More

    Πώς συγκρίνεται ένα Tesla Model 3 με τη BMW 4 Series Sedan;

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Γράφει ο Hagrinas Mivali

    Υπήρξαν δύο φορές που άφησε το Model 3 του στο κέντρο σέρβις της Tesla και τις δύο φορές, μου έδωσαν ως αυτοκίνητο αντικατάστασης μια νέα BMW 430c. Αυτό που ο Hagrinas Mivali περιγράφει ότι έγινε αμέσως αντιληπτό ήταν η έλλειψη ισχύος και η έλλειψη απόκρισης της BMW. Εκείνη την εποχή, το Model 3 ήταν νέο στην αγορά και γινόταν πολύς λόγος γι’ αυτό χρησιμοποιώντας μια οθόνη για τον έλεγχο τόσο πολύ.

    «Με την BMW, έφυγα χωρίς να το πολυσκεφτώ και σύντομα συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να είχα καταλάβει τα πράγματα πριν απομακρυνθώ, επειδή η εργονομία δεν ήταν διαισθητική.
    Η πρώτη φορά ήταν μια βροχερή μέρα και ήταν σαφές ότι οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες της BMW δεν λειτουργούσαν καλά. Η επιτάχυνση ήταν υποτονική και σε αντίθεση με την άμεση απόκριση του Tesla, το να βάλω το πόδι μου κάτω στην BMW δεν έκανε τίποτα, ακολούθησε μια σύντομη καθυστέρηση, ακολουθούμενη από ένα δυνατό βρυχηθμό του κινητήρα και κακή επιτάχυνση.

    Ένα άλλο πρόβλημα ήταν ότι δεν είχε σχεδόν καθόλου χώρο φόρτωσης και δεν θα ήταν πρακτικό ως καθημερινό όχημα.

    Όταν το επέστρεψα, το άτομο εκεί (που ήταν στην πραγματικότητα υπάλληλος της Enterprise, όχι υπάλληλος της Tesla) μου είπε ότι είχε πάντα την ίδια αντίδραση και οι πελάτες ήταν πολύ χαρούμενοι που είχαν πίσω το Tesla τους.

    Δεν θα ήθελα να αποδεχθείτε την άποψή μου και θα σας παρότρυνα να δοκιμάσετε τη BMW και το Tesla και να το διαπιστώσετε μόνοι σας. Δεν προσπαθώ να επικρίνω την BMW εδώ ή να κάνω μια γενική δήλωση για τη σειρά των αυτοκινήτων της, αλλά πιστεύω ότι οι άνθρωποι που θα δοκιμάσουν και τα δύο θα βρουν μια σαφή διαφορά.

    Δεν με εξέπληξε το γεγονός ότι η Tesla θα είχε την Enterprise να κρατήσει τις BMW στην παρτίδα της Tesla για να τις χρησιμοποιήσει ως δανειστές. Θα εκπλαγώ πολύ αν ένα κέντρο σέρβις της BMW δάνειζε ένα Μοντέλο 3 σε έναν ιδιοκτήτη της σειράς BMW 4 που βρισκόταν για σέρβις.

    Παρεμπιπτόντως, μια από τις επισκέψεις ήταν να αναβαθμιστεί η ανάρτησή μου. Η Tesla το επανασχεδίασε μετά την κατασκευή του αυτοκινήτου μου, μου άρεσε περισσότερο η οδήγηση του νέου και η Tesla μου πρόσφερε μια δωρεάν αναβάθμιση. Δεν είχαν καμία υποχρέωση να το κάνουν και δεν ήταν θέμα εγγύησης ή ελάττωμα.

    Το άλλο οφειλόταν σε ψευδή προειδοποίηση για αερόσακο. Η Tesla αντικατέστησε το κάλυμμα του αερόσακου με ένα άλλο. Αλλά μου έδωσαν ένα δανεικό αυτοκίνητο προτού το διαγνώσουν, επειδή δεν ήθελαν να διακινδυνεύσω να οδηγήσω σε ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να είχε πρόβλημα αερόσακου. Έτσι πήρα μια BMW 4 για δεύτερη φορά και δεν ήταν καλύτερη από την πρώτη φορά».

    Πηγήquora.com

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Προηγούμενο άρθροΈργο eTaxi Austria
    Επόμενο άρθροΤεχνικό Σεμινάριο στο VW ID.4 & ID.3

    Σχετικά Άρθρα