More

    Έρευνα καταναλωτών ηλεκτρικών οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Let’s Grow ELECTRIC – Έρευνα καταναλωτών ηλεκτρικών οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο

    Παρακάτω δημοσιεύουμε στοιχεία από Έρευνα καταναλωτών ηλεκτρικών οχημάτων που έτρεξε στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία κάλυψε:

    • Πληροφορίες σχετικά με τις υποκείμενες συναισθηματικές αυτενέργειες αλλά και εμπόδια προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
    • Συγκρίσεις των διαφορών μεταξύ των κατόχων και των εκτιμητών, και πώς βλέπουν τον κόσμο των EV
    • Επισημάνσεις για τις τρεις μεγαλύτερες ευκαιρίες για επιτάχυνση της ζήτησης των καταναλωτών
    • Τον αντίκτυπο του COVID – πώς η πανδημία έχει δημιουργήσει κάποιες αλλαγές στη στάση και τις απαιτήσεις από τους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων

    Από την παρουσίαση υπήρξαν επίσης μερικές χρήσιμες προτάσεις από μια προοπτική δημιουργικής ανταλλαγής μηνυμάτων για το πώς να μιλήσουμε για το EV, με βάση την ανάλυση συνομιλίας που έκαναν στις πλατφόρμες τους (στο τέλος της σχετικής παρουσίασης).

    Μερικά κυριότερα σημεία που είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μέσα από το Διαδίκτυο – webinar ο υπογράφων είναι τα ακόλουθα:

    Καταναλωτής

    • Το πράσινο δεν είναι το κίνητρο για τους περισσότερους οδηγούς. Η καινοτομία και η τεχνολογία προσελκύουν αγοραστές στα ηλεκτρικά οχήματα EV.
    • Αυτή η εξέλιξη οφείλεται εν μέρει στη φήμη εμπορικών σημάτων όπως η Tesla. Αυτό δημιουργεί μια νέα εικόνα του οδηγού των EV.
    • Στην τμηματοποίηση της αγοράς, είναι περισσότερο πώς ζείτε και όχι ποιος είστε.
    • Οι ιδιοκτήτες έχουν μεγάλη επιρροή σε άλλους προβληματισμένους, οι οποίοι έχουν πολλές έως και πάμπολες ερωτήσεις.

    Αυτονομία

    • Η κορυφαία φήμη των προϊόντων φέρνει επίγνωση της γκάμας τους και αυτό είναι σημαντικότερο από τα προσιτά EV
    • Η Αυτονομία είναι δύσκολο να εκτιμηθεί και οι στοχαστές την βασίζουν στο μεγαλύτερο ταξίδι που έχουν διανύσει μέρα με την μέρα.
    • Η προσδοκία είναι ότι η βελτιωμένη αυτονομία θα έρθει σύντομα.
    • Ακόμα ένας εκπαιδευτικός ρόλος που πρέπει να παίξουν εδώ και οι υποδομές είναι ανησυχία όσο η αυτονομία της μπαταρίας με τους χρήστες που δεν γνωρίζουν τι είναι «αρκετή» αυτονομία.

    Συνολικό κόστος ιδιοκτησίας

    • Εδώ παρατηρούνται τα πραγματικά κέρδη από τους ιδιοκτήτες έναντι αυτών με τα μοντέλα με ΜΕΚ.
    • Το TCO – Total Cost of Ownership ή Συνολικό Κόστος Κτήσης, παίζει τον ισχυρότερο ρόλο στη λήψη αποφάσεων.

    Μερικά σημαντικά στοιχεία για συνομιλίες γύρω από EV στο FB

    • 45+ ετησίως
    • 70% άνδρες οδηγοί
    • Το Tesla είναι το πιο δημοφιλές θέμα

    Συμπεράσματα

    Η αγορά των ηλεκτρικών αναζητά ρότα με βάση μια πυξίδα που δεν θα δείχνει προς την ένδειξη Ν (Βορράς) αλλά EV. Αυτή η πυξίδα δεν έχει βρεθεί και γι’ αυτό και η έρευνα για το πως βλέπει τελικά ο μέσος Ευρωπαίος (για την περίπτωσή μας Βρετανός) τα ηλεκτρικά οχήματα.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα