More

    Η Lotus αποκαλύπτει τη μελλοντική αρχιτεκτονική ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Bρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Lotus δημοσίευσε τις αρχικές λεπτομέρειες της προτεινόμενης αρχιτεκτονικής ηλεκτρικών οχημάτων της, που αναπτύχθηκε μέσω του ερευνητικού προγράμματος Project LEVA (Lightweight Electric Vehicle Architecture) που ανακοινώθηκε τον περασμένο Οκτώβριο.

    Η πρωτοβουλία επικεντρώνεται στην επιτάχυνση της ανάπτυξης ελαφρών δομών για την επόμενη γενιά BEV και το αποτέλεσμα είναι, λέει η Lotus, μια πίσω δομή 37% ελαφρύτερη από αυτή του Lotus Emira V6, παρέχοντας ένα σχέδιο για τις μελλοντικές σειρές προϊόντων της εταιρείας.

    Το νέο υποπλαίσιο διαθέτει μια μπαταρία που χρησιμοποιεί κυλινδρικές στοιχεία, σε συνδυασμό με την επιλογή μιας μονής ή διπλής ηλεκτρονικής μονάδας κίνησης (EDU).
    Η δομή έχει επίσης σχεδιαστεί για να είναι αρθρωτή για να φιλοξενεί μια ποικιλία διατάξεων οχημάτων.

    Ανάλογα με την εφαρμογή, θα χρησιμοποιηθεί είτε μια εγκατάσταση μπαταρίας τύπου «μπαούλου» – με χρήση οκτώ ή 12 μονάδων και χωρητικότητας 66 kWh ή 99 kWh – είτε επιδαπέδιο πακέτο τύπου «πλάκας» 66 kWh.

    lotus 2

    Ο Richard Moore, εκτελεστικός διευθυντής μηχανικής, Lotus Cars, σχολίασε:

    “Το Project LEVA και η αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου είναι τέλειες απεικονίσεις της καινοτομίας που συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνει η Lotus. Τα σημερινά EV είναι βαριά σε σύγκριση με τα ισοδύναμα ΜΕΚ τους, επομένως η χρηματοδότηση ARMD βοήθησε τη Lotus να καινοτομήσει νωρίτερα στον κύκλο προϊόντων και να αναπτύξει μια νέα αρχιτεκτονική οχημάτων που στοχεύει το ελαφρύ βάρος και την πυκνότητα απόδοσης από τη σύλληψη. Αντί να αναπτύσσει ένα μόνο όχημα, σημαίνει ότι η Lotus έχει τώρα το «σχεδιασμό» για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων, για μελλοντικά προϊόντα Lotus και για την εταιρεία συμβούλων Lotus Engineering προς εμπορευματοποίηση”.

    Το Project LEVA διευθύνεται από τον μηχανικό Richard Rackham, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού οχημάτων στη Lotus και πιο γνωστό για το έργο του στην ανάπτυξη της αρχιτεκτονικής Lotus Elise από εξελασμένο αλουμίνιο πριν από 25 χρόνια, ο οποίος είπε:

    “Το Project LEVA είναι τόσο επαναστατικό τώρα όσο και η αρχιτεκτονική Elise το 1996. Στο αληθινό πνεύμα Lotus, έχει επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση βάρους σε όλη τη διάρκεια, με έμφαση στην τελική απόδοση, την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια που έχουν σχεδιαστεί στη δομή από την αρχή – για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τη δομή του οχήματος ως περίβλημα μπαταρίας, με ενσωματωμένη EDU, εξαλείφοντας τα υποπλαίσια με μπουλόνι και βελτιστοποιώντας τα εξαρτήματα της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων”.

    lotus 3

    Πηγή: www.enginetechnologyinternational.com

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα