More

    Daimler Truck: ανεφοδιασμός με υδρογόνο σε φορτηγό επόμενης γενιάς

    Η Daimler Truck πραγματοποίησε τον πρώτο ανεφοδιασμό με υγρό υδρογόνο σε πρωτότυπο φορτηγού επόμενης γενιάς

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Daimler Truck λέει ότι έχει φτάσει στο επόμενο ορόσημο στην ανάπτυξη των φορτηγών της με καύσιμα υδρογόνου. Τον τελευταίο χρόνο, ένα πρωτότυπο κυψελών καυσίμου Mercedes-Benz GenH2 Truck υποβάλλεται σε εντατικές δοκιμές – τόσο στην εσωτερική πίστα δοκιμών της εταιρείας όσο και σε δημόσιους δρόμους. Η Daimler θέτει τώρα ένα άλλο πρωτότυπο σε λειτουργία για να δοκιμάσει τη χρήση υγρού υδρογόνου.

    Ένα νέο πρωτότυπο πρατήριο καυσίμων που εγκαταστάθηκε στο κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών στο Wörth επιτρέπει τον ανεφοδιασμό με υγρό υδρογόνο. Πρόσφατα, η Daimler ολοκλήρωσε τον πρώτο επιτυχημένο ανεφοδιασμό του φορτηγού σε υγρό υδρογόνο (LH2 ) μαζί με τον συνεργάτη Air Liquide. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανεφοδιασμού, το κρυογονικό υγρό υδρογόνο στους -253°C γεμίστηκε σε δύο δεξαμενές 40 κιλών που ήταν τοποθετημένες και στις δύο πλευρές του πλαισίου. Χάρη στο υψηλό επίπεδο μόνωσης των δεξαμενών του οχήματος, το υδρογόνο μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς ενεργή ψύξη.

    Η Daimler Truck σημειώνει ότι προτιμά το υγρό υδρογόνο στην ανάπτυξη κινητήρων με βάση το υδρογόνο. Σε αυτή τη κατάσταση ο φορέας ενέργειας έχει σημαντικά υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τον όγκο σε σύγκριση με το αέριο υδρογόνο. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο υδρογόνο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία και επιτρέπει συγκρίσιμες επιδόσεις του οχήματος με αυτές ενός συμβατικού φορτηγού ντίζελ. Ο στόχος ανάπτυξης του GenH2 Truck είναι μια αυτονομία άνω των 1.000 km. Η έναρξη της σειράς παραγωγής για φορτηγά με βάση το υδρογόνο έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο μισό της δεκαετίας.

    Η Daimler Truck συνεργάζεται επίσης με τη Linde για την ανάπτυξη μιας νέας διαδικασίας χειρισμού υγρού υδρογόνου («υποψυκτικό» υγρό υδρογόνο ή «τεχνολογία sLH2»). Μεταξύ άλλων, αυτή η προσέγγιση επιτρέπει ακόμη μεγαλύτερη πυκνότητα αποθήκευσης και ευκολότερο ανεφοδιασμό σε σύγκριση με το LH2. Οι εταιρείες σχεδιάζουν τον πρώτο ανεφοδιασμό ενός πρωτότυπου οχήματος σε πιλοτικό σταθμό στη Γερμανία το 2023.

    Όσον αφορά την υποδομή για σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου κατά μήκος σημαντικών διαδρομών μεταφοράς στην Ευρώπη, η Daimler Truck σχεδιάζει να συνεργαστεί με τις εταιρείες Shell, BP και Total Energies. Είναι επίσης μέτοχος της εταιρείας εκμετάλλευσης πρατηρίων ανεφοδιασμού υδρογόνου H2 Mobility Deutschland. Επιπλέον, η Daimler Truck, η IVECO, η Linde, η OMV, η Shell, η TotalEnergies και ο Όμιλος Volvo έχουν δεσμευτεί να συνεργαστούν για να συμβάλλουν στη δημιουργία των συνθηκών για τη μαζική διάθεση φορτηγών υδρογόνου στην Ευρώπη ως μέρος της ομάδας συμφερόντων H2Accelerate (H2A).

    Photo by Netze BW on Unsplash

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα