More

    Αποτελέσματα της Έρευνας (Poll) με θέμα: Η Ηλεκτροκίνηση στην “Πρίζα”;

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    2 διαφορετικές κατηγορίες κοινού ψήφισαν σε 2 διαφορετικά portal με διαφορετικά αποτελέσματα.

    Η μία και μοναδική ερώτηση της έρευνας ήταν η ακόλουθη: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από τα μέτρα του Σχ. Νόμου για την Ηλεκτροκίνηση;

    Στο www.tosynergeio.gr ένα B2B portal οι επισκευαστές ψήφισαν ισομοιρασμένα με το λίγο να κερδίζει με μικρή διαφορά και να βρίσκεται στο 29,3%.

    Συνολικά ψήφισαν 1852 άτομα μέχρι την λήξη της έρευνας.

    Αποτελέσματα

    apotelesmata poll1

    α) Καθόλου Ψήφοι: 481, Ποσοστό (26,0%)
    β) Λίγο Ψήφοι: 543, Ποσοστό (29,3%)
    γ) Αρκετά Ψήφοι: 466, Ποσοστό (25,2%)
    δ) Πάρα Πολύ Ψήφοι: 362, Ποσοστό (19.6%)

    Αν και φαίνεται ότι τα αποτελέσματα δεν έχουν ικανοποιήσει τον συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο το καταναλωτικό κοινό έχει μια λίγο διαφορετική άποψη.

    Στο www.futuremobility.gr ένα B2C portal οι καταναλωτές ψήφισαν διαφορετικά με το αρκετά να κερδίζει με αισθητά μεγαλύτερη διαφορά και να βρίσκεται στο 34.2%.

    Συνολικά ψήφισαν 1618 άτομα μέχρι την λήξη της έρευνας.

    Στην ίδια ερώτηση “Πόσο ευχαριστημένοι είστε από τα μέτρα του Σχ. Νόμου για την Ηλεκτροκίνηση;” τα αποτελέσματα ήταν:

    apotelesmata poll2

    α) Καθόλου Ψήφοι: 248, Ποσοστό (15.3%)
    β) Λίγο Ψήφοι: 470, Ποσοστό (29%)
    γ) Αρκετά Ψήφοι: 553, Ποσοστό (34.2%)
    δ) Πάρα πολύ Ψήφοι: 347, Ποσοστό 21.4%

     WEB BANNER SKAMA

    Τα συμπεράσματα της έρευνας

    Ποια είναι τα συμπεράσματα της έρευνας που διεξήγαγε η επιστημονική μας ομάδα γενικότερα;

    • Η κοινή γνώμη δεν έχει πειστεί από το κυβερνητικό έργο για την επερχόμενη Ηλεκτροκίνηση
    • Οι επιδοτήσεις κρίθηκαν μικρές έως αδύναμες καθώς υπάρχει έντονη οικονομική δυσπραγία και υστέρηση εσόδων στον Έλληνα καταναλωτή. Εξάλλου βιώνουμε μια περίοδο Κυβερνητικών επιδοτήσεων και δανειοδοτήσεων εργαζομένων και Επιχειρήσεων αντίστοιχα.
    • Η επικοινωνιακή καμπάνια μάλλον δεν ήταν επαρκής εν τω μέσω της πανδημίας του Κοροναϊού γι’ αυτό και διαπιστώνουμε σε τηλεφωνικές συζητήσεις ότι επικρατεί μια σχετικά μεγάλη αδιαφορία μέχρι την πραγματική διείσδυση της Ηλεκτροκίνησης
    • Το timing σίγουρα δεν είναι το καλύτερο δυνατό εν τω μέσω καλοκαιριού. Ο Οκτώβρης μήνας εκθέσων Αυτοκινήτου σίγουρα θα σηματοδοτούσε ένα καλύτερο χρόνο.
    • Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα από όλες τις μάρκες ή και επάρκεια σε μοντέλα Ηλεκτρικών Οχημάτων.
    • Δεν υπάρχουν μέχρι τώρα οι απαραίτητες επαρκείς υποδομές κάτι που φρενάρει ακόμη παραπάνω την Ηλεκτροκίνηση.
    • Τα οικονομικά κίνητρα και τα 100 εκ. ευρώ είναι ένα πρώτο βήμα όμως και πάλι δεν φαίνεται να πείθουν για τις απαραίτητες επιδοτήσεις ενός ικανού αριθμού οχημάτων
    • Υπολειπονται οι σχετικές ΚΥΑ για να προσδιορίσουν το τρόπο που θα δοθούν αυτές οι επιδοτήσεις.
    • Επονται επίσης οι ΚΥΑ για τις πιστοποιήσεις του επισκευαστικού κλάδου στην Υψηλή Τάση ως τεχνίτης Ηλεκτροκίνησης, – Πιστοποίηση των ελεγκτών των ΙΚΤΕΟ καθώς και των ανακυκλωτηρίων που θα διασφαλίζουν την ασφαλή συντήρηση και επισκευή, κυκλοφορία ή και διάλυση των οχημάτων αυτών.

    Ηδη κάποια συστήματα είναι έτοιμα για την συλλογή μπαταριών Υψηλής Τάσης

    Εν αναμονή όλων αυτών, καθώς και της ΚΥΑ που θα εισάγει την Ηλεκτροκίνηση στο ευαίσθητο κομμάτι της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα