

        Έτσι, ενώ η νομοθεσία που καλύπτει την απαγόρευση των πωλήσεων οχημάτων ΜΕΚ θα εξακολουθήσει να περάσει, δημιουργεί έναν περαιτέρω γύρο συζητήσεων που καλύπτουν τεχνικές προσθήκες που εφαρμόζονται σε οχήματα με e-fuels που θα ικανοποιήσουν τους νομοθέτες στο Βερολίνο. Η ψηφοφορία για την απαγόρευση του 2035 στις πωλήσεις κινητήρων ΜΕΚ έχει προγραμματιστεί για το τέλος Μαρτίου αν και δεν αναμένονται εκπλήξεις.

        Η διαμάχη σχετικά με τη γενική απαγόρευση του 2035 στις πωλήσεις κινητήρων ΜΕΚ χρονολογείται από το 2013, όταν η τότε Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ πρόσθεσε τροποποιήσεις στη νομοθεσία που αποσκοπούσε στη στήριξη των κατασκευαστών αυτοκινήτων OEM.

        Ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές οχημάτων προχωρούν προγράμματα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, διάφοροι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι προμηθευτές τους έχουν αναζητήσει τρόπους για να διατηρήσουν την πώληση των προϊόντων τους που εστιάζουν σε κινητήρες ΜΕΚ.

        Η χρήση καυσίμων e-fuels σε κινητήρες ΜΕΚ εξακολουθεί να έχει ως αποτέλεσμα εκπομπές από την εξάτμιση, αλλά το καύσιμο θεωρείται σε μεγάλο βαθμό ουδέτερο σε CO2, καθώς ο άνθρακας απομακρύνεται από τον αέρα καθώς αναπτύσσεται η βιομάζα που χρησιμοποιείται για την παραγωγή καυσίμου. Αν και είναι ουδέτερο σε εκπομπές CO2, είναι πιθανό τα οχήματα e-fuels να αποτελούν μόνο ένα μικρό κλάσμα των συνολικών πωλήσεων, απλώς λόγω του κόστους του καυσίμου και της περιορισμένης διαθεσιμότητας.

        Οι ευρωπαίοι νομοθέτες επιθυμούν να επιβάλουν την πώληση οχημάτων που παράγουν μηδενικές εκπομπές ρύπων στην εξάτμιση, ενώ σε μεγάλο βαθμό αγνοούν την παραγωγή CO2 που σχετίζεται με την προμήθεια υλικών για την παραγωγή μπαταριών ή την ανάγκη δημιουργίας επαρκών σημείων ανακύκλωσης για ληγμένα πακέτα μπαταριών.

        Ο τρόπος με τον οποίο θα παρακολουθείται/επιβάλλεται η αποκλειστική χρήση e-fuels δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Είναι πιθανό όλα τα ορυκτά καύσιμα (βενζίνη, ντίζελ) να αφαιρεθούν από τους αγωγούς και τους προαύλιους χώρους και να αντικατασταθούν από καύσιμα e-fuels. Η υπάρχουσα υποδομή θα πρέπει να υποστηρίζει την αποκλειστική παράδοση e-fuels καυσίμων, αν και χωρίς τεράστιες επενδύσεις, ο όγκος παραγωγής και η προσφορά θα εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλότεροι από εκείνους των ισοδύναμων ορυκτών καυσίμων.Σε μια

        σχετική ιστορία, στα τέλη του 2022 η ExxonMobil έγινε ο τελευταίος γίγαντας ορυκτών πετρελαίου που απέσυρε την υποστήριξή του σχετικά με την ανάπτυξη φυκών για την παραγωγή βιοκαυσίμων. Οι επενδύσεις κάλυψαν σε μεγάλο βαθμό τη γενετική τροποποίηση των φυκών για την παραγωγή μεγαλύτερων ποσοτήτων λιπιδίων (λίπους) που χρησιμεύουν ως βάση για τα βιοκαύσιμα. Χωρίς σημαντικές επενδύσεις, που ενδεχομένως να ανέρχονται συνολικά σε πολλά δισεκατομμύρια δολάρια, θα μπορούσαν να περάσουν δεκαετίες μέχρι να παραχθεί καύσιμο από φύκια σε επαρκείς ποσότητες για να αντικαταστήσει την τρέχουσα ζήτηση για ορυκτά καύσιμα.

        Τελευταία Άρθρα

        spot_img

        Δημοφιλή Άρθρα

        Σχετικά Άρθρα