More

    TESLA – Η εταιρεία που βάζει το θεμέλιο λίθο της Ηλεκτροκίνησης στην άλλη άκρη του Ατλαντικού!

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     

    Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ κάνει μία ακτινογραφία στις τεχνολογικές καινοτομίες της Tesla, μιας εταιρείας που σίγουρα με το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών Giga factory αποτελεί έναν από τους κορυφαίους διεθνείς πρωταγωνιστές στον τομέα της Ηλεκτροκίνησης.

    Είναι η εταιρεία που θα αλλάξει για πάντα το αυτοκίνητο όπως το ξέραμε. Αυτή που θα θέσει ταφόπλακα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ενός αυτοκινήτου που σίγουρα με το σπορτίβ χαρακτήρα του δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. 

    Mετάδοση κίνησης

    Το προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Tesla προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις. Σε αντίθεση με έναν βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης με εκατοντάδες κινούμενα μέρη, τα ηλεκτρικά μοτέρ της Tesla διαθέτουν ένα μόνο κινούμενο κομμάτι: το στροφείο. Σαν αποτέλεσμα, η επιτάχυνση του Model S είναι ακαριαία, αθόρυβη και ομαλή.

    tesla 15b

    Πατώντας το γκάζι σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα το Model S ταξιδεύει με 100 χλμ/ώρα, χωρίς δισταγμό, και δίχως μια στάλα βενζίνης. Το Model S αποτελεί μια επανάσταση στην μηχανική της αυτοκίνησης.

    Ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς

    Το Model S με δύο μοτέρ, είναι μια κατηγορηματική βελτίωση στα συμβατικά συστήματα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Με δύο μοτέρ, ένα στο μπροστινό μέρος και ένα στο πίσω, το Model S ελέγχει ψηφιακά και ανεξάρτητα την ροπή στους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς. Το αποτέλεσμα είναι απαράμιλλος έλεγχος της πρόσφυσης σε όλες τις οδηγικές συνθήκες.

    Τα συμβατικά αυτοκίνητα με κίνηση σε όλους τους τροχούς χρησιμοποιούν σύνθετους μηχανικούς συνδέσμους για να κατανείμουν την ισχύ από έναν κινητήρα σε όλους τους τροχούς. Αυτό θυσιάζει την αποδοτικότητα για χάρη της πρόσφυσης σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Σε αντίθεση, κάθε μοτέρ του Model S είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και περισσότερο αποδοτικό σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς, παρέχοντας ταυτόχρονα βελτιωμένη εμβέλεια και ταχύτερη επιτάχυνση.


     tesla 5

    AWD (κίνηση στους 4 τροχούς)


    tesla 4

     AWD με διπλό μοτέρ πίσω


     tesla 3

    Πίσω κίνηση με διπλό μοτέρ


     Το Model S Performance διατίθεται με στάνταρ Διπλό Μοτέρ κίνησης σε όλους τους τροχούς, συνδυάζοντας το υψηλής επίδοσης πίσω μοτέρ με ένα υψηλής απόδοσης μπροστινό μοτέρ ώστε να καταφέρνει επιταχύνσεις supercar, από 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα.

    H Tesla Motors ανακοίνωσε πρόσφατα τρία πράγματα:

    1. Μια βασική έκδοση Model S με μπαταρία 70 kWH με ένα πίσω μοτέρ για 70.000 δολ.
    2. Νέα μεγαλύτερη μπαταρία 90 kWH που προσφέρεται ως αναβάθμιση στα μοντέλα με 85 kWH για 3.000 δολ. Δείτε σχετικό άρθρο μας
    3. Ακούσατε ποτέ για το “Insane mode” στο οποίο η άμεση επιτάχυνση από στάση κολλάει τους επιβάτες στο κάθισμα;

    tesla 12

    Mε το νέο “Ludicrous Mode” τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα

    tesla 1

    tesla 9

    tesla 10

    Αυτόματος Πιλότος (Auto Pilot)

    Ο Αυτόματος πιλότος επιτρέπει στο Model S να κατευθύνεται εντός μιας λωρίδας κυκλοφορίας, να αλλάζει λωρίδα κυκλοφορίας με ένα απλό άγγιγμα στο φλας, και να διαχειρίζεται την ταχύτητα του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας το ενεργό, με επίγνωση της κυκλοφορίας σύστημα cruise control. Ο ψηφιακός έλεγχος των μοτέρ, των φρένων και του συστήματος διεύθυνσης βοηθούν στην αποφυγή μετωπικών και πλευρικών συγκρούσεων και αποτρέπουν επίσης την εκτροπή του αυτοκινήτου εκτός δρόμου. Το Model S μπορεί επίσης να ανιχνεύει για χώρο στάθμευσης, να σας ειδοποιεί πότε κάποιος είναι διαθέσιμος, και να εκτελεί παράλληλη στάθμευση μόλις του δώσετε εντολή.

    tesla 7

    tesla 11

    Τα χαρακτηριστικά του Αυτόματου πιλότου ενεργοποιούνται σταδιακά με αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Η τρέχουσα έκδοση του λογισμικού είναι η 7.0, και προσθέτει αυτόματο έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης και αυτόματη παράλληλη στάθμευση.

    tesla 14

    Αυτόματο σύστημα διεύθυνσης & σύστημα cruise control με επίγνωση της κυκλοφορίας

    tesla 8 Ενεργοί αισθητήρες συνδυασμένοι με συσκευή GPS και ψηφιακούς χάρτες υψηλής ανάλυσης συνθέτουν ένα αμοιβαία επαυξημένο σύστημα που οδηγεί το Model S στον αυτοκινητόδρομο, παραμένοντας στην λωρίδα κυκλοφορίας, ακόμη και όταν υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία με συχνές στάσεις και εκκινήσεις.#

    Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από τον στόλο των Tesla εξασφαλίζουν ότι το σύστημα ενημερώνεται συνεχώς και βελτιώνεται αυτόνομα.

    tesla 6

    Η οθόνη αφής

    tesla 2

    Η οθόνη αφής 17 ιντσών του Model S ελέγχει τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Το άνοιγμα της γυάλινης πανοραμικής οροφής, η παραμετροποίηση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού και η αλλαγή ραδιοφωνικού σταθμού πραγματοποιούνταν όλα με μια απλή κίνηση του χεριού ή ένα άγγιγμα. Η οθόνη αφής, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα χειριστήρια ελέγχου στο τιμόνι ενσωματώνουν απρόσκοπτα την ψυχαγωγία, την πλοήγηση, την επικοινωνία και χειριστήρια του χώρου των επιβατών και πληροφορίες για το αυτοκίνητο.

    Έξυπνη αερανάρτηση

    Το σύστημα της έξυπνης αερανάρτησης ρυθμίζει αυτόματα την σκληρότητα για μέγιστες επιδόσεις και οδήγηση ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου ή το φορτίο. Με επίγνωση της τοποθεσίας, η αερανάρτηση αυτόματα επαναφέρει τις χειροκίνητες ρυθμίσεις κάθε φορά που πλησιάζει σε προηγούμενες συντεταγμένες του GPS, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για δρόμους με απότομες κλίσεις.

    tesla 13

    Θα παραμείνουμε συνακόλουθοι της τεχνολογίας Τesla και όλων των τεχνολογικών εξελίξεων από την μια άκρη του Ατλαντικού μέχρι την Γηραιά ήπειρο καθότι οι εξελίξεις γράφονται…και υλοποιούνται.

     


     

    banner-photo-album-2016-2017

    Μία Ειδική Έκδοση που πρέπει να έχετε στη συλλογή σας… 

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα