More

    Το πρώτο μοντέλο παραγωγής BEV AMG από την Mercedes-Benz

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε το πρώτο της μοντέλο παραγωγής AMG με ηλεκτρική μπαταρία, το AMG EQS. Βασισμένο στην αρχιτεκτονική Mercedes EQ για πολυτελή οχήματα, το πλήρως ηλεκτρικό σεντάν έχει τυπική απόδοση 658 ίππων και μπορεί να αποδίδει 761 ίππους όταν επιλεγεί μια νέα λειτουργία ενίσχυσης.

    Το AMG EQS είναι το πρώτος πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο στην κατηγορία επιδόσεων, κατασκευασμένο στο Affalterbach, προσαρμοσμένο στους λάτρεις των αυτοκινήτων που αναζητούν έναν συνδυασμό καινοτόμου ηλεκτρικής κινητικότητας σε ένα πολυτελές περιβάλλον, σε συνδυασμό με σπορτίφ και ευέλικτη δυναμική οδήγηση. Πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα AMG θα ακολουθήσουν στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον, επίσης στην πλατφόρμα AMG.EA που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στο εσωτερικό.

    Το όχημα διαθέτει δύο μόνιμα διεγερμένους σύγχρονους κινητήρες (PSM) ειδικά για την AMG, έναν σε κάθε άξονα. Η Mercedes-AMG ισχυρίζεται ότι τα PSM έχουν βελτιστοποιηθεί όσον αφορά την ισχύ, την απόδοση και την άνεση θορύβου, χρησιμοποιώντας νέες περιελίξεις, ισχυρότερα ρεύματα και ενημερωμένους μετατροπείς. Η βελτιστοποίηση λογισμικού επιτρέπει υψηλότερες ταχύτητες περιστροφής και κατά συνέπεια αυξημένη απόδοση ισχύος, με αποτέλεσμα ταχύτερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.

    Ένα μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ κατανέμει συνεχώς τη κινητήρια ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης. Η ροπή ελέγχεται 10.000 φορές ανά λεπτό από το όχημα και ρυθμίζεται ανάλογα. Σε λειτουργία Sport+, η ροπή στρέφεται προς το πίσω μέρος του οχήματος για να αυξήσει την πλευρική δυναμική.

    Ένας σχεδιασμός 6 φάσεων που βασίζεται σε δύο περιελίξεις με τρεις φάσεις η καθεμία επιτρέπει μέγιστη ροπή κινητήρα 949 Nm σε τυπική ρύθμιση ή 1019 Nm σε λειτουργία ενίσχυσης.α ειδικό σύστημα ψύξης νερού AMG στον άξονα του ρότορα ψύχει το εξάρτημα και επιτρέπει επαναλαμβανόμενη επιτάχυνση και σταθερά επίπεδα υψηλής απόδοσης, μαζί με άλλα στοιχεία ψύξης, όπως νευρώσεις στο κύκλωμα ψύξης στον στάτη και μια δομή πτερυγίου σε σχήμα βελόνας στον αντιστροφέα από κεραμικό.

    Η AMG EQS είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 400V χωρητικότητας 107,8kWh. Η καλωδίωση ειδικά για το AMG έχει εγκατασταθεί για να καλύψει τις απαιτήσεις υψηλής απόδοσης των ηλεκτροκινητήρων μαζί με ένα σύστημα διαχείρισης μπαταρίας (BMS) που έχει επίσης σχεδιαστεί ειδικά για το AMG. Η μπαταρία νέας γενιάς επωφελείται από υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με προηγούμενες επαναλήψεις και μεγαλύτερη ικανότητα φόρτισης. Οι ενημερώσεις του συστήματος διαχείρισης μπαταριών μπορούν να εγκατασταθούν over the air (OTA).

    Η μπαταρία του EQS μπορεί να φορτιστεί με ρυθμό 200kW, προσθέτοντας εμβέλεια 300Km (WLTP) σε 19 λεπτά. Σχεδιασμένο με εξώθηση αλουμινίου, το πλαίσιο της μπαταρίας έχει καθορισμένες κοιλότητες που επιτρέπουν τη ροή του ψυκτικού υγρού και η έξυπνη και αποτελεσματική θερμική διαχείριση μειώνει τους χρόνους φόρτισης προθερμαίνοντας ή ψύχοντας την μπαταρία όπως απαιτείται κατά την οδήγηση για να επιτευχθεί η βέλτιστη θερμοκρασία για γρήγορη φόρτιση. Ένα κύκλωμα ψύξης και ένας ενσωματωμένος ενισχυτής θέρμανσης PTC (Θετικός Συντελεστής Θερμοκρασίας) βοηθούν επίσης να επιτευχθεί αυτό.

    Με την ηλεκτροκίνηση, διασφαλίζεται ότι τα μοντέλα της Mercedes που βασίζονται στην πλατφόρμα του ομίλου EVA2 θα ανταποκριθούν στην υπόσχεση της μάρκας AMG. Αυτό διασφαλίζεται με λύσεις που αφορούν ειδικά την AMG, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, την ανάρτηση, τα φρένα και, κυρίως, τον ήχο.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα