More

    Ισπανία: Ο Πρώτος Μεσογειακός Διάδρομος για 100% Ηλεκτρικές Βαριές Μεταφορές

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το έργο περιλαμβάνει την αγορά και χρήση βαρέων φορτηγών, την ανάπτυξη καινοτόμων υποδομών φόρτισης πολύ υψηλής ισχύος (με φορτιστές έως 1 MW) και την ανάπτυξη ενός έξυπνου δικτύου.

    Η Iberdrola ηγείται του έργου που θα αναπτύξει τον πρώτο Μεσογειακό Διάδρομο για βαριές οδικές μεταφορές, 100% ηλεκτρικές, μαζί με την εταιρεία μεταφορών και εφοδιαστικής Disfrimur και την εταιρεία Ingeteam που ειδικεύεται στα ηλεκτρονικά ισχύος.

    Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει τρεις τομείς δράσης:

    • Την αγορά και χρήση βαρέων φορτηγών βάρους έως 40 τόνων, 100% ηλεκτρικών.
    • Την ανάπτυξη της δημόσιας υποδομής φόρτισης, τόσο με την εγκατάσταση σημείων φόρτισης στις βάσεις logistics της Disfrimur – που θα διαθέσιμα για δημόσια χρήση, όσο και σε άλλους σταθμούς εξοπλισμένους με φορτιστές πολύ υψηλής ισχύος που θα είναι διαθέσιμοι για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
    • Την ανάπτυξη ενός ευφυούς ηλεκτρικού δικτύου για την εξυπηρέτηση αυτών των φορτιστών, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση.

    Το έργο θα δημιουργήσει τον πρώτο Μεσογειακό Διάδρομο για 100% ηλεκτρικές βαριές μεταφορές, ο οποίος θα περνάει από την περιοχή της Μούρθια και τις Κοινότητες της Βαλένθια, αν και ο στόχος των υποστηρικτών του περιλαμβάνει την επέκτασή του στους υπόλοιπους εμπορευματικούς διαδρόμους της χώρας στα επόμενα χρόνια.

    Οι σταθμοί φόρτισης θα τοποθετηθούν στα κέντρα logistics της Disfrimur στη Sangonera La Seca (Μούρθια) και στο San Isidro (Αλικάντε). Στη συνέχεια, ο πρώτος Μεσογειακός Ηλεκτρικός Διάδρομος θα συνέχιζε την ανάπτυξή του με την τοποθέτηση φορτιστών καθ ‘οδόν και σε άλλες βάσεις logistics της Disfrimur, καλύπτοντας ολόκληρη τη διαδρομή Benicarló (Castellón) – Puerto Lumbreras (Murcia).

    Συνολικά θα δημιουργηθούν πάνω από 450 χιλιόμετρα εμπορευματικών διαδρομών χωρίς εκπομπές καυσαερίων.

    Η πρωτοβουλία αυτή είναι επίσης πρωτοπόρος στην ανάπτυξη και χρήση φορτιστών πολύ υψηλής ισχύος, έως 1 MW, μια τεχνολογία που βρίσκεται στη διαδικασία τυποποίησης. Η ανάπτυξη αυτών των σημείων φόρτισης θα ακολουθήσει το μελλοντικό πρότυπο MCS (Megawatt Charging System), που αποσκοπεί στη ταχεία φόρτιση βαρέων οχημάτων, όπως φορτηγών ή λεωφορείων. Με αυτό το πρότυπο, τα οχήματα με μπαταρίες χωρητικότητας 200-600 kWh θα μπορούν να φορτιστούν σε 20-30 λεπτά. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, η τάση φόρτισης θα αυξηθεί στα 1.500V και η ένταση του ρεύματος πάνω από 1.000Α.

    Αυτός ο τύπος υποδομής θα επιτρέψει τις πολύ υψηλές ταχύτητες φόρτισης καθ ‘οδόν, που είναι απαραίτητες για την ηλεκτροκίνηση των εμπορευματικών μεταφορών μεγάλων αποστάσεων ή για τις υπηρεσίες διανομής εμπορευμάτων όλο το 24ωρο. Με αυτόν τον τρόπο, η πρωτοβουλία – που παρουσιάστηκε στο πρόγραμμα the Next Generation EU – αποτελεί σημείο αναφοράς για τη χρήση φορτιστών πολύ υψηλής ισχύος, που θα φέρουν επανάσταση στις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.

    spain 1st mesogeian road

    Συμμαχίες και συνολικές δυνατότητες

    Για την ανάπτυξη αυτού του έργου, η Iberdrola δημιούργησε συμμαχίες, οι οποίες της επιτρέπουν να προσθέσει ικανότητες από τον τομέα των μεταφορών, με την Disfrimur, και με την Ingeteam ως προς τα ηλεκτρονικά ισχύος. Η Ingeteam θα είναι υπεύθυνη για την κατασκευή των νέων φορτιστών πολύ υψηλής ισχύος. Το Ινστιτούτο Transport & Environment , από την πλευρά του, θα συνεργαστεί ως προς την ανάλυση και την τεχνική τεκμηρίωση αυτής της πρότασης.

    Η Iberdrola θα αναπτύξει νέες έξυπνες λύσεις για τις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης για τις βαριές οδικές μεταφορές, συμπεριλαμβανομένου του έργου εγκατάστασης των φορτιστών πολύ υψηλής ισχύος, οι οποίοι θα παρέχουν υπηρεσίες φόρτισης στα ηλεκτρικά φορτηγά στον ηλεκτρικό διάδρομο, καθώς και τη λειτουργία και τη συντήρησή τους.

    Η Ingeteam, από την πλευρά της, θα είναι η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή και προμήθεια αυτού του τύπου φορτιστών πολύ υψηλής ισχύος.

    Η πρωτοβουλία θα απαιτήσει επίσης την ανάπτυξη μιας ευφυούς υποδομής ηλεκτρικού δικτύου για την εξυπηρέτηση αυτών των φορτιστών, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση, η οποία θα παρέχεται από την εταιρεία διανομής της Iberdrola, την i-DE. Σε αυτά τα έργα, η εταιρία διανομής θα συμβάλλει ως διαμεσολαβητής των ενεργειακών έργων, συμβουλεύοντας, μεταξύ άλλων, σχετικά με τη βέλτιστη επιλογή των τοποθεσιών της  υποδομής.

    Επενδύσεις για την επιτάχυνση της απαλλαγής από τον άνθρακα και την οικονομική επανενεργοποίηση
    Η Iberdrola συνεχίζει να ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση των μεταφορών, στη στρατηγική μετάβασής της προς μια οικονομία χωρίς άνθρακα, ως βασικό μοχλό για τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων και της ρύπανσης, καθώς και για την πράσινη ανάκαμψη της οικονομίας και της απασχόλησης.

    Η εταιρεία αναπτύσσει ένα σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας, το οποίο προβλέπει την εγκατάσταση σχεδόν 150.000 σημείων φόρτισης, τόσο σε σπίτια όσο και σε εταιρείες, καθώς και σε αστικούς δρόμους, σε πόλεις και στους κύριους αυτοκινητόδρομους τα επόμενα χρόνια.

    Για να γίνει αυτό, η εταιρεία ξεκίνησε ένα ιστορικό επενδυτικό σχέδιο ύψους 150.000 εκατομμυρίων ευρώ για την επόμενη δεκαετία -75.000 εκατομμύρια ευρώ έως το 2025-, με το οποίο θα τριπλασιάσει την παραγωγή της σε ηλεκτρική ενέργεια από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε σχεδόν 100.000 MW, θα διπλασιάσει τα στοιχεία του δικτύου της και θα εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες της ενεργειακής επανάστασης που αντιμετωπίζουν οι μεγάλες οικονομίες του κόσμου.

    Μετά από επενδύσεις 120.000 εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία είκοσι χρόνια, η Iberdrola είναι ηγέτης στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας με ισχύ μεγαλύτερη από 35.000 MW εγκατεστημένη ανά τον κόσμο, ένας όγκος που καθιστά το πάρκο παραγωγής της ένα από τα καθαρότερα στον τομέα της ενέργειας.

    Η επενδυτική στρατηγική της εταιρίας στην καθαρή ενέργεια και τα δίκτυα θα οδηγήσει την Iberdrola στο να γίνει μια Ευρωπαϊκή εταιρία ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2030.

    Πηγή: https://www.iberdrolaespana.com/

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα