More

    Νέο Fiat Hybrid 500 Launch Edition

    Το εμβληματικό αυτοκίνητο πόλης γίνεται υβριδικό.

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το εμβληματικό αυτοκίνητο πόλης γίνεται υβριδικό και προσθέτει μια “πράσινη πινελιά” στην εμφάνισή του. Το Fiat 500 εγκαινιάζει την υβριδική του ιστορία με το αποκλειστικό χρώμα «πράσινο Dew», τις πρωτοποριακές επενδύσεις καθισμάτων από νήμα Seaqual® το οποίο προέρχεται εν μέρει από πλαστικό που συλλέγεται από τη θάλασσα καθώς και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου έως και 20%.

    Το Fiat 500 γίνεται το πρώτο ήπιο υβριδικό μικρό αυτοκίνητο της Fiat Chrysler Automobiles χάρη σε ένα νέο ηλεκτροκίνητο βενζινοκινητήρα. Είναι ένα αυτοκίνητο Hatchback, με 3 πόρτες και 4 θέσεις.

    Στην καρδιά των νέων 500 Hybrid και Panda Hybrid βρίσκεται ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 1,0 λίτρων FireFly που παράγει 70 ίππους, με επιδόσεις 0 έως 100 km/h σε 13,8 δευτερόλεπτα, μέγιστη τελική ταχύτητα 167 km/h, απόλυτο βάρος 955 kg. Η ισχύς μεταδίδεται στο δρόμο από την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (FWD) με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

    Στο θέμα των λεπτομερειών του πλαισίου υπεύθυνο για το κράτημα στο δρόμο, τη συμπεριφορά χειρισμού και την οδηγική άνεση, διαθέτει ανεξάρτητα γόνατα McPherson με σπειροειδή Ελατήρια στην μπροστινή ανάρτηση και ημι-ανεξάρτητα με σπειροειδή Ελατήρια στην πίσω ανάρτηση. Τα μεγέθη των στοκ ελαστικών είναι 185/55 σε ζάντες 15 ιντσών μπροστά και 185/55 σε ζάντες 15 ιντσών πίσω. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκους μπροστά και ταμπούρα πίσω.

    Δεν μπορείτε να το συνδέσετε και να το φορτίσετε.

    Δεν μπορεί να κινηθεί με ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό που έκανε η Fiat είναι στην ουσία πιο κοντά στο «υβριδικό» σύστημα του Suzuki Ignis. Κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, υπάρχει μια μπαταρία 12V, η οποία φορτίζει όταν επιβραδύνετε μέσω μιας γεννήτριας με ιμάντα. Στη συνέχεια, ο στροφαλοφόρος άξονας του κινητήρα υποβοηθείται από αυτήν όταν θέλετε να ξεκινήσετε.

    Το αποτέλεσμα είναι η ενέργεια που διαφορετικά χάνεται κατά το φρενάρισμα, να αποθηκεύεται στο όχημα και να βοηθά τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα όταν θέλετε να επιταχύνετε.

    Μια χαρά ακούγεται. Απλό, φθηνό, ελαφρύ. Εύκολο.

    Αλλά αναμφισβήτητα στερείται φιλοδοξίας. Η Fiat ισχυρίζεται ότι το σύστημα προσθέτει ακριβώς έναν επιπλέον ίππο στις αποδόσεις του αυτοκινήτου από ό,τι ο ηλικιωμένος 1,2 λίτρων που φαινομενικά αντικαθιστά – αποδίδει 69 ίππους. Επομένως, δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση όταν ξεκινάτε. Ο κινητήρας είναι βέβαια αρκετά ζωηρός. Έπειτα, υπάρχουν οι συμβιβασμοί που ζητά για το στυλ οδήγησής σας. Για να πετύχετε την απόλυτη απόδοση, η Fiat θέλει να ρολάρετε – με νεκρά – όταν σας το λέει.

    Δεν είναι πολύ λιτό;

    Η Fiat ισχυρίζεται μείωση 19% στις εκπομπές CO2 έναντι ενός Fiat 500 1,2 λίτρων (που είναι ούτως ή άλλως ένας πολύ παλιός κινητήρας), μειώνοντας την παραγωγή αερίων θερμοκηπίου στην εξάτμιση στα 89 g/km. Αυτό είναι αξιέπαινο – αν και θα αυξηθεί όταν δοκιμαστεί σε νέους κανόνες WLTP.

    Η υποστηριζόμενη κατανάλωση, εν τω μεταξύ, ανέρχεται στα 5.1 L/100km. Τώρα, αυτό είναι προφανώς ένα αυτοκίνητο πόλης, οπότε η Fiat το κυκλοφόρησε σε μια πόλη. Και μετά από ένα πρωινό που πέρασε στην Μπολόνια, το αυτοκίνητο απαίτησε 41mpg.

    Το 500 Hybrid δεν είναι πολύ πιο οικονομικό από ένα Ford Fiesta EcoBoost στις ίδιες συνθήκες. Ή ένα VW Up. Ή, εν προκειμένω, ο παλιός δικύλινδρος 500 TwinAir, που ποτέ δεν πλησίασε την γελοία αισιόδοξη οικονομία, αλλά ήταν τουλάχιστον διασκεδαστικό.

    Αυτό το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι αποδεκτό, αλλά δεδομένου του πόσο έντονα πιέζει η Fiat την άποψη “Κοίτα Γκρέτα, είναι ΥΒΡΙΔΙΚΟ!”, η πραγματική απόδοση του αυτοκινήτου είναι ανυπόφορη. Η πενιχρή υβριδοποίηση μοιάζει κυνική.

    Ωστόσο, δεν είναι όλοι έτοιμοι για ένα σωστό EV ή plug-in υβριδικό.

    Ακριβώς. Και το 500 Hybrid είναι πράγματι καλής αξίας, χρήσιμα καθαρό και διαρκώς επιθυμητό. Η θέση οδήγησης είναι ακόμα ένα αστείο, τα πλαστικά της καμπίνας μοιάζουν πιο μικροσκοπικά κάθε χρόνο και η ρετρό αίσθηση πρέπει να μετράει πολύ όταν υπάρχει λιγότερος χώρος στο πίσω μέρος από ένα VW Up, ένα ατημέλητο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίς σύγχρονες λειτουργίες υποστήριξης οδηγού.

    Ωστόσο, είναι αξιαγάπητο, έτσι αυτή η ήπια υβριδική εκδοχή θα κάνει τη δουλειά της για το υπόλοιπο της ζωής της, κάτι που θα επέλθει σύντομα, καθώς υπάρχει ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό 500 που έρχεται αργότερα και αυτή η παλαιότερη έκδοση θα πωλείται παράλληλα μαζί του για λίγο διάστημα, ώστε να διευκολύνει τη μετάβαση.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα