More

    Αυτά τα μικροσκοπικά ηλεκτρικά tuk-tuks ανταγωνίζονται την Uber στη Στοκχόλμη [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Υπάρχει μεγάλη συζήτηση για μια επερχόμενη επανάσταση κινητικότητας, η οποία οδηγείται από ηλεκτρικά οχήματα και άλλα φουτουριστικά μέσα μεταφοράς. Αλλά μια εκκίνηση από το Γκέτεμποργκ που ονομάζεται Bzzt παίρνει πρωτοβουλία για μια πιο “πιασάρικη” προσέγγιση – χρησιμοποιώντας τη Στοκχόλμη ως το μέρος λανσαρίσματός της.

    tuk img 04

    Η Bzzt προσφέρει μια υπηρεσία τύπου Uber, αλλά αντί για αυτοκίνητα χρησιμοποιεί μικρά ηλεκτρικά μοτοποδήλατα που μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι και 45 χιλιόμετρα την ώρα. Το όραμα της εταιρείας είναι να παρέχει υπηρεσίες ταξί σε όλους στην κεντρική πόλη, προσφέροντας τιμές συγκρίσιμες με τις δημόσιες συγκοινωνίες.

    Αφού δοκίμασαν την υπηρεσία με τρία από τα οχήματά τους στο Γκέτεμποργκ τα τελευταία δύο χρόνια, ο Nyrenius και ο συνιδρυτής του, διευθύνων σύμβουλος Sven Wolf, ανέλαβαν τώρα την πραγματική αγορά-στόχο τους: τη Στοκχόλμη.

    H Bzzt έθεσε το στόλο των 18 οχημάτων χαλαρά στους δρόμους της Στοκχόλμης.

    tuk img 01

    Τα podtaxi, όπως τα ονομάζει η Bzzt, μοιάζουν με ένα ηλεκτρικό tuk-tuk που κανονικά θα περίμενε κανείς να δει σε μια πόλη της Νοτιοανατολικής Ασίας. Κατασκευάζονται από την Clean Motion, μια εταιρεία που υποστηρίζεται από τον ιδρυτή του Skype, Niklas Zennström.

    Ένα podtaxi μπορεί να παραγγελθεί μέσω της εφαρμογής Bzzt-app οπουδήποτε μέσα στην κεντρική πόλη της Στοκχόλμης. Ο πελάτης πληρώνει μόνο μετρημένους μετρητές, πράγμα που σημαίνει σταθερό τέλος 30 κορώνων ($ 3 δολάρια) ανά χιλιόμετρο, ανεξάρτητα από την κυκλοφορία.

    tuk img 03

    Η Bzzt προκαλεί την Uber με την περιβαλλοντική σκέψη και «καλύτερους όρους για τους οδηγούς».

    Παρόλο που η Bzzt αρχικά εμπνεύστηκε από την Uber και σύντομα συνεργάστηκε μαζί τους στο Γκέτεμποργκ (προσφέροντας τους taxipods μέσω του Uber-app), ο Wolf επισημαίνει πολλές διαφορές μεταξύ αυτών των δύο επαναστατών στις αστικές μεταφορές.

    Πρώτα απ’ όλα, η Uber “έχει χάσει εντελώς την περιβαλλοντική πλευρά”, λέει ο Wolf. Τα οχήματα Bzzt δεν εκπέμπουν εκπομπές και τα οχήματα είναι σταθμευμένα σε υπόγειο γκαράζ.

    Η δεύτερη διαφορά αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι δύο εταιρείες συνδέονται με τους οδηγούς τους. Η Uber πήρε πρόσφατα πολύ χρόνο για να μη θεωρήσει τους οδηγούς ως υπαλλήλους. Η Bzzt έχει διαφορετική στρατηγική.

    Η Bzzt θέλει να αυξήσει τον στόλο της στη Στοκχόλμη σε 200 podtaxi – και να ξεπεράσει τα απολιθωμένα οχήματα.

    Δείτε τα σχετικά videos:

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα