More

    Ξεκινά η μαζική παραγωγή του ΜΑΝ Lion’s City 18 E, μέσα στο 2021

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το Lion’s City 18 E της MAN είναι έτοιμο. Οι διαδικασίες πωλήσεων του 18 μετρου αρθρωτού ηλεκτρικού λεωφορείου της MAN ξεκίνησαν τον Απρίλιο του 2020.

    Τα κύρια του χαρακτηριστικά είναι:

    • Ικανότητα μεταφοράς έως και 120 επιβατών
    • Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες τοποθετημένοι σε δύο κινητήριους άξονες
    • Αυτονομία έως 200 km (και έως 270 km υπό ευνοϊκές συνθήκες)
    • Χωρητικότητα μπαταριών 640 kWh.

    Τα πρώτα λεωφορεία επίδειξης θα κάνουν πρεμιέρα στους δρόμους της Βαρκελώνης και της Κολωνίας το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

    Εν των μεταξύ, τα πρώτα, μαζικής παραγωγής, λεωφορεία MAN Lion’s City E των 12 μέτρων πρόκειται να παραδοθούν στους κατόχους τους το τέταρτο τρίμηνο του 2020.

    Το πλήρως ηλεκτρικό Lion’s City E της ΜΑΝ στην αρθρωτή έκδοση των 18 μέτρων θα ακολουθήσει περίπου έξι μήνες αργότερα και η μαζική του παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2021.

    Τον Δεκέμβριο του 2019, στο Αμβούργο, η MAN Truck & Bus παρέδωσε τα πρώτα δύο ηλεκτρικά λεωφορεία 12 μέτρων στις εταιρίες Hamburger Hochbahn και Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein για καθημερινή χρήση στο λιμάνι της πόλης. Η δεύτερη εταιρία έκανε την πρώτη της παραγγελία για 17 ηλεκτρικά λεωφορεία.

    13 οχήματα δοκιμών (μήκους 12 μέτρων) θα χρησιμοποιηθούν σε πραγματικές συνθήκες ως μέρος του οδικού χάρτη για την ηλεκτρική κινητικότητα της γερμανικής εταιρίας. Στη διάρκεια του 2020, ένας στόλος 15 ηλεκτρικών λεωφορείων συνολικά θα μεταφέρει επιβάτες σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Πρόκειται για τη Γερμανία, την Ισπανία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο και τη Γαλλία.

    Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος δοκιμών, η MAN θα παραδώσει επίσης από ένα ηλεκτρικό λεωφορείο 18 μέτρων MAN Lion’s City 18 E στους μεταφορείς Kölner Verkehrs-Betriebe AG (KVB) στην Κολωνία και Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) στην Βαρκελώνη της Ισπανίας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.

    Στο MAN Lion’s City 18 E, η πλήρως ηλεκτρική μετάδοση κίνησης, που περιλαμβάνει δύο κεντρικούς ηλεκτρικούς κινητήρες τοποθετημένους στον δεύτερο και τρίτο άξονα, αποδίδει ισχύ 320 kW και διαθέτει μέγιστη ισχύ των 480 kW.

    paraggi lion2

    Ένα σύστημα μπαταριών ιόντων λιθίου (NMC) που έχει χωρητικότητα 640 kWh τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια αυτούς τους κινητήρες. Οι μπαταρίες διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας που έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση σε αστικά λεωφορεία. Το MAN Lion’s City 18 E διαθέτει αυτονομία 200 km (και έως 270 km σε ευνοϊκές συνθήκες) για όλη τη διάρκεια ζωής των μπαταριών.

    Υπάρχουν συνολικά οκτώ μπαταρίες, οι οποίες είναι τοποθετημένες στην οροφή του αρθρωτού λεωφορείου. Οι μπαταρίες βρίσκονται μακριά από το πίσω μέρος του οχήματος, το οποίο είναι μια περιοχή με υψηλότερο κίνδυνο σύγκρουσης. Οι μπαταρίες φορτίζονται στο αμαξοστάσιο χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο φόρτισης Combined Charging System (CCS).

    Με μέση ισχύ φόρτισης 100 kW και μέγιστη ισχύ έως 150 kW, το αρθρωτό λεωφορείο μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε λιγότερο από τέσσερις ώρες. Το λεωφορείο δεν διαθέτει σύστημα ταχείας φόρτισης μέσω παντογράφου στην οροφή του.

    Οι δύο κινητήριοι άξονες του MAN Lion’s City 18 E συγχρονίζονται ηλεκτρονικά και βοηθούν επίσης στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αρθρωτού λεωφορείου καθώς ενισχύουν σταθερότητα και το επίπεδο ασφάλειας του οχήματος.

    Επιπλέον, το ηλεκτρικό αρθρωτό λεωφορείο διαθέτει σύστημα ελέγχου έναντι του διπλώματος (anti-jackknifing) και σύστημα ελέγχου της γωνίας στροφής, βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την σταθερότητα της οδήγησης.

    Οι κρίσιμες καταστάσεις διπλώματος μπορούν να αποφευχθούν εκ των προτέρων, καθώς η ροπή κίνησης μπορεί να κατανεμηθεί επιλεκτικά στους δύο κινητήριους άξονες σύμφωνα με τις συγκεκριμένες συνθήκες που επικρατούν. Επιπλέον, οι δύο κινητήριοι άξονες αυξάνουν τη μέγιστη ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα