Ας ξεκινήσουμε με τα αποτελέσματα της έρευνας.
Σε σύνολο 50.000 οδηγών στο Ηνωμένο Βασίλειο, διαπιστώθηκε ότι τα EV ήταν τόσο πιο επιρρεπή σε σφάλματα γενικά όσο και πιο επιρρεπή σε βλάβες/αστοχίες εκκίνησης που τους κράτησαν εκτός δρόμου για μεγαλύτερο διάστημα από τα συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Τύπος καυσίμου (αυτοκίνητα 0-4 ετών) | Αυτοκίνητα με μία ή περισσότερες βλάβες | Μια ή περισσότερες περιπτώσεις βλάβης ή αδυναμίας εκκίνησης | Μέσος αριθμός ημερών εκτός λειτουργίας |
---|---|---|---|
Συνολικά (όλοι οι τύποι καυσίμου) | 22.3% | 4.9% | 3.6 |
Ηλεκτρικά | 31.4% | 8.1% | 5.1 |
Πετρελαιοκίνητα | 29.1% | 6.9% | 3.8 |
Plug-in υβριδικά | 27.5% | 5.4% | 4.2 |
Βενζινοκίνητα | 18.6% | 3.5% | 3 |
Πλήρως υβριδικά | 17.3% | 5.6% | 3.9 |
Ωστόσο, αυτή η αναξιοπιστία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επωνυμία. Η Tesla έχει τεράστιο ποσοστό βλαβών και η Kia μικρότερο, επομένως δεν είναι εγγενές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δυστυχώς, το υψηλό μερίδιο αγοράς της Tesla στην αγορά EV του Ηνωμένου Βασιλείου είναι ο λόγος των χαμηλών αριθμών συνολικής αξιοπιστίας για τα EV.
Είναι εύλογο ότι ο αριθμός βλαβών πρέπει να λαμβάνεται λιγότερο σοβαρά, καθώς αντικατοπτρίζει προβλήματα λογισμικού πολύ περισσότερο από προβλήματα υλικού, και πολλά από αυτά μπορούν να διορθωθούν απομακρυσμένα. Όμως οι βλάβες και οι αστοχίες εκκίνησης, σε συνδυασμό με την εκτεταμένη περίοδο εκτός λειτουργίας, είναι πολύ πιο ανησυχητικές.
Η ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι πολύ ανεκτική στην αναξιοπιστία και οι πιο αδύναμοι κατασκευαστές όπως η Tesla πρέπει να βελτιωθούν σημαντικά.