More

    VW: ανάπτυξη νέας πλατφόρμας SSP για αντικατάσταση της MEB

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Volkswagen σχεδιάζει ήδη για to ηλεκτρικό μέλλον την μετά τη MEB πλατφόρμα, την πλατφόρμα SSP EV επόμενης γενιάς έως τα μέσα της δεκαετίας

    Ο Όμιλος Volkswagen θα παρουσιάσει μια νέα μοναδική πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων από το 2025 και μετά, με σκοπό να αντικαταστήσει τόσο τη νέα MEB όσο και τις επερχόμενες πλατφόρμες ηλεκτρικών αυτοκινήτων PPE τη δεκαετία του 2030.

    Ονομάζεται SSP (Scalable Systems Platform), η διάθεσή της θα εφαρμοστεί σε όλες τις μάρκες του Ομίλου VW και σε πολλούς τομείς οχημάτων. Θα αποκαλυφθεί το 2024, ως η πλατφόρμα που θα υποστηρίξει ένα ηλεκτρικό Audi επόμενης γενιάς, με το όνομα «Project Artemis».

    «Το 2024, αρχίζουμε να συγχωνεύουμε τις ηλεκτρικές πλατφόρμες μας και να τις συγχρονίζουμε», εξήγησε ο πρόεδρος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, στην παρουσίαση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου.

    «Η πλατφόρμα SSP θα αντικαταστήσει τις υπάρχουσες πλατφόρμες αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εκκίνηση θα ξεκινήσει με το project Άρτεμις, το 2024/2025. “

    Ο Diess υπαινίχθηκε ότι το SSP δεν θα ήταν μια νέα πλατφόρμα οχημάτων από την αρχή, αλλά θα ήταν μια εξέλιξη τόσο των modular εργαλείων της MEB όσο και PPE που η ομάδα έχει ξοδέψει δισεκατομμύρια που αναπτύσσονται από το μηδέν.

    «Δεν πρέπει να το βλέπει κανείς ως κάτι καινούργιο. Αυτό που παίρνουμε είναι αυτό που έχουμε με τη πλατφόρμα MEB, με βελτιώσεις κόστους. Και η τυποποίηση της μπαταρίας θα παίξει σημαντικό ρόλο. Αυτό θα συμβαδίζει με μια νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που θα παρέχει πολύ μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ.

    «Η πλατφόρμα SSP θα είναι τελικά η μοναδική ραχοκοκαλιά για τον όμιλο. Μιλάμε εδώ πέρα από το 2035.

    «Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε την SSP σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Θα μειώσουμε την πολυπλοκότητα και θα επικεντρωθούμε σε ένα μόνο στοιχείο μπαταρίας από το «23 και μετά. Από το 2030, μια μορφή στοιχείου θα καλύπτει το 80% των περιπτώσεων χρήσης σε ολόκληρο τον Όμιλο. Οι νέες διαδικασίες χημείας και κατασκευής θα μειώσουν το κόστος της μπαταρίας κατά 50%. Αυτό θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμη πιο προσιτά.”

    Το σχέδιο της VW για ένα νέο «ενοποιημένο» στοιχείο μπαταρίας θα δει τη συντριπτική πλειονότητα των επερχόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μετακινούνται σε ένα νέο σύστημα υψηλής τυποποίησης μπαταριών. Θα χρησιμοποιούν την ίδια συσκευασία στοιχείων με τις ίδιες διαστάσεις, για μεγαλύτερη ευκολία στην κατασκευή. Το κόστος και η αυτονομία δεν θα καθορίζονται πλέον από το μέγεθος της συσκευασίας, αλλά αντ ‘αυτού από την χημεία των στοιχείων.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα