More

    Η Γερμανία θα προωθήσει την ηλεκτρική κινητικότητα μέσω του Συμβουλίου της ΕΕ

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Γερμανία προφανώς θέλει να χρησιμοποιήσει την Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ για την προώθηση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Εκτός από την υποχρεωτική κατασκευή σταθμών πλήρωσης υδρογόνου, θα προωθηθούν επίσης σταθμοί γρήγορης φόρτισης και ένα ομοιόμορφο σύστημα πληρωμών.

    Την 1η Ιουλίου, η Γερμανία ανέλαβε την Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ για έξι μήνες. Σε αυτήν τη θέση, η Γερμανική κυβέρνηση θέλει να ξεκινήσει ορισμένα έργα κινητικότητας, ειδικά για τη βελτίωση των συνθηκών της αγοράς για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταριών και οχήματα κυψελών καυσίμου.

    Η επικείμενη αναθεώρηση της οδηγίας της ΕΕ για την ανάπτυξη των υποδομών για εναλλακτικά καύσιμα (AFID) φαίνεται προφανώς να αποτελεί σημαντικό μοχλό εδώ, όπως αναφέρεται από το Tagesspiegel Background. Αναφερόμενος στον Klaus Bonhoff, επικεφαλής του τμήματος πολιτικής στο γερμανικό Υπουργείο Μεταφορών, λέει ότι αυτή η αναθεώρηση έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2021. Αλλά τώρα το περιεχόμενο της οδηγίας βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση.

    Μεταξύ άλλων, αυτό θα πραγματοποιηθεί στο εικονικό συνέδριο «Turning the page: the next chapter for electric road transport – Αλλαγή σελίδας: το επόμενο κεφάλαιο για τις ηλεκτρικές οδικές μεταφορές». Εδώ θα συζητήσουν οι εκπρόσωποι της Επιτροπής της ΕΕ, των κρατών μελών της ΕΕ, των ευρωπαϊκών ομάδων συμφερόντων και της βιομηχανίας. «Μόνο με την ηλεκτροκίνηση των μεταφορών, μπορούμε να εξοικονομήσουμε εκατομμύρια τόνους CO₂», λέει ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Andreas Scheuer. «Απαραίτητη προϋπόθεση για αυτό είναι ένα καλά ανεπτυγμένο και διασυνοριακό δίκτυο σταθμών στην Ευρώπη, το οποίο εγγυάται την απλή και γρήγορη επαναφόρτιση».

    Σύμφωνα με τον Bonhoff, ο οποίος ήταν επικεφαλής της ομοσπονδιακής εθνικής οργάνωσης για το υδρογόνο και την τεχνολογία κυψελών καυσίμου – National Organisation for Hydrogen and Fuel Cell Technology (NOW), μέχρι τη μετακίνησή του στο Υπουργείο Μεταφορών, η Γερμανική κυβέρνηση θέλει να εργαστεί για να καταστήσει υποχρεωτική την κατασκευή σταθμών πλήρωσης υδρογόνου για όλες τις χώρες της ΕΕ. Μέχρι στιγμής, 13 χώρες της ΕΕ εκτός της Γερμανίας έχουν δεσμευτεί σε αυτό, αλλά η ισχύουσα οδηγία AFID δεν περιλαμβάνει τέτοια υποχρέωση.

    Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, η Γερμανική κυβέρνηση προφανώς θέλει να συμπεριλάβει τη δημιουργία ενός Πανευρωπαϊκού δικτύου ταχείας φόρτισης με χωρητικότητα φόρτισης τουλάχιστον 150 κιλοβάτ στην αναθεωρημένη οδηγία AFID.

    Σύμφωνα με ένα έγγραφο (Paper) του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Μεταφορών, το οποίο διατίθεται στο Tagesspiegel Background , οι ικανότητες φόρτισης στην γκάμα μεγαβάτ πρέπει να στοχεύονται για επαγγελματικά οχήματα. Σύμφωνα με τον Bonhoff, μόνο αυτές οι υψηλές δυνατότητες θα εξασφαλίσουν τη μελλοντική βιωσιμότητα της υποδομής. Ωστόσο, ένα τέτοιο πρότυπο χρέωσης για φορτηγά δεν υπάρχει ακόμη. Η πρωτοβουλία CCS CharIN εργάζεται επί του παρόντος σε πρότυπα επαγγελματικών οχημάτων που θα επιτρέπουν τη φόρτιση με έως και δύο μεγαβάτ.

    Εκτός από την ανάπτυξη των υποδομών, η Γερμανία θέλει να αντιμετωπίσει ένα άλλο θέμα στο πλαίσιο της Προεδρίας του Συμβουλίου: Η χρέωση στα σημεία φόρτισης. “Εκτός από τη δημιουργία του δικτύου, έχουμε προγραμματίσει πολλά άλλα πράγματα, ειδικά όσον αφορά τη φιλικότητα προς τους πελάτες”, δήλωσε ο Scheuer. «Θέλουμε ένα Πανευρωπαϊκό τυποποιημένο σύστημα πληρωμών για φόρτιση ηλεκτρικής ενέργειας και ανεφοδιασμό υδρογόνου. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών αναφέρεται ότι χρειάζονται κανονισμοί «που επιτρέπουν την εγκατάσταση υποδομών χρέωσης σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ και επιτρέπουν τον εύκολο έλεγχο ταυτότητας και διασφαλίζουν τη διαφάνεια των τιμών και τα ομοιόμορφα συστήματα πληρωμών».

    «Με την ηλεκτρονική περιαγωγή – e-roaming, χρειαζόμαστε κανονισμό που να διασφαλίζει ότι κανένας χειριστής ή χρήστης δεν υφίσταται διακρίσεις ή δεν πρέπει να πληρώσει παράλογο ποσό», δήλωσε ο Bonhoff “Κάθε χρήστης θα πρέπει να μπορεί να χρεώνει οπουδήποτε με το συμβόλαιό του.”

    Ωστόσο, η έκθεση δεν περιέχει αρχικές ενδείξεις για το πώς πρέπει να εφαρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα πληρωμών. Φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη κάποια εμπόδια στο δρόμο για την πρακτική εφαρμογή που πρέπει να ξεπεραστούν.

    Πηγή
    https://www.electrive.com/2020/09/03/germany-to-promote-e-mobility-via-eu-council/

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα