More

    Οχήματα εναλλακτικών καυσίμων και επιχειρηματικές ευκαιρίες (Video)

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     

    Παρακολουθήστε τις Ομιλίες του κ. Αντώνη Αδάναλη (BMW i Manager) και του κ. Δημήτρη Μιχαρικόπουλου (Managing Director Fortizo) από την 4η Παν-Πελλοπονησιακή Ημερίδα Επιχειρηματικότητας.

    Ηλεκτρικό BMW i3

    Panpelop-img-22
    ο  κ. Αντώνης Αδάναλης,
    BMW i Manager

    O κ. Αντώνης Αδάναλης, BMW i Manager, αναφέρθηκε στην τεχνολογική επανάσταση της καθημερινής αυτοκίνησης που ακούει στο όνομα BMW i3 Επεσήμανε ότι το 2011 Ιδρύεται η μάρκα BMW i, με τα μοντέλα BMW i να είναι ηλεκτρικά (BEV/REx) και Plug-in Hybrid (PHEV).

    Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «… τα BMW i δεν είναι μετασκευασμένα συμβατικά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά. Είναι σχεδιασμένα σε «λευκό χαρτί» με καινοτόμα φιλοσοφία.

    Το μότο της μάρκας “Born Electric” εκφράζει αυτή τη λογική, έχουν επαναστατική κατασκευαστική αρχιτεκτονική  (LifeDrive), χρησιμοποιούν ως κύρια υλικά κατασκευής το ανθρακόνημα και το αλουμίνιο και γενικότερα φυσικά, φυσικά επεξεργασμένα ή ανακυκλωμένα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον και Στόχος είναι η  παραγωγή αυτοκινήτων και η αυτοκίνηση με μηδενικούς ρύπους…»

    Το πρώτο μοντέλο BMW i και πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της BMW, είναι το BMW i3 …το BMW i3 διατίθεται σε δύο εκδόσεις από το λανσάρισμα (BMW i3 BEV – BMW i3 REx). Είναι το μοναδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, που διατίθεται με σύστημα επέκτασης αυτονομίας (Range Extender – REx) και  το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που εισάγεται και υποστηρίζεται πλήρως στην ελληνική αγορά.

    Ιδιαίτερα σημαντικά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου:

    • Το BMW i3 διαθέτει μπαταρία υψηλής τάσης, τεχνολογίας Ιόντων Λιθίου, με 8ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.).
    • Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας (χρήση για κίνηση) είναι 18,8 kWh (αυτή είναι και η ενέργεια που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση).
    • Η μέση –εργοστασιακή- κατανάλωση ενέργειας με το πρόγραμμα Comfort, είναι 12,9 kWh/100 χλμ. Συνεπώς, με τις 18,8 kWh η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως τα 145 χλμ (έκδοση BEV).
    • Με τη χρήση των οικονομικών προγραμμάτων οδήγησης ECO PRO ή ECO PRO+, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί έως τα 160 και 175 χλμ. Αντίστοιχα (έκδοση BEV).
    • Στην έκδοση με το σύστημα επέκτασης αυτονομίας (Range Extender –REx) η αυτονομία μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 300 χλμ.
    • Το BMW i3 μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε μια απλή οικιακή πρίζα schuko. Με οικιακούς φορτιστές η διάρκεια φόρτισης μπορεί να φτάσει στις 6 ή και στις 3 ώρες.
    • Το κόστος κίνησης ανά 100 χλμ. (αν υποθέσουμε ότι μια Μέση Αυτονομία είναι 150 χλμ.) είναι από 1,2 έως 1,6€!
    • Το οικονομικό όφελος, που αφορά στο κόστος καυσίμου, σε σχέση με ένα αυτοκίνητο diesel μπορεί να φτάσει τα 630€/έτος, ενώ σε σχέση με ένα αυτοκίνητο βενζίνης φτάνει τα 1.330€/έτος!
    • Περιβαλλοντικά δε με βάση αυτές τις συγκρίσεις, η μείωση των εκπομπών CO2, από τη χρήση του BMW i3, μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 2,5 τόνους / έτος!!!

    Οι Φορτιστές στο Συνεργείο

    Panpelop-img-23
    Ο κ. Δημήτρης Μιχαρικόπουλος
    Managing Director Fortizo.

    O κ. Δημήτρης Μιχαρικόπουλος Managing Director Fortizo ο οποίος αναφέρθηκε  στους  σταθμούς φόρτισης, το νομοθετικό πλαίσιο, τις εξελίξεις και το ρόλο του συνεργείου στην ηλεκτροκίνηση.

    Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η εταιρεία FORTIZO είναι μία πρωτοπόρος Ελληνική εταιρεία εξειδικευμένη στην εμπορία & εγκατάσταση εξοπλισμού φόρτισης και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών υποστήριξης και ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης.

    Δραστηριοποιείται σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα από το 2011 με πλήρες φάσμα ολοκληρωμένων λύσεων φόρτισης για οικιακή, επαγγελματική ή δημόσια χρήση και ανάπτυξης επιχειρηματικών μοντέλων με συνεργασίες με αυτοκινητοβιομηχανίες, εισαγωγείς αυτοκινήτων, κατασκευαστές ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.

    Η εξέλιξη της τεχνολογίας των αυτοκινήτων και των μπαταριών έχει καταστήσει πλέον την ηλεκτροκίνηση μια απτή πραγματικότητα, η οποία αλλάζει ριζικά τα δεδομένα της αυτοκίνησης. Οι συσκευές φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων μπορούν να εγκατασταθούν:
    στους υφιστάμενους ή υπό αδειοδότηση στεγασμένους ή υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων, στα υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, και στα υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση δημόσια και ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο.

    Σχετικά με τα Συνεργεία & την Ηλεκτροκίνηση τόνισε χαρακτηριστικά «…Τα Η/Ο χρειάζονται πολύ λιγότερες εργασίες συντήρησης, Υπολογίζεται κατά μέσο όρο 40% – 60% χαμηλότερο κόστος συντήρησης σε σχέση με τη συντήρηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες, Κυριότερη αιτία συντήρησης είναι  η πτώση των στοιχείων της μπαταρίας (αναλόγως της χρήσης / συμπεριφοράς επαναφόρτισης υπολογίζεται ότι θα διατηρηθεί σε καλό επίπεδο 150.000 χλμ.), Σημαντικό το κόστος αντικατάστασης ολόκληρης ή στοιχείων μπαταρίας και η Δεύτερη ζωή των μπαταριών … ενώ  η μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης είναι απλώς θέμα χρόνου.»

    Κλείνοντας τόνισε ότι η ηλεκτροκίνηση θα επηρεάσει θετικά  την καθημερινότητα μας, θα συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών ρύπων με απεξάρτηση από τους θερμικούς κινητήρες και τα ορυκτά καύσιμα.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα