More

    Η Toyota Gazoo Racing γίνεται “πράσινη”

    Η TGR παρουσίασε δύο πρωτότυπα Corolla στο Tokyo Auto Salon: ένα τροφοδοτούμενο με υδρογόνο και ένα ηλεκτροκίνητο.

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Toyota έχει καταστήσει πολύ σαφές ότι ένας από τους κύριους στόχους της ως αυτοκινητοβιομηχανία είναι να προσφέρει περισσότερες επιλογές ουδέτερες από άνθρακα στην πελατεία της. Δεν είναι μια διαδικασία που συμβαίνει σε ένα βράδυ, και στην αποστολή της να παραδώσει μια πιο καθαρή σειρά οχημάτων, παίρνει το θάρρος να μετατρέψει ένα παλαιότερο, θρυλικό μοντέλο ώστε να επιστήσει την προσοχή στις τεχνολογικές της προσπάθειες.

    Στο Tokyo Auto Salon 2023, η Gazoo Racing της Toyota παρουσίασε ένα ζευγάρι αριστοτεχνικά τροποποιημένων Corolla από τα μέσα της δεκαετίας του ’80, με aftermarket προσαρμογές που ταιριάζουν στο ύφος των κατασκευών που ονειρεύονται οι λάτρεις του είδους. Η ενδιαφέρουσα ανατροπή σε αυτό το δίδυμο είναι ότι το ένα κινείται με υδρογόνο ενώ το άλλο με ηλεκτρική ενέργεια.

    Το AE86 BEV Concept βασίζεται στη διατήρηση όσο το δυνατόν περισσότερο του αυθεντικού οδηγικού πνεύματος του 8-6, αλλά καταργεί τον αρχικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα και βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα Tundra HEV και πολλές μπαταρίες Prius PHEV. Οι μηχανικοί έκαναν ό,τι μπορούσαν για να διατηρήσουν μια σωστή ισορροπία που ταιριάζει με τα αρχικά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.

    Κάτω από το καπό, θα παρατηρήσετε ότι αυτή η μετατροπή έχει γίνει εξαιρετικά καλά. Όλα αποκτούν μια πρωτότυπη εργοστασιακή εμφάνιση και αίσθηση μέσα στο φινιρισμένο χώρο του κινητήρα και τίποτα δεν φαίνεται κολλημένο ή εκτός θέσης, ενώ η ανάρτηση Cusco κρυφοκοιτάει μέσα από τους πύργους κρούσης.

    Τα πίσω καθίσματα αφαιρέθηκαν και τοποθετήθηκε ένα κλουβί Cusco, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του πίσω καθίσματος και του χώρου φόρτωσης είναι πλέον κατειλημμένο με ένα τεράστιο περίβλημα από λαμαρίνα που καλύπτει τις μπαταρίες. Το βάρος της κατασκευής είναι στρατηγικά τοποθετημένο στο μέσο του αμαξώματος για να βοηθήσει στην κατανομή βάρους μπροστά και πίσω.

    Κάτω από το καπό του H2 Concept θα δείτε πως ο 4AGE είναι ακόμα στη θέση του, σε εξαιρετική κατάσταση, μέσα σε ένα πεντακάθαρο χώρο κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας παρέχει μόνο ένα μικρό μέρος της ισχύος και αυτό που η Toyota περιγράφει ως “τα ελκυστικά σημεία του ήχου και των κραδασμών από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης”.

    Τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου, οι σωλήνες καυσίμου και τα μπουζί έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο. Παράξενο. Ένα πάνελ από ανθρακονήματα με παράθυρα Lexan δείχνει ένα ζευγάρι δεξαμενές καυσίμου υδρογόνου από το σεντάν υδρογόνου Toyota Murai. Αυτή η έκδοση μοιάζει περισσότερο με ένα αγωνιστικό όχημα απογυμνωμένο από την επένδυση στην καμπίνα των επιβατών, τα δεσίματα του κλωβού ασφαλείας και τη βαλβίδα Wilwood του πίσω φρένου τοποθετημένη κοντά στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων.

    Και τα δύο πρωτότυπα διαθέτουν κλασικές ζάντες Watanabe και τη χαρακτηριστική διχρωμία, ενώ και τα δύο χρησιμοποιούν καθίσματα Bride και λουριά Cusco που έχουν επισκευαστεί πλήρως με χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

    Αυτά τα πρωτότυπα οχήματα σίγουρα θα ενοχλήσουν αρκετούς, καθώς η αγορά μεταχειρισμένων AE86 γίνεται ολοένα και πιο σπάνια και η τιμολόγηση είναι απολύτως επώδυνη, αλλά αν πρόκειται να συνδυάσετε ιδέες καθαρών οχημάτων με ένα κλασικό αμάξωμα, αυτά τα απολύτως παρθένα παραδείγματα είναι ο σωστός τρόπος για να το κάνετε .

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα