More

    Τύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων – Μερίδιο αγοράς το 3ο τρίμηνο του 2021

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    • Βενζίνη 39.5%
    • Υβριδικά (HEV) 20.7%
    • Ηλεκτρικά + PHEV 9.8%

    Το τρίτο τρίμηνο του 2021, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκε περαιτέρω στην ΕΕ εις βάρος των οχημάτων βενζίνης και ντίζελ. Τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία όσο και τα υβριδικά plug-in σχεδόν διπλασίασαν το μερίδιό τους κατά τη διάρκεια της τρίμηνης περιόδου – αντιπροσωπεύοντας το 9,8% και το 9,1%, αντίστοιχα, της αγοράς.

    fuel types 2

    Νέα επιβατικά αυτοκίνητα ανά τύπο καυσίμου στην ΕΕ

    Οι ταξινομήσεις υβριδικών ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων αντιπροσώπευαν το 20,7% της συνολικής αγοράς της ΕΕ κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας το ντίζελ και έγινε η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή κινητήρiων μεταδόσεων κίνησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση για πρώτη φορά.

    Αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ

    Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, τα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ συνέχισαν να χάνουν έδαφος, απορροφώντας σχεδόν πλήρως τον αντίκτυπο της συνολικής μείωσης των ταξινομήσεων αυτοκινήτων τους τελευταίους τρεις μήνες. Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων συρρικνώθηκαν κατά 35,1% φτάνοντας τις 855.476 μονάδες, με το μερίδιό τους να συρρικνώνεται από 47,6% το τρίτο τρίμηνο του 2020 στο 39,5% της αγοράς φέτος.

    Τα ντίζελ δυσκολεύτηκαν ακόμη περισσότερο, καθώς το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε κατά περισσότερο από 10 ποσοστιαίες μονάδες, από 27,8% σε 17,6%, την ίδια περίοδο. Οι ταξινομήσεις νέων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν περισσότερο από το μισό σε όλη την περιοχή της ΕΕ, από 769.922 μονάδες που πουλήθηκαν πέρυσι σε 381.473 το τρίτο τρίμηνο του 2021.

    Οχήματα εναλλακτικής ισχύος (APV)

    Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 56,7%, φτάνοντας συνολικά τις 212.582 μονάδες. Αυτό παρά τη συνολική μείωση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με την ανάπτυξη να ενισχύεται από τα κίνητρα BEV σε διάφορες αγορές. Ως αποτέλεσμα, οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν διψήφια ή και τριψήφια ποσοστιαία κέρδη: Ιταλία (+122,0%), Γερμανία (+62,7%), Γαλλία (+34,6%) και Ισπανία (+21,8%).

    Τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV) διεύρυναν επίσης το μερίδιό τους στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ, με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 42,6% στις 197.300 μονάδες. Η Ιταλία σημείωσε την ισχυρότερη ανάπτυξη από τις τέσσερις βασικές αγορές, με τις πωλήσεις PHEV να αυξάνονται κατά 130,6% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, ακολουθούμενη από την Ισπανία (+87,5%), τη Γαλλία (+49,5%) και τη Γερμανία (+37,5%).

    Η ζήτηση για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) σημείωσε ισχυρή αύξηση τους τελευταίους τρεις μήνες (+31,5%) και, με σχεδόν μισό εκατομμύριο πωλήσεις, παραμένουν το πιο δημοφιλές εναλλακτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης από άποψη όγκου πωλήσεων. Αυτή η ανάπτυξη έλαβε επιπλέον ώθηση από τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, όπου η ζήτηση για υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε κατά 69,3% από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021.

    Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση κατά το τρίτο τρίμηνο (-48,8%), κυρίως επηρεασμένες από τη μείωση της ζήτησης στην Ιταλία (-39,0%), η οποία είναι παραδοσιακά η μεγαλύτερη αγορά για αυτόν τον τύπο οχημάτων. Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων με υγραέριο, αντίθετα, αυξήθηκαν κατά 28,1% φτάνοντας τις 62.574 μονάδες, με τις ισχυρές γαλλικές επιδόσεις (+103,2%) να αντισταθμίζουν την πτώση στην Ιταλία (-4,7%).

    Ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά τύπο εναλλακτικού καυσίμου

    fuel types 1

    Πηγή: ACEA – European Automobile Manufacturers’ Association

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα