More

    Η Toyota παρουσιάζει το πειραματικό GR Yaris με υδρογόνο [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=
    • Μοιράζεται το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με την πειραματική υδρογονοκίνητη Corolla Sport, αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στη σειρά αγώνων Super Taikyu στην Ιαπωνία
    • Τροφοδοτείται από τροποποιημένο κινητήρα GR Yaris για χρήση υδρογόνου ως καύσιμο
    • Η τεχνολογία κινητήρων καύσης υδρογόνου προσφέρει σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, διατηρώντας παράλληλα την ακουστική και αισθητηριακή αίσθηση που είναι τυπική για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης
    • Η ανάπτυξη συνεχίζεται μέσω των σκληρών συνθηκών του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιαπωνία

    Η Toyota παρουσίασε την πειραματική της τεχνολογία υδρογόνου κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πολυβραβευμένο GR Yaris.

    Το καύσιμο υδρογόνου, οι δεξαμενές καυσίμου και η διαδικασία ανεφοδιασμού του πειραματικού οχήματος είναι τα ίδια με αυτά του Mirai, του εμπορικά διαθέσιμου ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου της Toyota.

    Ωστόσο, ενώ το Mirai χρησιμοποιεί χημική αντίδραση στις κυψέλες καυσίμου για την παραγωγή ενέργειας, το πειραματικό GR Yaris διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο ως καύσιμο.
    Ενώ η τεχνολογία κινητήρων καύσης υδρογόνου βρίσκεται ακόμη στα πρώτα στάδια της εννοιολογικής ανάπτυξης και πειραματισμού, που ξεκίνησε το 2017 και δεν είναι ακόμη έτοιμη για εμπορευματοποίηση, η πειραματική υδρογόνου Corolla Sport της Toyota προσφέρει ήδη υψηλές επιδόσεις σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιαπωνία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές καυσαερίων.

    “Η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας πρέπει να πετύχει στην κατασκευή επιβατικών οχημάτων. Για το σκοπό αυτό, οι κατασκευαστές πρέπει να συμμετέχουν σε αγώνες αυτοκινήτων για να δοκιμάσουν την αντοχή και τις επιδόσεις των οχημάτων τους και να επιδείξουν τη μέγιστη απόδοσή τους. Με τον ανταγωνισμό έρχεται πρόοδος, καθώς και ενθουσιασμός μεταξύ των οπαδών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο στόχος των αγώνων δεν είναι απλώς να ικανοποιήσει την περιέργειά μας, αλλά μάλλον να επιτρέψει την ανάπτυξη της ιαπωνικής βιομηχανίας επιβατικών οχημάτων.”
    Kiichiro Toyoda, Ιδρυτής της Toyota Motor Corp
    oration (Μάρτιος, 1952)

    Το υδρογονοκίνητο πειραματικό GR Yaris και το Corolla Sport διαθέτουν και τα δύο τον ίδιο κινητήρα G16E-GTS, 1,6 λίτρων, 3κύλινδρος σε σειρά, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που βρίσκεται στο βραβευμένο GR Yaris, αλλά με τροποποιημένη παροχή καυσίμου και σύστημα έγχυσης για χρήση με υδρογόνο ως καύσιμο.

    Η πειραματική υδρογονοκίνητη Corolla Sport έχει ήδη αγωνιστεί στη σειρά αγώνων Super Taikyu στην Ιαπωνία από τον Μάιο κάτω από τον αγωνιστικό βραχίονα ROOKIE Racing της Toyota GAZOO Racing, όπου η ομάδα ανέλαβε την πρόκληση να δοκιμάσει τον πειραματικό κινητήρα καύσης υδρογόνου κάτω από τις σκληρές συνθήκες. περιβάλλοντα μηχανοκίνητου αθλητισμού.

    “Κάναμε το πρώτο βήμα για να ανταγωνιστούμε και να αναπτύξουμε τον υδρογόνο κινητήρα μας με τη νοοτροπία να ανταποκριθούμε στην πρόκληση. Φαντάζομαι ότι τα πράγματα θα φαίνονται λίγο διαφορετικά σε 10 χρόνια από τώρα, και ελπίζω ότι ο κόσμος θα κοιτάξει πίσω και θα δει πώς αντιμετωπίσαμε την πρόκληση με θετικότητα και απολαύσαμε κάθε στιγμή της.” Akio Toyoda, Πρόεδρος της Toyota Motor Corporation

    Το υδρογόνο καιγεται με ταχύτερους ρυθμούς από τη βενζίνη, με αποτέλεσμα καλή απόκριση, ενώ παράλληλα προσφέρει εξαιρετική περιβαλλοντική απόδοση. Εκτός από το ότι είναι εξαιρετικά καθαρή, η καύση υδρογόνου έχει την πρόσθετη δυνατότητα να μεταδώσει μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία με τις ακουστικές και αισθητηριακές αισθήσεις που χαρακτηρίζουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
    Για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, η Toyota ενισχύει τις προσπάθειές της, όπως στοχεύοντας στην προώθηση της χρήσης υδρογόνου μέσω της διάδοσης των FCEV και πολλών άλλων προϊόντων που κινούνται με κυψέλες καυσίμου. Βελτιώνοντας περαιτέρω τις τεχνολογίες της με κινητήρα υδρογόνου μέσω των μηχανοκίνητων αθλημάτων, η Toyota σκοπεύει να στοχεύσει στην υλοποίηση μιας ακόμη καλύτερης κοινωνίας με βάση το υδρογόνο.

    Πηγή: https://newsroom.toyota.eu

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα