More

    Ελληνικής σχεδίασης ελαφρύ Ηλεκτρικό Όχημα Πόλης. Η Κατηγορία L7be καλά κρατεί

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η κατηγορία των ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων πόλης και των micro cars και η διαφοροποίηση του νέου ελαφρού ηλεκτρικού οχήματος πόλης της ASTY Project.

    Τα τελευταία 10 χρόνια τα μικρά οχήματα πόλης είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε με ηλεκτροκινητήρα κερδίζουν μεγάλης αποδοχής απο τους κατοίκους των μεγάλων αλλά και μικρών επιβεβαρυμένων με ρύπους κυρίως πόλεων ανα τον πλανήτη, αλλά επίσης και για την μέγιστη δυσκολία εύρεσης θέσης πάρκινγκ.

    Οι κυβερνήσεις πολλών κρατών και δη οι επιτελείς της Ε.Ε. με ντιρεκτίβες και προγράμματα βιώσιμης αστικής μετακίνησης πιλοτικά αρχικά και επιλεκτικά σε επόμενη φάση, απαγορεύουν την κυκλοφορία όλων των ρυπογόνων αυτοκινήτων στις πόλεις.

    Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως διώχνοντας τα πρώτα και φέρνοντας τα ηλεκτρικά οχήματα θα λύσουν 100% τα προβλήματα των πόλεων, εισαγάγουν όμως νέους τρόπους μετακίνησης που έχουν να κάνουν με τον διαμοιρασμό των οχημάτων, την μαζικοποίηση της κινητικότητας με αυτόνομα ηλεκτρικά ΤΑΞΙ, μικρά Λεωφορεία και VAN με συνδιασμό και των υπολοίπων ΜΜΜ.

    Ετσι πλέον τα μικρά ευέλικτα ηλεκτρικά οχήματα πόλης έχουν ένα επιπλέον πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων συμβατικών αυτοκινήτων να μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα εντός των πόλεων κο.
    Στην εποχή μας ένας οργασμός νέων ηλεκτρικών οχημάτων κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε όλα τα μήκη και πλάτη της γής. Αρκετά δείχνουν με την πρώτη ματιά μία ελκυστική εμφάνιση, άλλα έχουν μεγάλες καμπύλες γραμμές και αεροδυναμική εμφάνιση που έλκουν τον υποψήφιο αγοραστή.

    Όμως όταν μιλάμε για βέλτιστη ευελιξία, εργονομία και πρακτικότητα σε πολύ μικρές διαστάσεις, τότε οι διαστάσεις της καμπίνας των επιβατών αλλά και του αμαξώματος των ηλεκτρικών οχημάτων είναι καθοριστικής σημασίας για την ευρεία διαδοσή τους και αποδοχή από πλήθος κατηγοριών ανθρώπων που ζούν κυρίως στα αστικά κέντρα των πόλεων.

    Σε μία απο τις πολλές διεθνής έρευνες αγοράς για την διάδοση και διείσδηση των ηλεκτρικών οχημάτων στην κινητικότητα εντός πόλης δείχνουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που προτιμούν σε μεγάλο ποσοστό η πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών. Ενα απο αυτά τα χαρακτηριστικά είναι η δυνατότητα να μπορούν να μεταφέρουν προσωπικά μικρα αντικείμενα η κάποια αποσκευή ταξιδίου η ακόμη και ενα καλάθι αγορών απο διάφορες αγορές τους κόσμου.

    Σε γενικές γραμμές στην αγορά των ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων συναντούμε αυστηρά διθέσια οχήματα σχεδόν χωρίς ελάχιστους χώρους αποσκευών η δυνατότητα προσαρμογής τους ανάλογα με την χρήση του κατόχου του.

    Επίσης η μετακίνηση με οικολογικούς όρους δεν μπορεί να συναντάται μονάχα στα αστικά κέντρα των πόλεων αλλά και έξω από αυτές είτε σε επαρχιακές πόλεις, κοινότητες και τουριστικές και παρα θαλάσσιες περιοχές.

    Σε αυτά όμως τα περιβάλλοντα όπου υπάρχουν διαφορετικές εδαφολογικές απαιτήσεις, χωματόδρομοι, βραχώδη και αμμώδη εδάφη η απόσταση του ηλεκτρικού οχήματος απο το εκάστοτε έδαφος αλλά και η ελκτική του δυνατότητα είναι μείζονος σημασίας.

    Σε αυτά τα εδάφη εκτός πόλεων σήμερα υπάρχουν ελάχιστα τέτοια ηλεκτρικά ελαφρά οχήματα που να έχουν κλειστή καμπίνα επιβατών αλλά και αυξημένο ύψος απο το έδαφος και δυνατότητα ηλεκτρικής τετρακίνησης απευθείας σε όλους τους τροχούς!

    Αυτές τις ως ανω παραμέτρους τους εκπληρεί πλήρως το νέο αστικό ηλεκτρικό όχημα της ASTY Project σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

    Η εξωτερική σχεδίαση και εμφάνισή του ισορροπεί μεταξύ μίας μοντέρνας αλλά κυρίως μιάς πρακτικής φόρμας περιορισμένων αλλά ικανοποιητικών διαστάσεων ώστε να κινήται ευέλικτα και εύκολα σε στενούς δρόμους και σοκάκια, αλλά και την αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας με τρείς επιβάτες –οδηγό και 2 επιπλέον άτομα και με δυνατότητα εκμετάλλευσης των διαιρούμενων πίσω καθισμάτων για επιπλέον χώρο αποσκευών η προσωπικών αντικειμένων. Στην επαγγελματική του έκδοση δε, δύναται να χωρά μία ευρω παλέτα διαστάσεων 1.20μ.μήκος με 80 εκατοστά πλάτος.

    Τό όχημα επίσης είναι πλήρες συνδεδεμένο με εξυπνες εφαρμογές πλοήγησης εφαρμογών πληροφόρησης και ελέγχου κατά βούληση απο τον κάτοχό του.

    ellikis sxediasis ilektrokinisi 2

    Το ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα της ASTY project θα διατίθεται σε τρείς βασικές εκδόσεις και σε δύο διαστάσεις : σαν επιβατικό ( 1+2 θέσεων ) σαν επαγγελματικό (1 θέσης) και σαν ανοικτό pick up με μαλακή και σκληρή οροφή.

    Στον extra εξοπλισμό του θα μπορεί να φέρει εσωτερικά κάτω απο το κάθισμα του οδηγού μία ηλεκτρική γεννήτρια επιπλέον φόρτισης των μπαταριών «έκτακτης ανάγκης» που θα διευκολύνει την κίνηση του οχήματος να φτάσει στόν κοντινότερο σταθμό φόρτισης η προορισμό του κατόχου.

    Βασικές Διαστάσεις: πλάτος= 1,35μ. εμπρός 1.40μ πίσω μήκος=2.60μ. μεταξόνιο=1.87μ. ύψος= 1.65μ.

    ellikis sxediasis ilektrokinisi 3

    Η έκδοση pick up με τον χώρο φόρτωσης ευρω παλέτας.

    Του Ηλία Σελέκου
    Exterior Design Director

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα